Hide en Seek 14-03-10

hier kun je al je screenshots kwijt van raids, arena of gewoon een leuk dingetje dat je tegen kwam onderweg naar Exodar!
Plaats reactie
falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

Hide en Seek 14-03-10

Bericht door falcojugger » 14-03-2010 22:56

Hey allemaal,

wat een geweldige Hide en Seek was dit! Met name Somers was helemaal wanhopig, en ik heb hem verschillende keren langs zien komen.
Desalniettemin heeft hij toch nog de derde prijs weten te claimen! Lipton werd tweede, maar de eerste prijs ging naar Bacchanalian!

De hints met uitleg:
Hint 1: Bomen zijn er hier genoeg, lekker groen
Hint 2: Slecht bewaakt hier, er is wel een katapult maar moet ik die bedienen?
Hint 3: Ik hoop dat er meer versterking zit in de toren aan de overkant.
Hint 4: Ik ben niet echt geintimideerd door het level van de creatures hier
Hint 5: Ze zeggen: hoog en droog. maar zo hoog nog steeds droog?
Hint 6: Volgens mij bewaakt Stormwind dit gebied
Hint 7: Groen en blauw, dat zijn de hoofdkleuren hier. Groen voor de bomen, Blauw voor 2 andere dingen

Hint 1: Dit duidt op Elwynn Forest
Hint 2: Hieruit kon je afleiden dat ik in een soort fortificatie zat met een katapult, daar moest je naar zoeken
Hint 3: Weinig versterking betekent dus geen Northshire Abbey of Stormwind zelf, in mijn fortificatie liepen slechts enkelen rond tussen lvl 10 en 20
Ook moet er een toren zijn aan de overkant, kijk dus goed op de map van Elwynn Forest!
Hint 4: Duidt weer op Elwynn Forest, een beginners area om andere bosgebieden uit te sluiten
Hint 5: Hiermee bedoelde ik dat ik OP het dak zat, zo hoog zit je namelijk niet meer droog
Hint 6: Stormwind heeft er weer mee te maken dat het in Elwynn is.
Hint 7: Groen voor de bomen, blauw voor de rivier tussen Westfall en Elwynn, die ik kon zien + het blauwe dak!!

Hier nog een screenie voor de mensen die het moeilijk kunnen geloven, de katapult, toren, rivier en blauw dak staan erop.

Afbeelding
Afbeelding

evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

Bericht door evillordie » 15-03-2010 07:03

haha ik vind het ook niet zo gek dat niemand je vond erg goede plek maar wel duidelijke aanwijzingen
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

cutCurtis
Berichten: 357
Lid geworden op: 17-10-2009 23:12

Bericht door cutCurtis » 27-03-2010 18:11

Mooie plek :)

Leg is uit hoe ge daar geraakt ? XD
Afbeelding

Belpriest !

falcojugger
Berichten: 120
Lid geworden op: 26-02-2010 11:21

Bericht door falcojugger » 27-03-2010 21:18

via de binnenkant de torens in, dan kom je op het dak uit, dan moet je alleen nog even op het blauwe dak springen, heel gemakkelijk
Afbeelding

cutCurtis
Berichten: 357
Lid geworden op: 17-10-2009 23:12

Bericht door cutCurtis » 28-03-2010 18:26

Kga het meteen is uitproberen =)
Afbeelding

Belpriest !

Plaats reactie