VoA "farm"

hier kun je al je screenshots kwijt van raids, arena of gewoon een leuk dingetje dat je tegen kwam onderweg naar Exodar!
falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

VoA "farm"

Bericht door falcojugger » 21-04-2010 18:45

Hey mensen,

ow ow ow wat was het even doorzetten! Om Saff even een hart onder de riem te steken: Ik begrijp ineens volkomen haar frustratie na het organiseren van deze farm.
Ik kwam online en het begon met een goed idee om VoA te doen. Aangezien er redelijk wat animo was besloot ik te organiseren.
Ik wist eindelijk hoe je moest farmen, dus waarom dan daar geen gebruik van maken!
Bloodsaver, bij deze wil ik je bedanken voor het beschikbaar stellen van een reset account en het goed uitvoeren van de reset!

Afijn, vol goede moed stapten we VoA binnen. Het werd een Koralon 25 farm voor de mensen die het niet weten.
Koralon heeft namelijk evenveel HP als in de 10player mode (4.2 mil)
Het bleek echter toch niet zo gemakkelijk te zijn, na 6 wipes waren we dan eindelijk bij Koralon aangekomen!
Omdat mensen nog altijd niet weten hoe ze zich moeten gedragen in een raid, ging er bijna alles mis wat er mis kon gaan.
Mensen leaven nadat we 2 mobs hebben neergehaald, we hebben de boss dus nog niet eens aangeraakt. Dit was vooral lastig omdat het healers waren.

Uiteindelijk gelukkig gevonden en vol goede moed liepen we op Koralon af...
Je ziet het al aan mijn puntjes, dit liep niet goed af. Mensen wisten nog steeds niet hoe ze zich moesten gedragen en gingen wild in het rond rennen etc.
Gelukkig kwam daar Korati, die als tank even aangaf hoe je zo'n boss moet aanpakken.

Met een frisse start en de moed toch weer een beetje opgekrikt liep Korati op Koralon af.
Met ondersteuning van Kaasballetje, Thebeastl en Garago als healers leek het een piece-of-cake.
Alles liep vlot, wat dps erbij: white, full alles ging keurig volgens het boekje.
Ik had zelfs tijd om screens te maken ipv te zeuren over dit en dan over dat.

Afbeelding

Afbeelding

Maar goed, Korati moes na een half uur weg. We hebben Koralon "maar" 2x kunnen doen.
Twee keer succesvol, het is al een begin zo kun je ook denken.
We weten nu hoe het farmen in zijn werk gaat met het reloggen enzo.
Ik hoop het misschien vanavond nog een keer te proberen en anders bewaren we het voor een volgende keer.

Ik wil graag het onderstaande team HEEL ERG bedanken voor het luisteren en het doen wat ze moeten doen.
Ik vond het zelfs even gezellig worden! We kregen niet veel, maar we hebben wel wat geleerd.

Afbeelding

ps. Degene die mij als eerste vind op deze screen krijgt een koekje :)
Afbeelding

draakvuur
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-10-2009 22:28

Bericht door draakvuur » 21-04-2010 19:08

achter de dansende beer
hier met dat koekje :P

falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

Bericht door falcojugger » 21-04-2010 19:10

haha ja druiddude moest weer even alle aandacht opeisen hoor ;)
Afbeelding

evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

Bericht door evillordie » 21-04-2010 20:49

goed gedaan falco :D
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

Danphos
Berichten: 323
Lid geworden op: 25-01-2010 19:45

Bericht door Danphos » 21-04-2010 21:31

Idd goed gedaan ;) geduld is een schone zaak en zo zie je maar dat als je even wacht het altijd weer goed komt xD
en sorry dat ik zo snel weer weg moest maar ik moest trainen :S ik ben van plan wat vaker te tanken dus dan doe ik graag nog es een farmpje met je ;)
en nog even: erg leuk verslagje :P dat somt wel alles op wat er aan de hand was, mooi geschreven ;)
Afbeelding

falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

Bericht door falcojugger » 21-04-2010 21:33

tsja, ik had het je beloofd he ;)
ik vind kritiekpunten moet je aangeven, maar ook zeker als het goed gaat moet je mensen aangeven dat ze het ook goed doen.
ik ben zeer tevreden met hoe de laatste rondjes gingen

we hadden zelfs tijd om garago belachelijk te maken ^^
Afbeelding

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 21-04-2010 21:59

zoals ik al aangaf in de raid kreeg ik een melding dat het systeem zou restarten en dat ik weer terug zou komen daarna maar wat bleek nou er was een system error en greeg hem steets weer als ik de pc op wou starten dus helaas kon ik niet terug komene dus daar wou ik nog ff srry voor zegge

Wisz/Farrah
Afbeelding

falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

Bericht door falcojugger » 21-04-2010 22:48

accepted ;)
Afbeelding

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 21-04-2010 23:49

Klinkt goed falco!
Ben er de volgende keer bij hoop ik :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Saffier
Berichten: 660
Lid geworden op: 14-10-2009 20:04

Bericht door Saffier » 22-04-2010 11:08

Haha fijn dat je in ziet waarom ik zoveel frustraties krijg bij een guild raid :oops:
Daarom kwam heavensheal met een geweldig idee, maar moet dat eerst even verder met hem uit praten/uit werken enzo en dan komt er vanzelf een post op het forum over ;)

Jullie horen er dus nog van hehe :P
Afbeelding
Tank/Resto druid
PvP Mage
Warrior Tank
DPS Shaman

Plaats reactie