Graid ulduar (geheel Ulduar)

hier kun je al je screenshots kwijt van raids, arena of gewoon een leuk dingetje dat je tegen kwam onderweg naar Exodar!
Plaats reactie
Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Graid ulduar (geheel Ulduar)

Bericht door Kruijs » 19-04-2010 16:34

Gister 18-4-2010 hebben we een Ulduar graid gedaan met 10 man. Beneden verdieping verliep vlekkeloos, wat wil je ook anders met zo een pro groepje die mee was :-), waren beneden dus ook lekker snel klaar, jammer van de lagg maar goed je moet wat he :-).

Hierna zijn we ook nog naar de andere verdiepingen gegaan, dit duurde allemaal even wat langer, aantal mensen stopte, moest vervanging gezocht worden...en sommige mensen waar op gewacht was, die dachten denk ik dat een graid binnen 5 min gedaan zou zijn ofzo, want na 5 min moest ze alweer leaven. Dus weer met 7 man over, toen nog snel wat bijgezocht en uiteindelijk een complete en leuke club om verder door Ulduar heen te knallen.

Eerste stuk duurde al behoorlijk lang en ook een aantal whipes, altijd leuk om even mee te maken :-). Uiteindelijk na 1 en ander neergeknalt te hebben (voornamelijk mobs) moest onze tank helaas weg, we waren ook inmiddels alweer aardig wat uurtjes door Ulduar aan het wandelen. Ik had nog wat tank gear dus dacht laten we eens proberen, meteen whipe bij eerste boss die geen loot heeft, maar goed was een verkeerd knopje, die zal ik nooit meer gebruiken hoor heaven :-). Hierna hebben we toch nog wat bossen gedaan 1 met loot, 1 zonder enz enz.... meeste waren toch wel de mobs die we tegen kwamen en minder bosses dan we misschien wel gehoopt hadden. uiteindelijk ook nog even gezellig met zijn allen in de tram!! na de tram nog 1 boss gedaan wederom zonder loot, altijd leuk :-). Toen was het inmiddels een uur of 24:00 en dachten we na 4 uur (volgens mij) is nu wel leuk geweest Ulduar :-).

Voor de mensen die er nog niet geweest waren, denk ik dat het een erg leuk rondje geweest is, erg gezellig en vooral onwijs mooi!! Dus mensen zin in Ulduar second floor enz?? Zeker doen! je loot niet veel, veel mobs, maar het is wel onwijs gaaf om te zien!

Ps: Heb je de ketting nou??? hehe (alleen voor de mensen die mee waren :-)

Ik heb weer erg genoten, hopelijk de rest ook! Dus op naar de volgende mooie Graid.

Nog een paar screens toegevoegd, zie net dat ik paar verkeerde heb toegevoegd, weet niet hoe ik ze verwijder :-). Somers jij had er ook nog een paar toch?? Wil je die er svp bij zetten? ik zie dat ik er maar 2 heb...te druk met tanken gehad dnek ik...alle knopjes gewoon indrukken haha

Grt,
Kruijs



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 19-04-2010 17:36

Leuk verslag Kruijs, was inderdaad een leuke en veelzijdige raid!
Veel verassingen. We maakten allemaal her en der wat schoonheidsfoutjes, maar geen tegenslag was tegroot om gewoon door te zetten!
Semper Fi! 8)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

somers
Berichten: 453
Lid geworden op: 08-03-2010 21:55

Bericht door somers » 19-04-2010 18:55

Was inderdaad een leuke raid, spijtig dat ik niet van in het begin meekon.
Bedankt kruijs voor de plotselinge uitnodiging :p
Hier nog wat screens:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:lol: :lol:

greetz
Afbeelding

Plaats reactie