Visevenement

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Visevenement

Bericht door Dafrenzel » 18-08-2013 21:49

Hallo,

een aantal hebben het me al gevraagd, maar ik post het hier nog maar:

Wie wil weer het DD Visevenement doen? Het was erg leuk de vorige keer, en hopelijk nu weer. Post even hier wat jullie er van denken.

maanschaduw
Afbeelding

hendrik
Berichten: 238
Lid geworden op: 03-12-2009 04:03

Re: Visevenement

Bericht door hendrik » 18-08-2013 22:54

ja was altijd wel gezellig lijkt me wel weer leuk om aan mee tedoen

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 21-08-2013 09:19

Goed, mensen....graag even aangeven wanneer jullie dit willen en kunnen doen. Let wel, de laatste week, tot 1,5 week van september kan ik niet veel doen ivm voorbereidingen vakantie. Ik ben dan weer terug in de herfstvakantie.

Geef hier aan wanneer. Ik hoop dat de oude threads omtrent dit event nog te vinden zijn, dan heb je een idee hoe het gaan zal.

Maan
Afbeelding

hendrik
Berichten: 238
Lid geworden op: 03-12-2009 04:03

Bericht door hendrik » 21-08-2013 12:24

hoi maan als ik de reacties zie zijn we met zijn 2e dus dat is makkelijk te regelen(lijkt wel of er bijna niemand meer op t forum kijkt)alleen dezelfde ,5/6 leden kan mischien bij wnwa bij oud lede vragen of die er zin in hebben
om mee tedoen?

dirty
Berichten: 146
Lid geworden op: 15-02-2012 08:40

Bericht door dirty » 21-08-2013 14:44

ik wil altijd wel overal aan meedooen en mee helpen!!
main: dirtyassasin
arms pvp warrior
fury pve warrior

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 21-08-2013 14:45

kan, ik spam wel in game in de guild, moet alleen de regels nog vinden, die zie ik hier op het forum 1-2-3 niet staan
Afbeelding

hendrik
Berichten: 238
Lid geworden op: 03-12-2009 04:03

Bericht door hendrik » 21-08-2013 17:25

was dit het

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2011 11:44 am Onderwerp: Fishevent....rulings! Reageren met citaat
Jaaa, het gaat eraan komen, het DD-dagje uit vissen. Ik heb een opzetje gemaakt qua regels enzo en nog e.e.a. gisteren met Kruijs besproken.
Wanner de regels definitief zijn, bump ik wel een updatje. Voor nu is dit de opzet:


Dirty Dutch’s day out fishing

Regels:

Wie mag meedoen?
Iedereen mag meedoen. Het enige vereiste is dat je kunt vissen en een hoge visskill is aan te raden.

Wat mag niet?
Je mag onder geen beding vis in je inventory hebben zitten. Iedereen moet 0 vis hebben;
Beginnen met vissen voordat Kruijs of Maan aangegeven hebben dat je mag gaan beginnen;
Hinderlijk in iemands dobber vissen;
Op het water lopen, we staan keurig aan de waterkant op een rijtje;
Twee hengels gebruiken. Dit is voor het geval dat iemand met twee van die dingen kan lopen;
Voodoo toepassen en alle andere mindcontrol dingen.

Wat mag wel en wat is toegestaan?
Je mag elke gewenste vishengel gebruiken;
Lures zijn toegestaan;
Vishoed is ook toegestaan;
Vis-addon ook, is wel zo makkelijk;
Ongein de wereld in sturen;
Dansen.

Da rules of da event, mon!
Wat is de bedoeling van dit evenement? De bedoeling is simpel: vang zo snel mogelijk een stack (20 of 10, afhankelijk van de vis) en lever die in bij of Kruijs of Maan, dus afhankelijk van wie waar staat. Er wordt bijgehouden wie de snelste waren, en ik zal een puntensysteem verzinnen. Op die manier blijft het competitief en maakt iedereen een kans.
Zijn er meerdere die aanspraak kunnen maken, ga dan direct VOOR ons staan en maak een keurige rij. Geen gevloek of getier, het gaat om het plezier!

Op het einde van het toernooitje, zo mag je het noemen, is er nog een grand finale waarbij de top x (nog nader te bepalen en is afhankelijk van het aantal deelnemers) in Barrens op jacht gaan naar Deviate Fish. Hoeveel hiervan gevangen moeten worden, bepalen Kruijs en Maan. De beste 3 maken dan kans op de prijzen, de overige krijgen een leuk anders iets.

Let op, pas beginnen met vissen als iedereen er is, opgesteld is en de organisatie zegt dat je mag beginnen. Belangrijk is dat je stil bent op het moment dat afgeteld wordt. Iedereen moet een gelijke kans krijgen. En let wel, alleen Maan en Kruijs mogen op het water lopen, de rest onder geen beding.

Overtreding van de bovenstaande regels resulteert in een /kick van de raid groep en dus een directe DQ. Uiteraard zal eerst 1x gewaarschuwd worden.

Da prizes, mon!
En uiteraard zijn er prijzen te winnen. De numero uno krijgt een mooie custom, geschonken door Kruijs. Verder mogelijk nog wat uitrusting voor de nummers 2 en 3. Uiteraard draag ook ik een steentje bij in de vorm van goudstukken (bedragen bepaal ik nog) en wat brouwsels.

De originaliteitsprijs wordt uiteraard ook in het leven geroepen. Deze wordt uitgekeerd nadat het evenement geweest is en wel op basis van geposte screenshots van ons dagje uit vissen.
_________________

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 22-08-2013 21:52

Ja, dat was hem!! Je bent mijn held!!

Alleen de custom wordt vervangen door een motorfiets.

Kruijs is geen DD-lid meer
Afbeelding

hendrik
Berichten: 238
Lid geworden op: 03-12-2009 04:03

Bericht door hendrik » 23-08-2013 03:03

een chopper is ook wel een prijs wat de moeite is om te gaan vissen
maar er is toch een samenwerking met wnwa als er te weinig mee willen kunnen we t wel aan kruijs vragen.
gr

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 28-08-2013 17:11

Wordt gedaan.

En ik ben bezig om een prijslijst op te stellen.
Als ook nagaan of het aantal visplekken wat ik nog in mijn makro's heb staan voldoende is of dat ik moet toevoegen/veranderen.

More to follow
Afbeelding

Plaats reactie