Ik ben dus Ovenwand/Pannenlap/Pannenwand!

Stel hier jezelf voor zodat iedereen weet wie je bent :)
Plaats reactie
Gast

Ik ben dus Ovenwand/Pannenlap/Pannenwand!

Bericht door Gast » 07-10-2010 21:25

Ik zag al deze mooie voorsteltopic's en ik dacht laat ik er ook maar een maken! Ik ben Erik (zo mag je me ook noemen) en ik woon in Groningen! Ik heb ook rond de 4 jaar World of Warcraft ervaring, net als Samuntis begonnen op TwiFa, maar die is uiteindelijk, met pijn in het hart offline gehaald moeten worden. Toen ben ik overgestapt naar FreeWay-WoW, daar heb ik het ook paar maanden vol gehouden, tot ik zonder reden verbannen werd, en ik nooit weer terug werd genomen. Gelukkig is het nu falliet :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: even over mezelf:
Ik ben dus 12 jaar en ik woon in Groningen. Ik ben enorm Modern Warfare 2 verslaaft voeg me maar toe aan je vriendenlijst als je Steam hebt: Lt_Erik_NL (maar meld dan wel dat je van DD bent!) Mij kan je ook altijd wel vinden op World of Warcraft. Hoe ik aan Neverendless ben gekomen: Vriend van mij (Deathplox) speelde het en heeft mij ook overgehaald...
Hoe ik aan Dirty Dutch ben gekomen: ik was opzoek naar een guild en werd al een paar keer afgewezen. Toen zag ik onze leuke Guildmaster Kruijs staan in Goldshire en ik vroeg of ik mocht joinen (character: Ovenwand) hij zei dat het alleen voor NL'lers en Belgen was... slim :)

Nou dit ben ik dus je mag me altijd wat vragen
Erik

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 07-10-2010 22:48

ik ben zoooo leuk haha :-)

Super dat je op het forum te vinden bent en van harte welkom bij ons in de guild!

Heel veel plezier in game en als je vragen of iets dergelijks hebt weet je ons te vinden! Al denk ik dat ik eerder bij jou te vinden zal zijn met al die ervaring die je al hebt :-)

Grt,
Kruijs
Afbeelding

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 09-10-2010 18:22

ja leuk dat je er bent. En ik lees bij iedereen dat ze is een tijd op andere servers hebben gespeeld maar mijn eerste server was gewoon neverendlessXD ik heb het gelijk goed gegokt.
ik ben een Vieze Nederlander

Plaats reactie