FFA

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

FFA

Bericht door Shaep » 11-02-2013 14:10

Verplaatst:FFA zal worden gehouden op zondag 17-2-2013 om 15:00 uur!

Geachte mensen,

Zondagavond jongstleden vond er een bijeenkomt plaats tussen WNWA en DD in de Dire Maul arena. Het waren vooral DD mensen, dit doet echter niet ter zake. Waka en ik kwamen toen op het idee om een FFA te organiseren komende zaterdag. Dit event zal non custom zijn, er zijn dus geen customs toegestaan!

Even ter verduidelijking, arena's zijn speciale plekken waar je elkaar altijd kunt aanvallen, het doet niet ter zake of je alliance of horde bent, tenzij je in een party of raid groep zit, dan kan je elkaar niet aanvallen.

Dit is dus een uitermate geschikte plek voor een FFA en eventuele andere events, denk aan 2v2, 3v3, 5v5 en dergelijke events, welke ook plaats kunnen vinden, hetgeen wij ter plaatse beslissen zullen.

De regels voor de FFA zullen de standaard regels zijn, zoals bijvoorbeeld niet combat ontwijken, dus je moet perse aanvallen, stealth is toegestaan voor 20 seconden. Ook is het niet toegestaan om de arena te verlaten tijdens het event, omdat je daar niet aangevallen kunt worden. Het kan natuurlijk voorkomen dat je uit de arena wordt gegooid door bijvoorbeeld Typhoon of Thunderstorm, eruit wordt gefeared of eruit wordt gegooid door een mindcontrollende priest. Je moet dan zo snel mogelijk weer in de arena komen, anders zal je worden gediskwalificeerd van het event, hetgeen ook zal gebeuren bij overtreding van één der andere regels...

Het event zal plaatsvinden op zaterdag 16 februari om 14:00 in de Nagrand arena. Informatie betreffende de rewards zal laten gegeven worden, hierover zal eerst overlegd worden.

Wees gegroet!

Shaep



-Rewards-

de rewards zijn een beetje afhankelijk van hoeveel man er zullen opdagen bij het event.

bij 6 deelnemers of meer zullen de rewards als volgt wezen:
- 1e plaats: 10k
- 2e plaats: 7k
- 3e plaats: 5k
- deelname: 2k


als er 5 of minder deelnemers zijn zijn dit de rewards:
- 1e plaats: 5k
- 2e plaats: 3,5k
- 3e plaats: 2,5k
- deelname: 1k

ongeacht of je wint, je krijgt altijd een reward!
(de top 3 krijgt geen deelname reward)

Crove
Berichten: 476
Lid geworden op: 05-03-2012 21:04

Bericht door Crove » 11-02-2013 14:15

Leuk idee jongens! Ik bied me wel aan als mede organisator.
Afbeelding
Master of light and retired council of DirtyDutch.

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 11-02-2013 16:02

ik bied me aan als speler en als ik dood ben als toeschouwer!! /cheer

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 11-02-2013 17:06

Ik bied me aan als mogelijke leider, speler en natuurlijk als Waka. Zaterdag word sws awesome dus :D
Afbeelding

Nix
Berichten: 195
Lid geworden op: 05-05-2010 18:23

Bericht door Nix » 12-02-2013 10:12

als ik nie hoef te werken, ben ik er

scity
Berichten: 507
Lid geworden op: 05-01-2010 19:00

Bericht door scity » 12-02-2013 11:28

Als ik tijd heb kom ik misschien ook weer eens een kijkje nemen ;)
Scity 80 prot warrior
scitylock 80 demo lock

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 12-02-2013 13:03

damn!
lees net dat het op een zaterdag is, zaterdag ben ik aant werk >.<

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 12-02-2013 15:03

Ja, zo gaat dat niet zomaar. DD is toch wel belangrijker dan wat stom werk? Jij gaat gewoon komen, anders heb je een ENORM probleem.



Hehe
Afbeelding

brickbreaker
Berichten: 25
Lid geworden op: 29-09-2010 07:06

Bericht door brickbreaker » 12-02-2013 21:03

Geachte mensen,

Zondagavond jongstleden vond er een bijeenkomt plaats tussen WNWA en DD in de DIRE MAUL ARENA. Het waren vooral DD mensen, dit doet echter niet ter zake. Waka en ik kwamen toen op het idee om een FFA te organiseren komende zaterdag. Dit event zal non custom zijn, er zijn dus geen customs toegestaan!

Even ter verduidelijking, arena's zijn speciale plekken waar je elkaar altijd kunt aanvallen, het doet niet ter zake of je alliance of horde bent, tenzij je in een party of raid groep zit, dan kan je elkaar niet aanvallen.

Dit is dus een uitermate geschikte plek voor een FFA en eventuele andere events, denk aan 2v2, 3v3, 5v5 en dergelijke events, welke ook plaats kunnen vinden, hetgeen wij ter plaatse beslissen zullen.

De regels voor de FFA zullen de standaard regels zijn, zoals bijvoorbeeld niet combat ontwijken, dus je moet perse aanvallen, stealth is toegestaan voor 20 seconden. Ook is het niet toegestaan om de arena te verlaten tijdens het event, omdat je daar niet aangevallen kunt worden. Het kan natuurlijk voorkomen dat je uit de arena wordt gegooid door bijvoorbeeld Typhoon of Thunderstorm, eruit wordt gefeared of eruit wordt gegooid door een mindcontrollende priest. Je moet dan zo snel mogelijk weer in de arena komen, anders zal je worden gediskwalificeerd van het event, hetgeen ook zal gebeuren bij overtreding van één der andere regels...

Het event zal plaatsvinden op zaterdag 16 februari om 14:00 in de NAGRAND ARENA. Informatie betreffende de rewards zal laten gegeven worden, hierover zal eerst overlegd worden.



Even 1 plek aanhouden :)
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 12-02-2013 21:18

Uhm, je haalt dingen door elkaar. Ik zei dat er een bijeenkomst plaatsvond in Dire Maul, dit hoeft echter niet de plaats van het komende event te zijn, je moet die bijeenkomst en het komende event even apart zien.

We hebben nagedacht over de plek, Nagrand Arena was beter, dan kan de supervisor over het gevecht heen vliegen.

Ik heb duidelijk genoeg gezegd dat het event plaats gaat vinden in Nagrand Arena, maar hierbij is dat nog een keer duidelijk gemaakt.

Plaats reactie