Een dagje vissen

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 12-07-2011 19:09

@kryptoniast. probeer je eens te gedragen op het forum.
en als je niet meer in de guild zit. wat dus waar is. doe je ook niet mee aan het event omdat het een guild event is.

mcfriet
Berichten: 324
Lid geworden op: 21-06-2010 22:25

Bericht door mcfriet » 12-07-2011 21:57

pfff fish addon mag <3 anders zuig ik net als ik zuig zonder mn customs xD dus dus =( laat mij winnen oke =D ik heb eventejs een oppertje nodig xD
Afbeelding

Shardin

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 12-07-2011 22:16

Het is handig om er een te hebben. Zeker omdat je op deze server 4 tot 5 vis vangt in een keer ^^
Afbeelding

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Fishevent....rulings!

Bericht door Dafrenzel » 21-09-2011 11:44

Jaaa, het gaat eraan komen, het DD-dagje uit vissen. Ik heb een opzetje gemaakt qua regels enzo en nog e.e.a. gisteren met Kruijs besproken.
Wanner de regels definitief zijn, bump ik wel een updatje. Voor nu is dit de opzet:


Dirty Dutch’s day out fishing

Regels:

Wie mag meedoen?
Iedereen mag meedoen. Het enige vereiste is dat je kunt vissen en een hoge visskill is aan te raden.

Wat mag niet?
Je mag onder geen beding vis in je inventory hebben zitten. Iedereen moet 0 vis hebben;
Beginnen met vissen voordat Kruijs of Maan aangegeven hebben dat je mag gaan beginnen;
Hinderlijk in iemands dobber vissen;
Op het water lopen, we staan keurig aan de waterkant op een rijtje;
Twee hengels gebruiken. Dit is voor het geval dat iemand met twee van die dingen kan lopen;
Voodoo toepassen en alle andere mindcontrol dingen.

Wat mag wel en wat is toegestaan?
Je mag elke gewenste vishengel gebruiken;
Lures zijn toegestaan;
Vishoed is ook toegestaan;
Vis-addon ook, is wel zo makkelijk;
Ongein de wereld in sturen;
Dansen.

Da rules of da event, mon!
Wat is de bedoeling van dit evenement? De bedoeling is simpel: vang zo snel mogelijk een stack (20 of 10, afhankelijk van de vis) en lever die in bij of Kruijs of Maan, dus afhankelijk van wie waar staat. Er wordt bijgehouden wie de snelste waren, en ik zal een puntensysteem verzinnen. Op die manier blijft het competitief en maakt iedereen een kans.
Zijn er meerdere die aanspraak kunnen maken, ga dan direct VOOR ons staan en maak een keurige rij. Geen gevloek of getier, het gaat om het plezier!

Op het einde van het toernooitje, zo mag je het noemen, is er nog een grand finale waarbij de top x (nog nader te bepalen en is afhankelijk van het aantal deelnemers) in Barrens op jacht gaan naar Deviate Fish. Hoeveel hiervan gevangen moeten worden, bepalen Kruijs en Maan. De beste 3 maken dan kans op de prijzen, de overige krijgen een leuk anders iets.

Let op, pas beginnen met vissen als iedereen er is, opgesteld is en de organisatie zegt dat je mag beginnen. Belangrijk is dat je stil bent op het moment dat afgeteld wordt. Iedereen moet een gelijke kans krijgen. En let wel, alleen Maan en Kruijs mogen op het water lopen, de rest onder geen beding.

Overtreding van de bovenstaande regels resulteert in een /kick van de raid groep en dus een directe DQ. Uiteraard zal eerst 1x gewaarschuwd worden.

Da prizes, mon!
En uiteraard zijn er prijzen te winnen. De numero uno krijgt een mooie custom, geschonken door Kruijs. Verder mogelijk nog wat uitrusting voor de nummers 2 en 3. Uiteraard draag ook ik een steentje bij in de vorm van goudstukken (bedragen bepaal ik nog) en wat brouwsels.

De originaliteitsprijs wordt uiteraard ook in het leven geroepen. Deze wordt uitgekeerd nadat het evenement geweest is en wel op basis van geposte screenshots van ons dagje uit vissen.
Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 21-09-2011 13:17

Helemaal top omschreven!!! Klasse!

Mensen dit moet een zeer druk en leuk evenement worden!! Druk in de zin van zeeeer veel deelnemers!!

Ik geef zoals gezegd 1 custom item weg, dit mag alles zijn wat je wilt, de waarde van duurste CI is volgens mij 25 dollar (weapon), maar indien mensen het willen mogen ze ook voor iets anders kiezen terwaarde van 25 chips...

Verder worden er goeie prijzen uitgekeerd zoals maan aangeeft, en ja ik denk ook zeker dat niet alleen 1 tm3 een prijs ontvangen maar dat er meer als genoeg zal zijn voor overige deelnemers!

1 ding is het aller aller belangrijkste en dat is dat we jullie vertrouwen mbt het GEEN vis in je bags te hebben. Misschien regel ik een GM die iedereen nog even inspect. Indien iemand ons vertrouwen schent (hoe schrijf je dat) zal direct een evenement kick + guild kick op alle chars zijn. Dit evenement is dus door maan en mij in het leven geroepen om vooral plezier te maken maar ook om aan te geven dat we elkaar binnen de guild vertrouwen en op elkaar kunnen rekenen!! Zodra de datum definitief is volgen verdere regels etc...

Grt,
kruijs
Afbeelding

maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

Bericht door maestro » 21-09-2011 13:51

oo ooo ik doe mee PS: kruijs mag het ook 30 chips zijn? dan kan ik nl 3 jewels kopen dat is wel handig voor me rogue :P
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 21-09-2011 15:28

ben benieuwd wat we gaan vissen!!
zoals ik alles heir zie opgeschreven denken jullie er echt super bij na :D
zoon event mag ik zeker waarderen dan ^^

als er eenmaal een datum en tijd is zal ik zeker proberen er bij te zijn!!
als er eventueel nog geld gesponsoord kan worden ik wil wel iets groots doneren. kijk maar eerst even hoeveel de pot al heeft voordat het 50k gold word voor 1e of zo xD
dafrenzel schreef:Twee hengels gebruiken. Dit is voor het geval dat iemand met twee van die dingen kan lopen;
jammer geen 2 hengels :( had me er zo op verheugt. 2 hengels met elk +40 fish bonus en elk nog eens een lure met +100.
dan heb ik *knirs knars reken* fishing van 730 :P
(fury warriors dus geen 2 fishing poles gebruiken :( ) :P

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 21-09-2011 17:18

idd, geen twee hengels. Dat betekent dat je als fury warrior een voorsprong hebt. ALS ik dit toesta, wordt hetgeen de fury warrior vangen moet verhoogt met de factor 2,5.

BTW, Kruijs....guildkick??? Dat is wat overdreven. Raidkick is goed genoeg en als we dan gaan straffen zeg ik: 4 dagen guildsilenced.

Als GM draag ik Dimples voor. Is al NL, dus dat praat makkelijker. Mogelijk kan er dan een stukje op het NE-forum gezet worden door haar als het evenement goed verloopt. [sterker nog, ik poke haar even via het forum]

Maar goed, dit elfje gaat eens aan de pluk en de brouw als ook aan de vis, want de pot moet gevuld worden; helaas geen Ierse elven aanwezig met een pot goud, dus de pot moet gevuld worden.
Op naar Fransbank!!

En Depil...we vissen op vis, lijkt me wel zo handig.
Afbeelding

Nabila
Berichten: 229
Lid geworden op: 02-06-2010 16:21

Bericht door Nabila » 22-09-2011 08:12

Fury Warrior kan dat zoiezo niet dualwielden, die kan allen 2x 2handed swords, 2handed axes en 2handed Maces. Zelfs polearms horen daar niet bij. Dimples is trouwens een MoD geen GM ;D
Afbeelding

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 22-09-2011 10:18

:( Jammer, maar ik wel een reactie gekregen op mijn verzoek aan haar. Zie hieronder.

Hallo Dimples!

Ik poke je even omdat ik iets vragen wil. Laat me eerst even e.e.a. uiteenzetten.

Binnenkort wordt er een massale guildevent van Diry Dutch georganiseerd door mij een een officer van de guild. Het gaat een dagje vissen worden en ik wil de guildies de wereld overjagen hiervoor. Wat belangrijk is hierbij is dat de deelnemers geen enkel visje in de inventory heeft zitten.
Nu weet ik dat de Game Master veel macht heeft en eventueel de inventories kan bekijken. Er wordt dus gedacht aan een kleine controle door een GM (lees: jij) om er zeker van te zijn dat de inventory van de deelnemers gevrijwaard is van elke vorm van vis dan ook; dus geen vis, krab, krokodil, aal, etc etc.

Zou jij je genegen voelen om een deel van je tijd bij de groep te scharen voor deze kleine checkup?

Poke me ingame even anders, dan kan ik mogelijk nog e.e.a. duidelijk maken. Ingame main char: Maanschaduw of poke ingame Kruijs even.

Groeten,

Maanschaduw


Hallo, hallo

Dat klinkt als een leuke activiteit. Ik zal het aan een Admin moeten vragen of ik/een BM - waarschijnlijk dan onzichtbaar - de bags van de spelers mag checken tijdens het event.

Maar als dit niet mag van de Admins dan zou je zeldzame vissen kunnen gebruiken, zodat ze niet kunnen vals spelen.

Groetjes

Dimples
Afbeelding

Plaats reactie