Laurens LEEFT

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Laurensvk
Berichten: 113
Lid geworden op: 04-05-2010 23:25

Laurens LEEFT

Bericht door Laurensvk » 20-11-2011 20:45

Zo de titel is duidelijk, nu het verhaal nog :P.

15 juni ben ik dood verklaard. MIjn overlevingskansen waren gewoon 0% en praktisch gezien was ik dood. Er moest maar 1 kabeltje losgaan en ik was er geweest. Een eventuele donormaag was te laat. Ik heb altijd mijn lichaam voor onderzoek beschikbaar willen stellen na mijn dood, dat is dus ook gebeurd in het ziekenhuis. Er was een methode die werkte op ratten en die hebben ze ook op mij getest. (Voor de duidelijkheid: zelfs mijn ouders dachten dat ik dood was, en hebben ook een uitvaart voor mij gehouden.)

29 augustus, mijn verjaardag, werden mijn ouders gebeld met het nieuws dat ze me uit coma gingen halen de komende week. (Hoe dat is gegaan bespaar ik je) 5 september was het dan zover. Ik ben toen dus uit coma gehaald. En bleef leven. Mij werd toen ook verteld dat iedereen dacht dat ik dood was, dus ik dacht van huh? ben ik echt dood. Maar nee ik leef.

Hoe dat ze het hebben gedaan is me niet duidelijk, maar zal ik een andere keer wel wat meer over posten. Whisper me gerust in game als je me ziet. Ik zal wel weer terugkomen onder de naam: Laurensk, zoals altijd.

De eerste 6 weken was ik erg zwak en had ik geen beschikking over een computer. De afgelopen twee a drie weken wel en heb ik van alles gedaan om jullie terug te vinden. Wat uiteindelijk gelukt is.

Ik heb dit expres niet onder in memoriam gepost, omdat dat over is. Ik ben levend als een vis, dus het is over met die Fallen hero gebeuren. Ik ben gewoon weer Laurensk, en vooral geen hero :P. Het is moeilijk om terug te lezen, maar maakt me aan de andere kant ook weer blij. Ik wist niet dat ik zoveel voor jullie heb betekend. Dat hoop ik voor te zetten in de toekomst.

Nogmaals, enorm bedankt voor alles!!

Grt.

Laurensk
Play WoW, that's life!

maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

Bericht door maestro » 20-11-2011 20:49

wow....dat is alles wat ik kan zeggen: wow
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Trikket
Council
Council
Berichten: 337
Lid geworden op: 17-10-2009 16:01

Bericht door Trikket » 20-11-2011 20:50

Hi Laurens

Welkom back man we hebben je gemist, en ben heel gelukkig dat je het toch nog gehaald hebt

Trikke

Silverdust
Berichten: 110
Lid geworden op: 21-11-2009 23:16

Bericht door Silverdust » 20-11-2011 20:59

Ik kan alleen maar zeggen dat ik en veel met mij blij zijn dat je terug bent. :)

Voxado
Berichten: 397
Lid geworden op: 29-03-2010 20:43

Bericht door Voxado » 20-11-2011 21:03

Het is een hele klap voor me geweest dit te horen.
Ik kan alleen maar zeggen dat het een wonder is x
Voxado

Afbeelding

Arashir
Berichten: 74
Lid geworden op: 12-03-2010 21:02

Bericht door Arashir » 20-11-2011 21:10

Laurens !!

Wat een wonder is dit ik heb er gewoon geen woorden voor,
de dag dat ik hoorde dat je overleden was, was ik erg verdrietig, en nu ik dit nieuws hoor kan ik mijn geluk niet op !!

ongelofelijk !!
ik wil je graag eens bezoeken, aangezien een reis naar amerika niet zo 123 geregled kan worden, zoek ik je graag eens op als je in nederland bent / komt.

tot snel makker !!
groetjes,
ara

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 20-11-2011 21:37

in de zomervakantie ga ik naar new york voor 1 dag en dan naar michican naar mijn familie maar zo lang blijf je daar zeker niet? naja in ieder geval veel sterkte verder. En niet nog een keer dood gaan ja oke sorry slechte grap ik hoop egt dat je van je leven kan geniete. Wij zullen er tenminste alles aan doen. EN JIJ BETAALD MIJN RECOSTUM JA?? pff voor niks gedaan
ik ben een Vieze Nederlander

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 20-11-2011 21:45

we hebben neit voor niks onze recustoms gemaakt wilco.
wij hebben in de tijd dat onze laurens als dood werd verklaart hem nog steeds in onze gedachten gehouden.
dat geeft toch wel aan wat een geweldig community dirtydutch is.

jammer van dat beetje geld dat we nu moeten neer leggen om te recustomen maarja dat moet dan maar hé.
en niet een recustom maken dat die weer leeft want laurens is geen god maar een mens :D
en dat mens, dat leeft! <3


geweldig dat je er weer bent jongen!

maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

Bericht door maestro » 21-11-2011 07:21

zie depil's tekst...
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Koeny
Berichten: 231
Lid geworden op: 24-12-2010 14:52

Bericht door Koeny » 21-11-2011 07:22

Ey Laurens,

Geweldig dat je et nog hebt gehaald ;)

Ik hoop dat ik je snel in game zie!
Wat ik me nou afvraag, is et niet raar om al die donor items met R.I.P. te zien? aangezien je nu leeft :P Naja, veel plezier verder in je leven, en in wow natuurlijk xD
I'm the Firstdruid...

Afbeelding

Plaats reactie