Laurensk - Character geschiedenis

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Plaats reactie
Arashir
Berichten: 74
Lid geworden op: 12-03-2010 21:02

Laurensk - Character geschiedenis

Bericht door Arashir » 25-09-2011 00:36

Hoi geweldige guildies,

Zat net de oude e-mails tussen mij en laurens te lezen, er kwamen weer veel goede herrinneringen naar boven, wat een goede makker was laurens toch !!

daarna las ik de laatste berichtjes in het forum gedeelte over laurens, en wil hierij even wat 'character'geschiedenis delen

Ik heb ergens in de lente van '11 de char van laurens opgekocht, hij wilde het graag verkopen nu hij minder ging spelen (later pas werd dus de reden hiervan ook mij duidelijk) toen ik het had overgekocht had ik de custom items gerecustomt naar feral. Ik heb de char van laurens na ong. 2 - 3 maanden verkocht aan "Bouncers", een goede duitste freund van me. Hij gaf mij in ruil voor de char van laurens zijn palladin, welke tot op de dag van vandaag mijn main is "Arasha". Bouncers veranderde de naam van laurensk in Bouncy, maar ook ik had de naam al een paar keer veranderd in Arahugsy en Arabear. Hij recustomde de items voor een FD Balance druid. Na iets van 2 - 3 maanden verkocht hij de char aan Kruijs die de char in ere van laurens heeft gesteld.

Ik ben erg blij dat Laurens z'n originele char weer terug is in DD en een speciaal plekje in onze guild heeft ter herrinnering aan een geweldige guildie en een nog betere vriend voor velen van ons.

rust zacht laurens, you'll be forever in our hearts !!

-ara

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 25-09-2011 12:30

dankje dat je het ophelderd want denk dat sommige mensen misschien wel boos op jou waren dat je hem verkocht maar ja daar kon jij ook niks aan doen.
ik ben een Vieze Nederlander

Voxado
Berichten: 397
Lid geworden op: 29-03-2010 20:43

Bericht door Voxado » 25-09-2011 19:45

Ara, Bedankt voor het verhaal.

xx
Voxado

Afbeelding

Arashir
Berichten: 74
Lid geworden op: 12-03-2010 21:02

Bericht door Arashir » 25-09-2011 20:51

@ willie ik had laurens zelf nog gevraagd of ik z'n char mocht verkopen. Heb daarvoor nog gezegt dat als hij het wil de druid wel weer terug mag, maar hij zei tegen me dat ie het niet erg vond dat ik het verkopen zou, zelf wou hij de druid in ieder geval niet meer terug. Hij liet mij weten dat als hij weer op wow zou komen, hij zou beginnen met een andere character.

heb de char na dit alles verkocht, dit alles was nog voordat ik wist dat laurens in het ziekenhuis lag, dit heeft hij mij hierna pas allemaal verteld.
Toen vond ik het wel jammer natuurlijk dat ik de druid inmiddels weer verkocht had.

-ara

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 26-09-2011 14:22

ja ik begrijp het daarom zeg ik ook effe goed dat je het verteld omdat er mensen zijn die jou wat verweiten daarom.
ik ben een Vieze Nederlander

hendrik
Berichten: 238
Lid geworden op: 03-12-2009 04:03

Bericht door hendrik » 27-09-2011 02:07

ara thx voor het vehaal
het is nu duidelijk hoe het gegaan is.
mijn exuus ik was een van degenen die verweiten maakten
wist niet wie en hoe en wat.
sory

gr

Arashir
Berichten: 74
Lid geworden op: 12-03-2010 21:02

Bericht door Arashir » 27-09-2011 10:02

Geen probleem, heb het zelf ook nooit duidelijk gemaakt.

thx hendrik , willie , vox

nigelvre
Berichten: 290
Lid geworden op: 29-12-2010 19:27

Bericht door nigelvre » 29-09-2011 15:31

Ik vind het heel goed en ook nobel dat je dit nu aan ons vertelt hebt, ik dacht voor een lange tijd dat jij de char nog had maar niet op speelde, toen ik hoorde dat jij je druid had verkocht was ik al bijna vergeten dat Laurens het aan jou had verkocht...

Bedankt, ik denk dat ik dit voor me zelf en de hele guild kan zeggen :)

Plaats reactie