Nieuwe poging voor Class battle event

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Nieuwe poging voor Class battle event

Bericht door Dafrenzel » 18-05-2012 09:45

De vorige keer faalde het een beetje ivm vergeetachtigheid in de guild ^^

Daarom een nieuwe poging voor de class battle. De regels blijven hetzelfde (zie oude post hieromtrent) alleen denk ik niet dat de prijzenpot van toen gehandhaafd kan blijven. Daarom, bij niet handhaving, is er pot met goud te verdelen.

Bij voldoende animo kan dit zondagmiddag al gedaan worden. En dan is het leuk om met non-donor druïde te beginnen.
Waarom dudu? Er worden meer aangemaakt in de guild.

Uw reactie aub.

Maanschaduw
Afbeelding

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 18-05-2012 10:33

Updatebump:

Prijzenpot blijft gehandhaafd, was al in goud.
Afbeelding

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 18-05-2012 16:07

Heb je al een idee van de tijd van het event? ik zou met plezier geownt worden door een andere druid, maar voor 3en gaat sowieso moeilijk worden.
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 18-05-2012 16:25

Ja, het zou fijn zijn als jullie die classbattle konden houden rond 3 uur, dat zou mooi uitkomen.

kaaskip
Berichten: 68
Lid geworden op: 10-04-2012 09:54

Bericht door kaaskip » 18-05-2012 19:19

Ik wil best meedoen maar is het dan ook balance tegen feral enzo?

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 19-05-2012 11:12

Lijkt mij wel, want het zijn allebei druids. Resto lijkt me iets minder handig, want dat gaat eindeloze gevechten opleveren, aangezien balance en feral allebei niet in staat zijn een boom te vermoorden.

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 19-05-2012 11:17

Balance mischien nog wel, dat hit wel erg hard. Lunar eclipse -> starfire spam, treeants, starfall, alle dots, dat hit wel hoor.

Feral hit helemaal niks, dat word hilarisch.
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 19-05-2012 12:19

Wat ik zelf merk, is dat zelfs full donor balance druids het nog moeilijk hebben om mij te vermoorden, en ik ben 5.9k gs :) Dat wil wel wat zeggen. Als je me niet gelooft, daag ik je hierbij uit om een duel tegen mij te doen. Als jij gelijk hebt zou je in principe in staat moeten zijn om mij te vermoorden...

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 19-05-2012 12:25

ik zal nooit een resto kunnen vermoorden als balance, ik heb restogear :D
Afbeelding

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 19-05-2012 12:35

om 15.00 kan, geen probleem.

Haha, ja, een beer/cat vs een boom/uil....altijd lachen natuurlijk. Maar het gaat idd niet lukken dan in de tijd die ervoor staat. Voor de zekerheid, hieronder de regels, zoals ooit eens door mij zijn opgesteld.

BTW, denk niet dat ik aan de kant ga staan en ga toekijken...ik doe uiteraard zelf ook mee :twisted:


Class battle

Guildevent en 1vs1 tussen de diverse classes in wow.
- Druid vs Druid
- Rogue vs Rogue

- Mage vs Mage
- Warlock vs Warlock
- Priest vs Priest

- Deathknight vs Deathknight
- Warrior vs Warrior
- Paladin vs Paladin

- Shaman vs Shaman
- Hunter vs Hunter

Gevechten op basis van gearscore en op basis van donor of niet donor

Regels
De deelnemers vechten 1 tegen 1 op basis van hun gearscore en men moet de tegenstander vloeren binnen een tijdsbestek van 10 minuten. Is na 10 minuten geen winnaar bekend, dan wordt gerold wie wint. De wijze van dit toernooitje is KO. Dus, heb je verloren, dan lig je eruit!

Je mag alleen je eigen buffs gebruiken en buffs van Main Professions (Flask of the North bijv. is dus toegestaan). Resilience flasks, buffood, etc etc is niet toegestaan.

De winnaar van de klasse neemt het later op tegen de winnaar van een andere klasse met dezelfde gear. Dus, de winnaar bij de druids neemt het op tegen de winnaar van de Rogues;
Winnaar Shaman tegen winnaar Hunter (mail vs mail).
Bij de classes DK/Warrior/Paladin en Mage/Warlock/Priest wordt een ander toernooi gedaan: een poule van 3 personen. De winnaar van deze poule valt in de prijzen.

Opzet hiervan:
Met rolt om te bepalen wie speler A is, wie speler B is en wie speler C is.
Vervolgens speelt A tegen B. De verliezer speelt tegen C en de winnaar tegen C.
Degene met de meeste overwinningen wint! Is het gelijk, dan telt onderling resultaat.

Non donor vs non donor
In dit toernooitje speelt iedereen in hun ‘ingame verkrijgbare uitrusting’; dus geen enkel oranje item waar je voor hebt moeten betalen.
Toegestaan zijn: alle NE-shirts en alle tabards die je kreeg tijdens Conquer the World.
Niet toegestaan: alle niet ingame zijnde oranje donor items inclusief NE-Bag! (al is dit lastig te controleren natuurlijk)


Donor vs donor
Ofwel: een GS 9049 battle tussen de klasses. Opzet toernooi is ongeveer hetzelfde als de hoofdmeuk zeg maar, alleen met het verschil dat als er in de klasses te weinig donors zijn, het toernooi wordt omgezet in een gearbattle. Dat wil dus zeggen: leer vs leer; cloth vs cloth; mail vs mail en plaatwerk vs plaatwerk.

In dit donortoernooi zijn dus alle donor items en customs toegestaan, inclusief NE-bags. Ook hier geldt dat je alleen je eigen buffs en main profession buffs mag hanteren.

Prijzen non-donor toernooi
De prijzen bestaan uit goud.

De winnaar in de eigen klasse wint 3.000 goud
De nummer 2 wint 2.000 goud
De nummer 3 wint 1.000 goud

De winnaars in de ‘gearbattle’ wint 5.000 goud

Prijzen donor toernooi
Afhankelijk van het aantal donors in de guild die meedoen is dit de prijzenverdeling:

Bij genoeg deelnemers is de prijzenverdeling als bij het non-donor toernooi.
Zijn er te weinig deelnemers, dan is dit de prijzenverdeling:

Winnaar gearbattle krijgt 6.000 goud
De ‘runner up’ krijgt 2.000 goud
Afbeelding

Plaats reactie