IRT pwnt Anub'rekan!

hier kun je al je screenshots kwijt van raids, arena of gewoon een leuk dingetje dat je tegen kwam onderweg naar Exodar!
shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 29-03-2010 20:44

Ghasm schreef:Wat die AoE betreft... iedereen had daar volgens mij gewoon elke keer last van, Walt en ik sowieso want we deden wedstrijdje wie t hoogst de lucht in ging. Dat was vooral als je aan t tanken was en had dus niets te maken met de momenten dat je kite.

Weet niet precies hoeveel afstand nodig was om te healen, maar die hebben er zeker last van.
LoL Ghasm, dat in de lucht vliegen is geen Locust swarm, maar impale, een andere abillity die correct werkt cf het script. Als je goed keek kwamen er allemaal scherpe palen of tanden uit de grond. Overigens die impale is wel ergens in een straal recht voor Anub. En daarbij wordt niet niet elke keer iedereen geraakt. Alleen als je pech hebt en zo'n paal uit de rond komt precies waar je staat . Dan vlieg je een eind de lucht in. Vind het wel lache...

edit:correctie impale werkt net iets anders dan ik zei:
http://www.wowhead.com/?spell=28783 He uses this abilty, though I don't think fall damage is reduced.
Impale - Anub'Rekhan will target a random player and send a line of spikes out towards the player, hitting everyone in a straight line between him and his target. Players hit by these spikes will take 4,813 to 6,187 (25 Player: 5,688 to 7,312) physical damage and will be knocked into the air, suffering reduced fall damage when they land.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 29-03-2010 20:52

falcojugger schreef:zoals ik al zei: ik had het op het internet gelezen, of het werkt weet ik dus niet.
Je bent een IRT team dus geef aub in eerste instantie dan een link naar de precieze tactiek.

no offense, gewoon duidelijkheid gevraagd :)
LoL Falco. Heb je de link over het hoofd gezien:
shaward schreef: Kijk ff bij deze post voor tactics:
http://dirtydutch.forum2go.nl/naxxramas ... -t503.html
De preciese taktiek staat beschreven zoals in de link. Die taktiek komt zo van WoWhead (oranje). Nog een videootje erbij van tankspot onderaan de beschrijving. Dat is de taktiek die we hebben gebruikt. In het wit staat wat ik van het NE forum heb gehaald, wat bekend is welke abilities wel en niet werken.
Hier worden aanvullende ervaringen neergezet.
Zonodig zal ik de beschrijving veranderen als we zeker weten dat het anders werkt of er een slimmere aanpak is. Maar dit zijn onze eerste ervaringen.

weet het niet beter uit te leggen. Maar als nog iets onduidelijk is; kan je misschien iets specifieker zijn.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 29-03-2010 21:40

engage is standaart voor de bosses dit zorgt er voor dat mensen het een beetje goed aankunnen en niet dat je een half uur doet over een boss omdat je toevallig goeie healers mee hebt
Afbeelding

waltere
Berichten: 311
Lid geworden op: 24-01-2010 00:06

Bericht door waltere » 31-03-2010 10:45

srry van de laate reactie maar was egt vet en wat is IRT ?

enne dat vligge is wel ver allen je moet wel op passe voor je eigen heald :(


maare die swerm is te over leven zoder te kite maar dan heb 3van de 7 healers nodig of zo

maar het ging idd vet heb zin voor de volgende !!!

falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

Bericht door falcojugger » 31-03-2010 11:00

IRT = instance research team.

Team dat niet gaat voor de loot maar om te kijken hoe de instance in elkaar zit en wat de bosses doen.
Afbeelding

waltere
Berichten: 311
Lid geworden op: 24-01-2010 00:06

Bericht door waltere » 31-03-2010 11:06

ow daar doe ik al lang aan mee :P
duus net als ulduar 3de verdieping

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 31-03-2010 13:45

waltere schreef:ow daar doe ik al lang aan mee :P
duus net als ulduar 3de verdieping
Juist Walt, helemaal correct.
En het zou nog mooier zij als je wat van je bevindingen en ervaringen kan opschschrijven,

-Welke taktiek werkt?
-Welke abilities doet de boss, en welke zijn bugged.
-Wele samenstelling is nodig etc?

Kijk ff naat mijn post over spider quarter http://dirtydutch.forum2go.nl/naxxramas ... -t503.html
en over Neverendless instances: http://dirtydutch.forum2go.nl/naxxramas ... -t503.html

Wat ik probeer is de Blizz tactics te combineren met ervaing met NE scripts die niet helemaal blizzlike zijn, (en er vaak nog helemaal niet zijn), maar wel steeds meer worden.

LoL Welkom in het Intsance Research Team :P
Een team waar iedereen lid van kan zijn, zelfs zonder het te weten :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie