Vault of Archavon 16 april

hier kun je al je screenshots kwijt van raids, arena of gewoon een leuk dingetje dat je tegen kwam onderweg naar Exodar!
Plaats reactie
Danphos
Berichten: 323
Lid geworden op: 25-01-2010 19:45

Vault of Archavon 16 april

Bericht door Danphos » 16-04-2010 22:08

Net klaar met VoA25man en ik moest tanken!! :P Nog nooit gedaan dus beetje onzeker hoe alles moest maar ging uiteindelijk verrassend goed ^^
ik kreeg zelfs een complimentje van kruijs :o Het enige wat nog beter had kunnen gaan was de dps maar langzaam maar zeker is beter dan supersnel maar toch een wipe ^^ hier nog wat screentjes heb er niet veel ben er in mijn opwinding dat ik kon tanken vergeten er nog een paar te maken (a) dus als je zelf ook een paar hebt graag erbij doen ;)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 17-04-2010 15:39

Hierbij nog een toevoeging op onze VOA Graid 25 man:

19:30 idee om een graid te gaan maken, we waren uiteindelijk om 21:00 uur ofzo met voldoende man en tank! Want tank waren we juist zo lang op aan het wachten, totdat Korati opstond en zei: Ik pak die gastjes wel ff :-)!!!, wij allemaal natuurlijk hopen dat het een geslaagde run zou worden en wat denk je? Het was een uitstekende run met een uitstekende tank! Een nieuwe guild tank is "opgestaan"!! verder denk ik dat het vooral een goeie graid geweest is omdat iedereen zeer geduldig heeft moeten wachten tot we voldoende mensen en een tank hadden, uiteindelijk waren we als ik het me goed herinner zelfs met 20 man!

helaas was DPS dit keer iets minder, maar goed dat wisten we van de te vooren aangezien we met minder man waren gestart en uiteindelijk niet de 25 vol hadden. Daarbij komt dat er een aantal minder gegearde mensen mee waren, die moesten juist mee want de gegearde mensen hadden niets nodig en hielpen zo de minder gegearde, dus hoe meer we dit doen hoe meer goed gegearde en ervaren mensen we in onze guild hebben. Hoe beter onze guild, hoe drukker en hoe leuker! Kan dit spel nog leuker eigenlijk?? :-)

Allemaal bedankt voor de leuke graid en laten we ervoor zorgen dat we dit vaker gaan doen!!

Ik zet er ook nog even paar screens bij, al zijn ze niet fantastisch, graag nog even die tip hoe ik een clean screen kan krijgen!

Tot in game!

Grt,
Kruijs
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Saffier
Berichten: 660
Lid geworden op: 14-10-2009 20:04

Bericht door Saffier » 17-04-2010 16:43

Alt + Z
Afbeelding
Tank/Resto druid
PvP Mage
Warrior Tank
DPS Shaman

Danphos
Berichten: 323
Lid geworden op: 25-01-2010 19:45

Bericht door Danphos » 17-04-2010 17:39

Bedankt voor je aanvulling en je 'verslagje' ;) het is inderdaad alt + z je UI gaat dan weg en dan kun je mooie screentjes maken ^^
Afbeelding

Plaats reactie