Cataclysm official thread

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Plaats reactie
Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Cataclysm official thread

Bericht door Wilco » 15-05-2012 19:38

Hier weer ik alles laten weten. Ja ik weet Waka had al een thread gemaakt maar wil graag een officer die hem maakt zodat ik mijn eigen informatie er in kan zetten. Handiger en makkelijker. Eerst hier de link
http://forum.neverendless-wow.com/showt ... post845603

Hier staad de post over cataclysm graag lees het voor vragen stellen, als je er alsnog niet uitkomt vraag ze heb ingestudeerd. Wil hier laten weten wat wij als officeren van plan zijn, wij willen gewoon weer een Dirtydutch aanmaken op de cata server. We geberuiken de zelfde rangen (misschien wat kleine aanpassingen). Zelfde leider zelfde officeren. We beginnen van begin af aan dus zorg dat we weer een rijke guild krijgen. Help elkaar en lvl met elkaar want iedereen begint op 1. Mooie start maar vergeet niet blijf ook spelen op woltk we zullen die realm niet vergeten we kunnen op bijde.

TIP: Dus maak geen chars op cata op zelfde acc als je woltk chars hebt want anders kan je niet dubbel inloggen
UP-DATE: dit is wel mogelijk, je kan op het zelfde account op wotlk en cata tegelijk ingelogd zijn.

TIP: Gebruik de zelfde namen als die je nu gebruikt handig en makkelijk voor ons en geen namen stelen van andere mensen, daar zal jij zelf ook niet blij mee zijn.

TIP: Maak 2 mappen met 2 verschillende wow folders zodat je dus op 2 wow's kan en altijd nog kijkje kan nemen op onze woltk server.

TIP: Maak gelijk al emerdere lvl 1 aan om je namen te reserveren zodat niet andere mensen bijv. ook buiten de guild die kunnen afpakken.

TIP: Spreek af wie welke profession neemt kan je elkaar de items geven.

TIP: Pak alle items op en geef ze door aan mensen die het nodig hebben, geef de cloth aan een tailor en geef fur hides aan een leatherworker enz enz zodat iedereen snel kan lvlen.

TIP: We kunnen afspreken dat we op lvl 10 naar SW komen bijv. en gold neerleggen voor de guild en de guild tabs.

TIP: Downlaod alvast http://www.mediafire.com/?kvch05bzvpxecd6 dan kan je misschien al op een andere server cata teste als je daarna maar terug komt op NE :) Het is een torrent download dus bittorrent of Utorrent nodig.

TIP: Je moet bij deze molton wow downlaod 2 kladblokjes aanpassen. Bij data en dan gb en dan die kladblok en bij WTF en dan die kladblok aanpasse maar bij de 2e alleen de server naam verandere dan moet je set realmlist er niet bij plakke. Dus set realmlist realm.neverendless-wow.com plekke bij de eerste kladblok en bij de 2e die ik aan gaf alleen realm.neverendless-wow.com. Vraag als je er niet uit komt. En ofcourse als je inlogt geeft hij aan verkeerde patch. Als je alvast wilt proberen zoek op google wowMortal dat is een instant 85 server en dan doe je precies het zelfde maar dan met die realmlsit van hun server.

Als er meer informatie is zullen we het zeggen.
ik ben een Vieze Nederlander

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 15-05-2012 19:45

Ik ben zwaar beledigd dat mijn thread niet goed genoeg was :)
Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 15-05-2012 23:18

voor iedereen die problemen heeft met zn addon instellingen doordat de naam van de realm verandert is:
mocht je het engels niet snappen, wisper mij ingame of PM me op forum, OF! post hier :P

http://forum.neverendless-wow.com/showt ... p?p=845745

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 28-05-2012 12:02

Is er ook een andere site waar je cata kunt downloaden zonder dat je een trial krijgt? Of moet ik bij een van mijn vrienden gaan zoeken voor een CD?

BTW, waarom op twee verschillende servers tegelijk inloggen? Zie daar het nut niet van in
Afbeelding

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 28-05-2012 12:08

2 verschillende realms tegelijk dus op woltk en cata en dit is geen trial dit is een full versie van cataclysm 4.0.6A
ik ben een Vieze Nederlander

gimri
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-05-2012 12:02

Bericht door gimri » 28-05-2012 15:18

ik snap dat kladblok verhaal niet echt. ? kan iemand me dat nog ff duidelijk maken.

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 29-05-2012 17:59

de namen die ik zeg zijn de namen van de mappen je zowiezo de ene kladblok altijd aanpassen zoals standaard en de 2e gewoon de map namen volgen.
ik ben een Vieze Nederlander

Plaats reactie