Regels PVP events van Somers

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Plaats reactie
somers
Berichten: 453
Lid geworden op: 08-03-2010 21:55

Regels PVP events van Somers

Bericht door somers » 06-06-2010 21:37

Omdat het vaak lastig is om alle vragen over de regels te beantwoorden door ongeduldige medespelers en het groeien van aantal spelers per event, etc. zet ik hier alle regels event op een rijtje met de nodige uitleg erbij.
Heb je er nog vragen over mag je altijd reageren!

1V1 event:

Dit event kan onderverdeeld zijn in enkele groepen

- 1v1 last man standing:
Hier starten we door allemaal te rollen (/roll) in raid chat. De twee hoogste rollers beginnen, de verliezer valt af en de winnaar blijft staat tot de laatste winnaar als enige overblijft.

- 1v1 roll vs roll
Hier starten we ook door allemaal te rollen (/roll) de verliezer valt af naar een tweede groep. De winnaars en de overige deelnemers (die nog niet gespeeld hebben) rollen terug, zo worden telkens de nieuwe tegenstanders bepaald tot er 1 winnaar overblijft. De tweede groep (met verliezers) rollen dan nog eens allemaal tot er een 2e en 3e plaats bekend is gemaakt.

Regels:

regel 1 Je vecht enkel met /duel
regel 2 Enkel eigen buffs toegelaten
regel 3 first aid, potions, scrolls, drinks of foods en proffessions niet toegelaten die je healen of mana regenen
regel 4 Lay on Hands, soulstone, searing totem rank1 niet toegelaten
regel 5 Niet naleven = DQ!

Regel 1: De 2 tegenstanders gaan recht over elkaar staan, ze vechten niet!!! Ik controleer eerst of je voldoet aan regel 2-5. Hierna zal ik je uninviten uit de groep zodat je niet kan profiteren van groep buffs (aura's, etc.). Nadat je geuninvite bent door mij ga je dichter bij je tegenstander staan, redelijk dicht zelfs (mensen met pets moeten deze maar ff op defense ofzoiets zetten), dan klik je op je tegenstander (linker muisklik) en typ je /duel. Dan komt er een vlag tussen jullie staan, indien dit niet gebeurd ga je dichter staan, heb je combat bug ofzo dan /yell je ff naar mij. Je start pas als de 'vlag' heeft afgeteld van 3 tot 0 en dat gebeurd enkel als de tegenstander klaar is en op accept heet gedrukt!

Regel 2: Heel moeilijke regel, enkel je eigen buffs van je eigen char zijn toegelaten. Dus als je vb. pala bent mag je maar 1 bow of bok of bom hebben, geen extra van een andere pala!

Regel 3: In principe komt dit erop neer dat enkel je class en spec spells zijn toegelaten. Je gaat geen mana potions of heal potions, scrolls voor buffs en proffessions gebruiken.

Regel 4: Om het gevecht fair te houden gebruiken paladins geen LayOnHands en warlocks geen Soulstone (Healthstone wel).

Regel 5: Leef je regel 1-4 niet na dan diskwalificeer ik je, of beiden.

Regel 6: Ik kan maar 255 letters in mijn makro zetten dus ik zet het hier ff.
Alle deelnemers zitten uit de arena cirkel het VOLLEDIGE event tenzij je een gevecht moet aangaan georganiseerd door het event. Je gaat niet laag rondvliegen, lopen, whatever rond de strijdende deelnemers! Je blijft op de tribune zitten! Ook voor deze regel geldt regel 5.



FreeForAll (FFA) event:

In dit event strijd iedereen voor zichzelf tegen iedereen. Je staat er dus alleen voor.
Meestal gaat dit event door in nagrand arena (cirkel). Hier ga je allemaal verspreid over de cirkel met je rug tegen de muur staan. Ik ga rond en controleer iedereen op juiste buffs etc (zie regels) en uninvite je uit de groep. Als de laatste persoon uit de groep is ga ik op mijn flymount boven de arena cirkel vliegen. Je blijft nog altijd staan en niets doen tot ik /yell of in guildchat zeg: Klaar? 3, 2, 1, GO!
De laatste persoon die nog leeft is de winnaar.

Regels:

Regel 1: Lay on hands, soulstone niet toegelaten
Regel 2: Potions, scrolls, professions, etc NIET toegelaten
Regel 3: Enkel eigen buffs toegelaten
Regel 4: Rogues, Night elves mogen niet langer dan 30 sec stealth
Regel 5: Je doet actief mee
Regel 6: Je released NIET
Regel 7: Niet naleven van de regels = DQ

Regel 1: Om het gevecht fair te houden gebruiken paladins geen LayOnHands en warlocks geen Soulstone (Healthstone wel).

Regel 2: In principe komt dit erop neer dat enkel je class en spec spells zijn toegelaten. Je gaat geen mana potions of heal potions, scrolls voor buffs en proffessions gebruiken die je healen of manaregenen.

Regel 3: Heel moeilijke regel, enkel je eigen buffs van je eigen char zijn toegelaten. Dus als je vb. pala bent mag je maar 1 bow of bok of bom hebben, geen extra van een andere pala!

Regel 4: Als ik je betrap op het langer dan 30 seconden in stealth gaan wordt dat beschouwd als diskwalificatie.

Regel 5: Ten aller tijde van het gevecht doe je actief mee, dit wil zeggen je verstop je niet achter een paaltje, je blijft niet stilstaan zonder spells uit te voeren. Je valt altijd iemand aan!

Regel 6: Ben je dood blijf je dood! Heel simpel. Als de winnaar overblijft dan invite ik je terug in groep en releasen we je.

Regel 7: Leef je regel 1-6 niet na dan diskwalificeer ik je.




Edit: Bijkomende info is dat ikzelf nooit deelneem aan mijn eigen events om de reden dat ik het te druk heb met het organiseren zelf en om nog wat tijd over te hebben om screens te maken. En vooral om het FAIR te houden :lol: (dikke nek ja :p)
Ongeacht je gear, skills, en class, het is ALTIJD zeer leuk om deel te nemen. Prijzen zijn er altijd te winnen tot de 3e plaats of meer als er een heel grote groep is.

grtz
somers
Afbeelding

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 06-06-2010 22:28

Nice overzicht Somers,
De events waren al goed. Keep it goin!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

vinner
Berichten: 55
Lid geworden op: 29-11-2009 00:42

Bericht door vinner » 08-06-2010 12:50

is regel 4 bij FFA aangepast voor mij? :D
daaaaag

jadrius
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-09-2010 00:50

Bericht door jadrius » 27-01-2011 22:00

is deze event al geweest of niet?

Zero
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 329
Lid geworden op: 07-05-2010 19:33

Bericht door Zero » 27-01-2011 22:12

Deze topic is gemaakt om de regels te verduidelijken en is al een tijdje geleden gemaakt.
De event leader organiseert af en toe een van de events en daarom staan de regels hier. PM een de event leaders als je vragen hebt.
Deze events worden vaak op forum vermeld of in Guild Message of the Day.

somers
Berichten: 453
Lid geworden op: 08-03-2010 21:55

Bericht door somers » 28-01-2011 00:50

Als er een thank you button was zou ik het doen bij u raka ;)
Afbeelding

Plaats reactie