Verslag visdag

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Plaats reactie
Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Verslag visdag

Bericht door Dafrenzel » 17-10-2011 11:13

Mogelijk staat dit op de verkeerde plek, maar /care.

Afgelopen zondag had Dirty Dutch haar eerste guild-visdag. Hoewel er veel zich hadden aangemeld bestond het uiteindelijke deelnemersveld dat van begin tot eind een hengeltje uitgooide uit een man of 10. Wat minder, maar gezien het weer buiten wel te verwachten....zonnetje uit, niet al te koud.

Enfin, we gingen beginnen met onze visdag en Maan en Kruijs jaagde de vissers de hele wereld over...met uitzondering van Outlands. De draenei kregen de visvergunningen niet geregeld ivm het weer: vallende bloedelfjes met loeiende koeien in combinatie met paarse regen en zwaar onweer.
Helaas dus geen Maan's twist met vissen, maar dat is opgelost.

Maar goed, vissen...daar ging het om. En vissen deed men. Vol overgave werden de hengels in het water gegooid, alle vis geloot die men krijgen kon (terwijl fishwarden toch echt sneller gaat) en zo werden te tassen gevuld met een overvloed aan vis. Ik denk dat de plaatselijke wasserette veel werk gaat krijgen met al die naar vis ruikende tassen.....blèh!

Maanschaduw en Kruijs, met zijn alts, zorgden ervoor dat elke visser keurig op zijn plekje stond en hielden zo het overzicht. Het is altijd leuk te zien, al die hengels in het water....Tijdens het vissen bij de een, ging de ander al naar de volgende plaats toe om daar de deelnemers op te wachten. Rust was er niet bij....vissen, inleveren, naar nieuwe locatie gaan, vissen etc etc.

Nadat iedereen zich visolie gevist had waren de drie finalisten bekend (zie elders op forum) en die mochten zich stukbijten aan het viswerk in Noord Barrens. En daaruit rolde de winnaar....maar niet voordat het aanwezig publiek onze finalisten flink aangemoedigd hadden.

Hopelijk weer eens een visevent....en hopelijk Cata-style!
Hoera!

Maanschaduw
Afbeelding

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 17-10-2011 13:23

Gast altijd bijzonder hoe jij praat haha
Egt geniaal maan. Hoe verzin je het prachtig pluim waard.
Maakt zoon event ook gelijk leuker.
ik ben een Vieze Nederlander

maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

Bericht door maestro » 17-10-2011 13:44

QQ ik HAAT mien zus ja.

als zei geen feest gaf moest ik thuis niet weg en had ik erbij geweesst!
AMGIJ!
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 17-10-2011 18:02

de style die maan praat is idd altijd weer vermakent :P
laten we het het Maan-Accent noemen, haha

maar het event was echt een topper. heb er van genote :D
en trouwens maan aan het begin van het event zei ik nog een leuke naam voor het event. maar ben hem alleen zelf vergeten. weet jij hem nog?? :P

was iets met Vis'O'....

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 17-10-2011 18:09

Er staat me idd iets van bij. Moglelijk dat het op de screenshots nog staat.

Was het iets met fish-O-derby of zo? Ik kijk wel na.
Afbeelding

Plaats reactie