Classbattle: druid vs druid REPORT

hier kun je al je screenshots kwijt van raids, arena of gewoon een leuk dingetje dat je tegen kwam onderweg naar Exodar!
Plaats reactie
Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Classbattle: druid vs druid REPORT

Bericht door Dafrenzel » 20-05-2012 16:23

Vandaag was het zover....het eerste gedeelte van de Classbattle NON DONOR. De uiverkoren klasse was: DRUID

Een massaopkomst van 5 natuurliefhebbers en een zooi toeschouwers waren aanwezig in Nagrand. Voor de Fun deed ik ook maar mee ^^

De gearscores liepen uiteen van begin 2000 tot bijna 6000 dus het indelen was niet zo heel lastig. Nikki haalde een mooie overwinning en ging dus door naar de volgende ronde.

Maan moest tegen allesgenezer Shaep en dit gevecht duurde de volle 10 minuten en dus most een /roll eraan te pas komen om te bepalen wie doorging....Shaep rolde hoger en ging dus door (gelukkig!)

Shaep vs Waka was de halve finale zullen we maar zeggen. Een draak van een gevecht en de heals kunnen niet uitblijven tegen 2 druïdes met goede hoge heals. Ook hier moest een D100 aan te pas komen om te kijken wie won. Waka kwam als winnaar uit de bus.

Dan, de finale: 1v1v1 tussen Nikki, Shaep en Waka.

Afbeelding

Hierboven een gevecht tussen de eerdere halve finalisten zeg maar. Heel spannend en even leek het erop alsof er daadwerkelijk een lijk zou komen, maar helaas.....ook nu moet weer die vervloekte D100 uitkomst bieden.

Eindresultaat:
#1 Shaep (wint 3.000 goudstukken)
#2 Waka (wint 2.000 goudstukken)
#3 Nikki (wint 1.000 goudstukken)

Volgende keer: ROGUES!!

Groeten,

Maanschaduw
Afbeelding

arlana
Berichten: 71
Lid geworden op: 23-04-2012 21:58

Bericht door arlana » 20-05-2012 16:34

Hier nog wat screenies:D
soms niet duidelijk maar, wat boeit het:P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en de dudu's die er aan mee gedaan hebben ^^ (we missen knett zijn Dudu :(
Afbeelding
Arlana ofterwijl:
(arthas)
- Arlana (rogue)
- Magther (mage)
- Dirtdroid (DK)
- Belgacomc (shammy)

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 20-05-2012 16:34

Genoten van het event, was erg leuk :)

Mischien moet je even vermelden dat ik anderhalf gevecht in balance heb gedaan, in je verhaaltje leek het alsof ik gewoon leuk stond te healen.

(zie ik trouwens correct in je screen dat je een clicker bent? O.o)


EDIT: zie nu de post van arlana, laaste 2 screens zien er echt goed uit!
Afbeelding

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 20-05-2012 19:06

Haha, ik ben geen klicker.....doe alles met toetsen, en als het de situatie toelaat, klik ik. Maar ik kan niet spelen met WASDX en de muis....dat gaat helemaal fout.

De screenie is mijn Normal mode indeling, hierin klik ik wel meer dan de toetsen.

maan
Afbeelding

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 20-05-2012 19:25

Ok, ik zag in je screen alleen 1 tot = als keybinds, dus daarom vroeg ik het.

Zelf vind ik iets wat ook maar een beetje aanvallend is niet gaan met de muis, alleen healen doe ik met muis, omdat je nou eenmaal niet kan healen zonder healing addon en healing addon moet met je muis :D
Afbeelding

Plaats reactie