^^ wie is die Shardani toch nou

Stel hier jezelf voor zodat iedereen weet wie je bent :)
darkforcer
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 440
Lid geworden op: 14-10-2009 23:51

Bericht door darkforcer » 08-11-2010 19:22

/darkforcer is shootin' force-lightning up your *ss

lol !

Gast

Bericht door Gast » 08-11-2010 20:31

offtopic -_-

darkforcer
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 440
Lid geworden op: 14-10-2009 23:51

Bericht door darkforcer » 08-11-2010 21:01

Ovenwand schreef:offtopic -_-
Ok, wiseguy.........

Offtopic waren we al sinds de afgelopen 4 pagina's, dussss..........


8)

Grtz DF

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 08-11-2010 22:00

ok terug naar het welkom heten van dylen!

hooi dylen ik ken jou al maar welkom op de forums terwijl je nu half gestopt bent met spelen. maar je hebt ook weer toestemming gekregen van anne om weer te spelen, dus speel je nou wel of niet? :P
oke laat maar want ik weet al dat je wel speelt dat wist ik al heel lang zelfs al voor dat je promission van anne had :P dus laat maar want we gaan gewoon weer offtopic hier want.... ik weet het niet... gewoon omdat het kan daarom ga ik nu ff een heel lul verhaal verzinnen over iets waarvan ik niet weet waar het over gaat zodat we lekker offtopic kunnen gaan zodat het gewoon helemaal niet meer gaat over het welkom heten van shardani ook wel bekent als dylen die een vriendin heeft genaamd anne en hij heeft er heel veel plezier van. en natuurlijk ben je ook verslaafd aan world of warcraft spelen alleen maar omdat er natuurlijk zoon veelste gezellige guild hebt. maar ik geloof dat ik weer terug aan het gaan ben naar de topic dus ik ga nu weer off topic en warwand je hebt helemaal gelijk dat wehier offtopic zijn maar waarom? gewoon omdat het kan en omdat ik een heeeeeel lang verhaal heb terwijl ik niet eens meer weet waar ik mee begon dus ik denk dat ik nog wel even door blijf typen tot ik er bij neer val want ik ben heel blij met mijn mooie sig van ghasm. wisten jullie dat korati nu ook een hele mooie sig heeft. die is ook gemaakt door ghasm. ghasm is echt een fotoshop wonder. natuurlijk kan dylen dat ook want die moet dat voor school doen. maar daar ga ik het niet over heben want dan praat ik weet over dit doel van het forum. maar ik denk dat ik nu stoppen ga met praten want ik begin mijn inspiratie voor lul verhalen te verliezen dus als er iemand nog een lang verhaal weet te verzinnen doe dat dan ff dan kunnen we dylen zijn topic lekker offtopic laten gaan en dan durf ik te wedden dat die in de chillout zone komt want het gaat niet meer over "stel jezelf voor..."

maar ik ga nu echt stoppen want ik heb wel beters te doen dan alleen maar lul verhalen te typen en als je dit heleverhaal hebt gelezen dan vind ik je een wonder want ik zou dat al halferwege opgegeven hebben.

EY PAUL! gooi die turbo er eens in dan! DJ PAUL! DJ PAUL! DJ PAUL!



EDITED : By Darkforcer (deze moet gedeeld worden !! :D )

darkforcer
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 440
Lid geworden op: 14-10-2009 23:51

Bericht door darkforcer » 08-11-2010 23:12

EY PAUL! gooi die turbo er eens in dan! DJ PAUL! DJ PAUL! DJ PAUL!
http://www.youtube.com/watch?v=fQODLgW9I0w
Hey man, dat is Dj Paul Estak....Hehe hij is 'em echt ! kijk 'em staan !

Rofl, hoogstwaarschijnlijk van de nieuwe film van de New Kids, echte oude Estak (May the forze be with you!) oldschool-style :P

Grtz DF

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2010 08:01

darkforcer schreef:
Ovenwand schreef:offtopic -_-
Ok, wiseguy.........

Offtopic waren we al sinds de afgelopen 4 pagina's, dussss..........


8)

Grtz DF
Das wel weer waar...

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 09-11-2010 08:41

darkforcer schreef:
Rofl, ..., echte oude Estak (May the forze be with you!) oldschool-style :P

Grtz DF
Kijk nou eens... de ware aard van DF komt naar boven!!! I like die dark side van DFje...

Old Skool FTW!!!


Owww en kan niet wachten tot de film uit is :D
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 09-11-2010 19:09

haha, stond vanochtend een stukje over dat filmpje en DE film van new kids Turbo, dat ze dat hadden gemaakt met paul elstak :P

een andere versie van het liedje (geloof de officiele) begint die iets anders met new kids. hoor je zo die kerel "i wanna see rainbow high in de sky! i wanna see you and me!" "oow verkeerde nummer!""OOOOOHOOOOOHOOOO"

hoorde hem gister op Slam FM en dacht, JAAAH!!! die moet ik hebben :P
old school + New school = nice =D


en ghasm, I still <3 my sig :P

mcfriet
Berichten: 324
Lid geworden op: 21-06-2010 22:25

Bericht door mcfriet » 10-11-2010 00:13

hmmm halloo =| dit is mijn topic ja ? ik stel me zelf hier voor =O en jij jij jij pfff naah neee jonguh daan wat doe je nu =O en warwand =o sssst daan mag ghet doen xD maar met wie ? =o jaa daan daar heb je niks op terug hea hea hea!!!! en ehm ik ga denk ook ff offtopic want ik ben te sexy om on topic te praten =D oeh wist je dat ik voor t eerst gewoon 2 keer op tijd was achter elkaar op school =O das like nog nooit voor gekomen =D
Afbeelding

Shardin

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 10-11-2010 16:57

zo zo dylen, dat is wel een heeeeeeeeel mooi begin van het jaar! maar goed. ik kom ook neit altijd optijd op school maar wel vaker dan 2x xD

Plaats reactie