Raid naar ICC 10 man Heroic

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Swaffelstok
Berichten: 30
Lid geworden op: 03-01-2010 11:01

Bericht door Swaffelstok » 05-01-2011 11:38

haha .. achteraf idd leergeld .. die eerste boss viel tegen :oops:

Maar ja ik weet nu hoe tie moet he dus vanavond zal het hopelijk beter gaan :lol:

wat ik heb begrepen dus als een groep een beetje bij elkaar blijven en heal op max afstand healen.
Boss doet die dmg als een soort kruis in lijnen dus. Tank en melee moet gewoon een stapje opzij doen dat hij uit deze lijn staat en verder gaan en groep zit de dmg beter aankomen dus ook gemakkelijker te ontwijken .. niet zoals ik deed als een soort dansmarietje rondrennen haha.

Maar vanavond zullen er nog wel wat sneuvelen op boss 1 vrees ik als we maar niet whipen ;)

Effin was idd fun .. tot vanavond allemaal !

knett86
Council
Council
Berichten: 181
Lid geworden op: 21-12-2010 19:54

sorry

Bericht door knett86 » 05-01-2011 13:56

potverdikkeme....ik kan vanavond pas laat online komen :(
succes vanavond in ICC :) !
Just That Mage... KnetT

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 05-01-2011 14:26

Ik ben er bij, helaas wel op andere char maar nog steeds dikke DPS :-)

Gister was een succes met de 10 man normal, duurt wel erg lang allemaal...wel fijn die bug dat je lekker kan blijven looten.. ik moest plots afk bij 4 de boss en eenmaal ingelogd 9toen iedereen allang weg was) zag ik dat ik de kist gewoon kon looten door onder de draak te gaan...dan looten, alt f4 en weer inloggen, weer looten en weer alt f4 enz enz :-)...ff 60 frost geloot, ga straks weer verder. kan overigens alleen als je alleen in de instance bent...

*schijnt al bekend te zijn, maar ik vond het wel ff vet...zelf ben ik met kruijs saved voor HC maar moet alleen een paar mobs killen om bij dezelfde boss te komen, mocht iemand zin hebben dan kan hij straks mee ff mobs killen en dan om de beurt looten als een gek met HC gear...tenminste ik ga er vanuit dat het op HC dan ook lukt :-)

Grt,
kruijs
Afbeelding

darkforcer
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 440
Lid geworden op: 14-10-2009 23:51

Bericht door darkforcer » 05-01-2011 15:39

Kruijs schreef:Ik ben er bij, helaas wel op andere char maar nog steeds dikke DPS :-)

Gister was een succes met de 10 man normal, duurt wel erg lang allemaal...wel fijn die bug dat je lekker kan blijven looten.. ik moest plots afk bij 4 de boss en eenmaal ingelogd 9toen iedereen allang weg was) zag ik dat ik de kist gewoon kon looten door onder de draak te gaan...dan looten, alt f4 en weer inloggen, weer looten en weer alt f4 enz enz :-)...ff 60 frost geloot, ga straks weer verder. kan overigens alleen als je alleen in de instance bent...

*schijnt al bekend te zijn, maar ik vond het wel ff vet...zelf ben ik met kruijs saved voor HC maar moet alleen een paar mobs killen om bij dezelfde boss te komen, mocht iemand zin hebben dan kan hij straks mee ff mobs killen en dan om de beurt looten als een gek met HC gear...tenminste ik ga er vanuit dat het op HC dan ook lukt :-)

Grt,
kruijs
Vanavond ben ik thuis, dus kan zeker meekomen, en die bug die is vet interessant!

Grtz DF

eQulax
Berichten: 62
Lid geworden op: 25-11-2010 20:49

Bericht door eQulax » 05-01-2011 15:58

Indien goeie gear, denk eens aan mij :$ (als je ze natuurlijk zelf niet kan gebruiken ;) )

Ik ben zot hard aan het sparen voor gear, aan het battlegrounden etc. maar alle hulp is welkom jongens!

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 05-01-2011 16:06

Kruijs schreef:Ik ben er bij, helaas wel op andere char maar nog steeds dikke DPS :-)

Gister was een succes met de 10 man normal, duurt wel erg lang allemaal...wel fijn die bug dat je lekker kan blijven looten.. ik moest plots afk bij 4 de boss en eenmaal ingelogd 9toen iedereen allang weg was) zag ik dat ik de kist gewoon kon looten door onder de draak te gaan...dan looten, alt f4 en weer inloggen, weer looten en weer alt f4 enz enz :-)...ff 60 frost geloot, ga straks weer verder. kan overigens alleen als je alleen in de instance bent...

*schijnt al bekend te zijn, maar ik vond het wel ff vet...zelf ben ik met kruijs saved voor HC maar moet alleen een paar mobs killen om bij dezelfde boss te komen, mocht iemand zin hebben dan kan hij straks mee ff mobs killen en dan om de beurt looten als een gek met HC gear...tenminste ik ga er vanuit dat het op HC dan ook lukt :-)

Grt,
kruijs
ik wil ook dat hebben :P
dan had ik gewoon iets van 500 emblems geloot en had ik meteen full PvE :P
dan was ik gwn op Depil Style gaan looten. gwn een mouse recordertje aan (A)

en wij waren gister gestopt met icc 10normal bij die een of andere draak die op de grond ligt met 50% hp
er kwamen allenmaal mobs op ons af die we moesten killen.
natuurlijk failde wij dat met 4 man :P
uit eindelijk ben ik er achtergekomen (toen we al bijna wiped ware) dat de healers de draak naar 100% moeten healen. dan komt die boss uit stunn en krijg je loot geloof ik. :P

holyserpent
Berichten: 422
Lid geworden op: 01-01-2010 13:54

Bericht door holyserpent » 05-01-2011 16:22

Klopt kruijs ik had gister al gezien maar was vond ik telaat ben nu oowk aan et farmen :P
Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 05-01-2011 16:34

Yup is nav de raid van gister, helaas is de gear bind when picked up dus kan je niets weg geven.

ik ga straks weer ff flink knallen alleen is het jammer dat het "normal" is en de gear dus niet boeiend is al heb ik wat mooie tank items geloot.

Hopelijk kan ik straks zelf de mobs killen en dan HC testen of dit ook werkt...zijn op een mob of 8 met 1400k hp dacht ik..daarna ben ik bij de draak :-)

Ps: ben 19:00 uur online...

Grt.
Kruijs
Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 05-01-2011 17:56

kruijs...
ik ben net ook gaan proberen. kwam ik toevalig IN icc, holy tegen terwijl we niet in raid zaten bij elkaar xD
maar toen ik naar die dream dragon dinges ging om chest te looten kwam ik telkens in CB omdat er telkens mobs kwamen van die boss....
hoe heb jij dit voorelkaar gekregen?? :P

ik wil echt ff farmen xD
holy deed btw gwn vanish om uit cb te komen


en met cb bedoel ik dus dat ik de chest neit looten kon. :S

jadrius
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-09-2010 00:50

Bericht door jadrius » 05-01-2011 19:20

ik wil heel erg graag mee doen met de icc raids
mijn pvp gs is 6.6k ik heb helaas geen pve gear
gratzz jadrius

Plaats reactie