IRT pwnt Anub'rekan!

hier kun je al je screenshots kwijt van raids, arena of gewoon een leuk dingetje dat je tegen kwam onderweg naar Exodar!
shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

IRT pwnt Anub'rekan!

Bericht door shaward » 28-03-2010 23:29

Het Instance Reseach Team (IRT) heeft zich uitgeleefd op Anub'rekan

Met 7 goed gegearde guildes en de Kite taktiek uit de tutorial elders op het forum is het gelukt om Anub'rekan neer te halen.
En dat ondanks mega lagg spikes.
Belangrijkste conclusie: De kite taktiek werkt goed. De tank loopt vlak voor de spell Locus Swarm weg van Anub, via de buitenkant van de ring, naar de overkant van de arena.
DPS blijft in die tijd weg van Anub.

Screenie:
Afbeelding

Volgende slachtoffer van het IRT wordt Maexxna!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 29-03-2010 08:53

Kostte wel enige moeite maar was inderdaad haalbaar, goede groep en goed weten wat je taak is en de boss kan neer.

Was leuk Shaw, probeer de volgende run ook mee te doen!
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

Bericht door falcojugger » 29-03-2010 11:03

Misschien even een stap voor stap uitleg geven wat er precies gedaan is?
Als ik nu bijvoorbeeld een raid wil naar Anub, wat is de beste tactiek om te gebruiken?
Het enige wat ik op kan maken is dat "de kite techniek" goed werkt, dus je moet blijkbaar kiten?

Ik had ook iets gelezen op internet over een andere tactiek. In een halve cirkel rondom Anub gaan staan.
De tank doet gewoon zijn ding, geen kiten dus en je zorgt dat iedereen NAAST elkaar staat (vandaar de halve cirkel)
Locus Swarm is een directe straal rechtdoor, maar als niemand in die straal staat is er geen probleem, behalve de tank dan.
Afbeelding

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 29-03-2010 13:47

dat is niet helemaal waar falco trik en kruijs hadden ook last van locus en die staan toch niet voor de boss. en wat je bedoelt qua tank laten staan dat kan idd wel maar dat komt omdat als je goeie tank en heal mee hebt. vergeet niet dat het een raid is met items van lvl 200 en als je met groep gaat zit je al gauw met overgearde mensen voor naxx. kiten tijdens locus swarm is wel gewoon veel makelijker. relatief makelijk script toch maar niet voor iedereen die alleen maar gear wil en en zo min mogelijk voor wil doen.

Enrage Timer Weet ik niet geen enrage gezien maar weet ok niet hoelang we bezig waren pcies maar d8 persoonlijk wel langer dan 10 min.

Meax kijk ik naar uit word wel moeilijker :D

@ Shaw
ik hbe ook nog wel paar screens hoe upload in ik die weer met host site zeker?
Afbeelding

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 29-03-2010 14:32

falcojugger schreef:Misschien even een stap voor stap uitleg geven wat er precies gedaan is?
Als ik nu bijvoorbeeld een raid wil naar Anub, wat is de beste tactiek om te gebruiken?
Het enige wat ik op kan maken is dat "de kite techniek" goed werkt, dus je moet blijkbaar kiten?

Ik had ook iets gelezen op internet over een andere tactiek. In een halve cirkel rondom Anub gaan staan.
De tank doet gewoon zijn ding, geen kiten dus en je zorgt dat iedereen NAAST elkaar staat (vandaar de halve cirkel)
Locus Swarm is een directe straal rechtdoor, maar als niemand in die straal staat is er geen probleem, behalve de tank dan.
Kijk ff bij deze post voor tactics:
http://dirtydutch.forum2go.nl/naxxramas ... -t503.html

We hebben de kite tactic gevolgd. De eerste keer lukte dat niet omdat de tank (ondergetekende) in de muur liep (Anub belemmerde mijn uitzicht) ipv langs de rand. Ik kreeg de volle laag Swarm Stacks. De Locust Swarm spell stacks en geeft elke 2 sec. damage. Ik heb 4400 GS op me tank, die overleefd niet een volle stack locust Swarm. Zelfs niet met 2 goed gegearde healers. Dus het is geen optie om niet te kiten, tenzij een ubergeared Donor Tank hebt en super heal.

Ik heb wel het idee dat er een bugg was nadat Anub op ongeveer 30% HP was. Hij caste geen Locust Swarm meer. Tenminste zag dit niet meer op de castbar. Kreeg ook geen Swarm stacks, maar kreeg wel een Pacified effect, waardoor ik zelf geen abilities meer kon casten.
Wisz riep nog waarom ik niet ging lopen. Dat was dus omdat ik niet zag dat er Swarm werd gecast. Lijkt er in ieder geval op dat er geen volledige Swarm spell werd gecast. Nog iets om een volgende keer eens nader te bekijken.

Verder werden er geen crypt guards gespawned aan het einde van de Swarm spell
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 29-03-2010 15:08

Nou Shaw, ik zie in jou een perfecte raid planner voor de tactics en buffs, drinks en dat soort zaken!

GOed bezig!

Ow en wis, antwoord is ja... via zo'n site :D
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

Bericht door evillordie » 29-03-2010 15:40

weer een geslaagde graid :) we beginnen goed te worden ^^
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 29-03-2010 15:55

Ziet er goed uit!!

Wat betreft pacified effect, ik had hier ook last van, weet niet zeker of we over hetzelfde praten, maar denk het wel :-), ik kon niets meer!!

Tot vanavond :-)

Grt,
Kruijs
Afbeelding

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 29-03-2010 16:12

Wiszdom schreef:dat is niet helemaal waar falco trik en kruijs hadden ook last van locus en die staan toch niet voor de boss.
Locust Swarm is een AoE spell met eenstraal van 30-35y rondom Anub. Door de lagg had de tank soms een grote voorsprong op Anub tijdens het Kiten, waarna Anub de binnebocht nam en (te) dicht langs de rest van de raidmembers kwam die toch wat schade opliepen. De veilige afstand tijdens een Swarm spell is 35-40y.
Wiszdom schreef:Enrage Timer Weet ik niet geen enrage gezien maar weet ok niet hoelang we bezig waren pcies maar d8 persoonlijk wel langer dan 10 min.
Volgens mij is er geen enrage fase bij deze boss. Of zou dat bij iedere boss na 10 min moeten gebeuren?
Wiszdom schreef:@ Shaw
ik hbe ook nog wel paar screens hoe upload in ik die weer met host site zeker?
Ja, photobucket :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 29-03-2010 16:19

Wat die AoE betreft... iedereen had daar volgens mij gewoon elke keer last van, Walt en ik sowieso want we deden wedstrijdje wie t hoogst de lucht in ging. Dat was vooral als je aan t tanken was en had dus niets te maken met de momenten dat je kite.

Weet niet precies hoeveel afstand nodig was om te healen, maar die hebben er zeker last van.
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Plaats reactie