DDers waar zitten jullie???

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Plaats reactie
Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

DDers waar zitten jullie???

Bericht door Kruijs » 19-12-2012 11:54

Zie jullie steeds minder rondlopen op een enkeling na....

Waar hangen jullie uit???

We doen onwijs veel ICCs de laatste tijd, dus leuke gear, leuke achiefments en bovenal weer ff met elkaar de hort op :-).

Vind het gewoon jammer om te zien dat DD leger en leger lijkt te gaan, mensen leaven de guild (zo lijkt het) en joinen andere guilds waaronder ook WNWA.

Toch blijft DD DE guild waarin ik ooit begonnen ben en vind het dus jammer om te zien dat het leger wordt en stiller tot straks het punt bereikt is dat er niks meer van de guild over is :-(.

Dus een oproep aan ALLE DDers, kom gewoon af en toe ff op je DD guild char zodat er een klein beetje activiteit is, dit zal dan hopelijk helpen om meer activiteit te gaan krijgen!

En misschien niet geheel overbodig om te zeggen maar is er niet een vertrouwd persoon die wel nog actief is, die we misschien glead daar kunnen maken, die nog wel de motivatie, tijd, spirit heeft om de guild levende te houden en ook weer langzaam aan te gaan opbouwen?

Heeft tijd nodig en heel veel werk! maar NE doet het langzaam aan steeds beter dus betekent ook weer nieuwe spelers vanuit NL en BE, dus ook nieuwe kansen!

ik wil natuurlijk altijd helpen met tips of wat dan ook, alleen zoals jullie begrijpen heb ik WNWA waar toch wel zo goed als al mijn WOW tijd in gaat en waar ik ook dagelijks in aan het bouwen ben..

Lang verhaal , maar ik hoop hiermee gewoon wat mensen wakker te maken....geloof me plezier in het spel komt terug als je een active goed lopende guild hebt, aller mooiste is dat als je het juiste team bouwt je er zelf echt niet altijd hoeft te zijn!

Zo ik ben mijn gevoel weer ff kwijt mensen :-).

Greetz,
Kruijs
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 19-12-2012 16:22

Haha, toch fijn om te zien dat je nog steeds geeft om DD Kruijs :)
Ik ben flink tot heel flink actief, ik was ook aanwezig in vele ICC'S (die stiekem alleen voor wnwa mensen waren, maar waar ik gewoon stiekem aan meedeed :P)

Het probleem is alleen dat ik momenteel ziek op de bank lig, zodra ik 3 stappen verzet val ik bijna om en moet ik weer snel gaan liggen :(

Inderdaad begint DD leeg te lopen, iets wat zeer jammer is, ik zou bijna overwegen om naar wnwa over te stappen, maar er zijn nog wel een aantal actieve mensen, zij houden me nog in DD...

Over de lead van DD, we hebben momenteel geen 1persoonslead, we hebben een team van councils die de guild leid. Helaas zijn ook de councils niet allemaal ev en actief...

Shaep
Proud member of Dirty Dutch

hendrik
Berichten: 238
Lid geworden op: 03-12-2009 04:03

Bericht door hendrik » 20-12-2012 02:19

hoi kruijs leuk om tehoren dat je nog steeds om dd geeft, maar je hebt gelijk
het word steeds stiller het valt zelfs niet mee om rdf tedoen met enkel guild members en het wordt ook wel aantrekkelijk om naar bv wnwa tegaan daar heb je veel raids en ook mensen om ze leiden zoals gotai en en anderen
ik heb jammer genoeg geen tijd om meer tedoen ,hop dat er nieuwen guildleden komen die er wat van kunnen maken zoals cruve

zelfs op de site is t erg stil
gr

Crove
Berichten: 476
Lid geworden op: 05-03-2012 21:04

Bericht door Crove » 20-12-2012 07:55

Beste Kruijs,

Ik begrijp heel goed dat je wil dat DD weer wordt zoals het vroeger was. Het probleem daarbij is echter dat er te veel Nederlanders met jou mee gegaan zijn naar WNWA. Beschouw dit alsjeblieft niet als een aanval of beschuldiging, maar ik denk dat WNWA het probleem is waar DD momenteel het meeste last van heeft. Er zijn teveel (goede) Nederlanders die niet in DD zitten. Volgens mij zitten er bijna meer Nederlanders in WNWA dan in DD. Daardoor kunnen we niet veel raids organiseren, dus willen andere Nederlanders niet joinen, dus blijft de guild klein. Op het moment dat ik dit schrijf twijfel ik nog steeds over of ik het moet posten, omdat ik bang ben dat ik de band tussen DD en WNWA verbreek. Dit zit echter al zo lang in me tevechten om naar buiten te komen, dat ik denk dat ik het maar moet zeggen. Ondanks alles zal ik voor DD blijven vechten totdat ik de laatste ben. Ik vind namelijk dat DD de beste en gezelligste guild van NE is en dat die moet blijven bestaan zolang NE bestaat en misschien nog wel langer.
Kruijs, zoals ik al zei vat dit alsjeblieft niet op als een aanval of beschuldiging, maar ik moest het gewoon zeggen.

Crove
Afbeelding
Master of light and retired council of DirtyDutch.

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 20-12-2012 12:11

Blij om ieder geval reacties op forum te zien en joh maak je geen zorgen ik maak me niet druk en word niet boos hoor :-).

Wil alleen wel er op terug komen ;-), het probleem zit hem niet in dat er mensen met mij meegegaan zijn want dat waren er maar enkele en enkele is nog niet eens 5 man... met die paar man zijn we WNWA gestart in die periode was het al minder aan het gaan met DD (helaas) en zo doende kwamen er langzaam enkele DDers naar WNWA maar dit waren nog steeds maar enkele mensen, nu ja nu gaat het hard DD = niet actief, op enkele mensen na dus ja logisch dat mensen over stappen naar een guild met elke avondf rond de 50 man online.

Dat is ook de reden van mijn post,het is niet zo dat ik mensen uit WNWA terug naar DD wil hebben want ik ben er van overtuigd dat alle DDers over het algemeen PRO in WOW zijn en dus een dikke aanwinst om in je guild te hebben, maar goed back to the point mijn punt is juist dat er een actief iemand gevonden moet worden die de guild lead op zich neemt en op een nette en leuke manier wat gaat recruten, op originele wijze mensen lokt naar de guild en dit ook op een eerlijke manier doet en vandaar uit bouwen aan de guild mensen uit leggen hoe er gewerkt wordt, dat de guild nog klein is enz enz..

En daarnaast vind ik het gewoon jammer dat ik bepaalde oude spelers niet meer zie waar we altijd veel lol mee gehad hebben.

En jongens reageer zoals jullie willen eh maak je geen zorgen ;-). Enige wat ik nog duidelijk wil maken is dat mijn doel geweest is de best guild van NE te maken, meest actief, meeste online, meeste respect etc etc gewoon een OP guild, dat is de reden waarom ik mijn eigen guild heb gemaakt. En ja ik was ook GM van DD maar ik heb die guild nooit zelf gecreeerd en dat wilde ik juist wel , gewoon helemaal eigen opgezette guild, dus vandaar dat ik leaved ben, plus dat ik niet alles top meer vond gaan en die lijn lijkt zich juist doorgezet te zijn en vandaar mijn post voor de harde DD kern, kom gewoon af en toe ff kijken online!
Afbeelding

knett86
Council
Council
Berichten: 181
Lid geworden op: 21-12-2010 19:54

Bericht door knett86 » 20-12-2012 23:02

ik vind het ook erg jammer, al ben ik inmiddels ook een van de, die niet veel op NE is.... dit omdat het me erg ging vervelen, ik zag geen uitdagingen meer en zat meer te wachten om iets te doen dan dat ik daadwerkelijk iets kon organiseren etc.
Ik wilde bijv laatst een keer een Hide 'n Seek onverwacht doen... 3 mensen van 10 de die reageren.... Een RDF, niet te doen... zit maar te wachten op mensen die mee willen, zelfs van buiten de guild... Puur om mezelf het wowen weer leuk te maken ben (misschien tijdelijk) een cata server gaan zoeken die het wel redelijk doet!
Ik kom zo nu en dan zeker nog online en hou ongeveer elke dag het forum wel in de gaten, dus verdwijnen zal ik niet. DD is daar veel te leuk voor en mis het ook zeker wel op die andere server :D

mjah, denk meldt het ook even... wil best helpen om DD weer grootser te maken alleen ik heb geen idee hoe (niet zeer veel ervaring als een lead van)

dikke knuffel


ps, tof dat je het zo laat merken kruijs<3
Just That Mage... KnetT

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 21-12-2012 12:47

Ik was vergeten te zegge maar was een week in engeland met school. Dus daarom deze week effe er niet geweest. Ik zal effe vertelle heb een fulltime stage. Ik heb daar een baan aangeboden gekregen voor na mijn opleiding en wil misschien combineren met HBO dus ja daar gaat mijn tijd.
ik ben een Vieze Nederlander

cutCurtis
Berichten: 357
Lid geworden op: 17-10-2009 23:12

Bericht door cutCurtis » 09-01-2013 22:33

Njah Kruijs, je moet denken dat dit nu eenmaal een spel is en dat sommige de band tussen ingame mensen niet echt hoog inschatten :) Moet zelf zeggen dat ik na een tweetal jaar in DirtyDutch (en de guild ervoor, waar ik me de naam niet meer kan van herinneren) ik deze toch redelijk groot vind. Is misschien ook wel de reden dat ik nu nog altijd dit forum bekijk :P
Afbeelding

Belpriest !

Plaats reactie