1 Vs 1 event (custom-allowed) + (non-custom allowed)

Hier zul je geplande raids of events vinden.
Plaats reactie
maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

1 Vs 1 event (custom-allowed) + (non-custom allowed)

Bericht door maestro » 07-12-2011 15:14

hallo allemaal.

dit word de eerste keer dat ik een 1 vs 1 houd voor lvl 80ers.
het zal als volgt gaan: op 24 december komen we allemaal bij elkaar voor het event. dit zal starten om 14:00 uur. wij zullen dan 10 of meer mensen proberen te krijgen voor het event (non-custom) als we daar allemaal donors bij hebben zitten dan wordt het custom allowed.

de regels zijn simpel:

regel 1 Je vecht enkel met /duel
regel 2 Enkel eigen buffs toegelaten
regel 3 first aid, potions, scrolls, drinks of foods en proffessions niet toegelaten die je healen of mana regenen
regel 4 Lay on Hands, soulstone niet toegelaten
regel 5 Niet naleven = DQ!

Regel 1: De 2 tegenstanders gaan recht over elkaar staan, ze vechten niet!!! Ik controleer eerst of je voldoet aan regel 2-5. Hierna zal ik je uninviten uit de groep zodat je niet kan profiteren van groep buffs (aura's, etc.). Nadat je geuninvite bent door mij ga je dichter bij je tegenstander staan, redelijk dicht zelfs (mensen met pets moeten deze maar ff op defense ofzoiets zetten), dan klik je op je tegenstander (linker muisklik) en typ je /duel. Dan komt er een vlag tussen jullie staan, indien dit niet gebeurd ga je dichter staan, heb je combat bug ofzo dan /yell je ff naar mij. Je start pas als de 'vlag' heeft afgeteld van 3 tot 0 en dat gebeurd enkel als de tegenstander klaar is en op accept heet gedrukt!

Regel 2: Heel moeilijke regel, enkel je eigen buffs van je eigen char zijn toegelaten. Dus als je vb. pala bent mag je maar 1 bow of bok of bom hebben, geen extra van een andere pala!

Regel 3: In principe komt dit erop neer dat enkel je class en spec spells zijn toegelaten. Je gaat geen mana potions of heal potions, scrolls voor buffs en proffessions gebruiken.

Regel 4: Om het gevecht fair te houden gebruiken paladins geen LayOnHands en warlocks geen Soulstone (Healthstone wel).

Regel 5: Leef je regel 1-4 niet na dan diskwalificeer ik je, of beiden.

naja ik hoop dat het gaat lukken SYS DUTCHIJ"S

MvG Marinus

(bronvermelding: http://dirtydutch.forum2go.nl/regels-pv ... -t759.html

COPY+PASTE ROCKS!)
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Thaqun
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-04-2010 15:17

Bericht door Thaqun » 07-12-2011 17:12

jaheur ik zal wel eem pooown daaro

haha somers mag die regeltjes wel even updaten!
searing rank 1 doet nu 300 dmg per hit haha
BERT
Afbeelding

Koeny
Berichten: 231
Lid geworden op: 24-12-2010 14:52

Bericht door Koeny » 07-12-2011 18:49

Ja hoor ben er bij non donor en donor ;)
I'm the Firstdruid...

Afbeelding

PapaBeer
Berichten: 9
Lid geworden op: 03-12-2011 09:46

Bericht door PapaBeer » 07-12-2011 22:44

ik probeer er bij te zijn Marinus :D
Gr Papabeer xD :P

ps lijkt me wel leuk :D
You Are Not Prepaired.

Plaats reactie