DD + WNWA

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Plaats reactie
Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

DD + WNWA

Bericht door Kruijs » 20-09-2012 15:27

Allen,

Laatste tijd krijg ik meer en meer verzoeken of ik DD wil helpen met de guild op Arthas, dit omdat officers gestopt zijn, helaas kan ik en zal ik de guild niet joinen.

Ben zelf maanden niet actief geweest en nu sinds een aantal weken best weer actief en ben volop bezig om WNWA weer groot te krijgen en opnieuw de sterkste guild van NE :-). gaat al behoorlijk laatste tijd!

Net zoals jullie heeft ook mijn guild het zwaar en is er hard werken aan de guild vereist, dit door als "harde kern" regelmatig in te loggen, actief te zijn, beleefd te zijn, mensen te helpen enz enz..

Wat ik super positief vind is dat ik steeds meer oude bekende terug zie komen (niet alleen BE of NL mensen), dit betekent dus dat er ook weer kansen zijn, benut deze!!

Natuurlijk mochten jullie hulp, tips of wat dan ook nodig hebben dan ben ik altijd bereid te helpen eh maar 2 guilds leaden lukt me niet en kan ik niet.

Wel denk ik dat het wijs is en dat als jullie ook echt echt echt DD op willen bouwen en levend willen houden dat het een goed idee is om meer samen te werken, er zijn namelijk veel nieuwe mensen die op Arthas spelen, deze willen allemaal geared worden, dus RAIDEN!!!!!! Ik doe het zelf niet veel maar probeer het zo nu en dan te doen en ook de mensen in mijn guild wijs te maken.

Mochten jullie dus willen raiden, in WNWA zijn er bijna altijd tussen de 10-20 online en dat zullen er elke dag weer meer worden.. geef iemand van WNWA een gil en vraag om hulp van de guild!

Ik zal de guild message of the day ook wat toevoegen zodat WNWA zich er van bewust is dat mensen van DD wispers kunnen sturen, zorg dan wel dat je ff meld dat je van DD bent..

Daarnaast blijft natuurlijk hetzelfde verhaal als altijd, mochten jullie iemand tegen komen die iets verpest of vervelend is of wat dan ook, PM me dan ff dan pak ik die aan.

Lange post maar ik wil gewoon dat jullie weten dat ik weer redleijk actief ben en zin heb om de bende bijWNWA op te bouwen en natuurlijk hoort daar ook nog steeds DD bij!!!

Met zijn allen staan we sterk dus hup hup hup, officer of niet knallen met die hap!!

Greetz,
kruijs
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 20-09-2012 18:18

Ik snap wat je bedoeld. Naar mijn weten hebben we niet een.officers tekort hoor, amders ging ik wel solliciterden :P
Ik wens je veel sterkte met WNWA, en bedankt dat je zo tegemoetkoment bent tegenover een guild die je allang geleaved bent!

knett86
Council
Council
Berichten: 181
Lid geworden op: 21-12-2010 19:54

Bericht door knett86 » 21-09-2012 10:55

Haha, top Kruijs!!

Jullie gaan van ons horen!
ik had ook nooit verwacht of durven vragen of je terug zou komen hoor :)
Just That Mage... KnetT

Plaats reactie