Zaterdagavond 6/2

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Plaats reactie
Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Zaterdagavond 6/2

Bericht door Ghasm » 07-02-2010 09:14

Zoals de meeste van jullie weten zijn er gisteren ongeveer 40 chars en een stuk of 12-15 mensen uit onze Guild gestapt en de mensne die er bij waren schrokken uiteraard, net als ik. Ik was er neit bij, maar merkte snel genoeg dat er iets gaande was.

Deze groep met leavers hadden een aantal redenen tot het doen van deze acte, iets dat ik op dit moment nog niet noem, omdat ik samen met Weedje bezig ben om te kijken of er nog iets te fixen valt. Want een verlies van dit aantal spelers vind ik niet te accepteren, zeker als er dingen speelde die misschien voorkomen hadden kunne worden. Maar via deze post wil ik jullie op de hoogte houden van de gang van zaken, omdat dit ons allemaal aangaat.

Ik wil iedereen vragen nog geen aannames of oordelen klaar te hebben over het hoe en waarom van bovenstaande, omdat er nog steeds van alles mogelijk is, of althans dat hoop ik.

Voorzover ff een kort bericht hierover, omdat het waarschijnlijk iedereen wel bezighoud.... mij in ieder geval en zodra ik het complete verhaal kan posten zal ik dat doen want er is niet te verbergen naar jullie toe.

Hopelijk tot snel!
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Plaats reactie