[WOTLK] Mounts Guide


hier vind je alle guides over bijvoorbeeld reputations, leveling, proffesions.
Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

[WOTLK] Mounts Guide

Bericht door Depil » 09-09-2010 22:35

op verzoek van Zeroic heb ik een lijstje gemaakt met mounts die je uit de vote shop kan halen. er ziten ook een paar mounts tussen die je gwn in-game kan halen maar daar best veel werk aan zit dus heb ik ze er tog tussen gezet omdat ze redelijk goedkoop zijn.

Afbeelding
red/Blue Dragonhawk - 40vp
deze vote points kloppen niet meer! de mounts staan nog wel in de vote shop


ik heb dit lijstje gemaakt voor mij en zeroic zodat wij de 100mounts achievement kunnen halen en niet telkens dus moeten opzoeken welke we ook alweer moesten vote. Maar JULLIE mogen er dus ook gebruik van maken!

zijn er vragen, ben je het er niet mee eens of is er iets verandert aan het lijstje hier boven. zeg het dan even dan kan ik er aan werken.



UP-DATE
By Ghasm, (made by Saffier)
http://forum.neverendless-wow.com/showt ... hp?t=82762



UP-DATE
By Wiszdom


Blue Proto drake:
Farmen van Utgarde Pinnacle. gedropt door Skadi. (d8 ik)

Albino Drake:
krijg je in je mail als je achiev hebt van 50 mounts.

red/Blue Dragonhawk:
krijg je van achievment 100 mounts. rood is horde en blauw is ally. ze zijn ook te voten als je als ally de rooie wil.

rusted proto drake:
te halen door achievments doen in ulduar.maar dropte of nog steets van Razorscale.

Ironbound Proto drake:
zelfde verhaal als rusted maar dan op 25 man.

Green Proto drake:
kan je krijgen door het uit laten komen van een ei die tehalen is bij The Oracles. werkte niet toen ik speelde weet niet hoe dat nu is. (EDIT by Ghasm: Deze werkt nog niet)

Time Lost Proto Drake:
is een rare mob die af en toe rond vliegt in Storm Peaks en heeft verschillende routes. maar schijnt op NE te spawnen op 1 plek voor een grot boven iets te noorden van een ally dorpje wat in het westen van stormpeaks. nogmaals weet niet hoe dat nu is. drop is wel bijna 100% (Edit by Kor: Dit klopt hij spawnt voor de grot bij Bor's Breath en blijft daar stil staan. Hij vliegt dus niet rond :p , de drop rate is 100% dus als je hem vind heb je de draak )

Black drake:
Drop Sarth 3D 10 man. Op NE hoeft 3D dacht ik niet maar is alweer een tijdje geleden.

Twillight drake:
zie Black Drake. maar dan 25 man.

Azure Drake:
deze mount komt uit Alexstrasza's Gift. dit is een container die hoord te spawnen na de dood van Malygos. deed het nooit weet niet hoe het nu is. er zijn 2 draken 1 in 10 man en 1 voor 25 man weet zo niet welke waar dropt.

Blue Drake:
zie Azure Drake.

Black Qiraji Resonating Crystal:
zoek dat maar lekker op op Wowhead

Mimiron's Head:
drop van Yogg-Saron in ulduar 25 man

Black War Bear:
weet niet of die al besproken was in topic. krijg je naar achievment for the alliance. wat je moet doen is in de 4 steden van horde de leiders killen. Thrall, Cairne Bloodhoof, Sylvanas en Lor'themar Tharon.[/url]

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 09-09-2010 23:19

je hebt riding turtje maar je hebt ook sea turtle en die kan extra snel door het water zwemmen
ik ben een Vieze Nederlander

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 10-09-2010 08:35

Probeer deze link eens... staat een mooi overzicht van welke mounts waar te halen valt en kan je meteen zien dat e je eigen lijstje kunt uitbrieden, want er valt meer te voten dan deze....

http://forum.neverendless-wow.com/showt ... hp?t=82762
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 10-09-2010 16:34

willy schreef:je hebt riding turtje maar je hebt ook sea turtle en die kan extra snel door het water zwemmen
Sea turtle kan je gwn in northerend op fishen met fishing skill.
met fishen ben je sneller die turtle dan dat je ff 10vp moet sparen :)

@ ghasm,
thx, die kende ik nog niet. die ga ik nu even goed bestuderen!

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 11-09-2010 09:46

als we toch alle mounts gaan "berspreken" heb ik er ook nog wel wat die niet in de lijst staan op NE forum.

Blue Proto drake:
Farmen van Utgarde Pinnacle. gedropt door Skadi. (d8 ik)

Albino Drake:
krijg je in je mail als je achiev hebt van 50 mounts.

red/Blue Dragonhawk:
krijg je van achievment 100 mounts. rood is horde en blauw is ally. ze zijn ook te voten als je als ally de rooie wil.

rusted proto drake:
te halen door achievments doen in ulduar.maar dropte of nog steets van Razorscale.

Ironbound Proto drake:
zelfde verhaal als rusted maar dan op 25 man.

Green Proto drake:
kan je krijgen door het uit laten komen van een ei die tehalen is bij The Oracles. werkte niet toen ik speelde weet niet hoe dat nu is. (EDIT by Ghasm: Deze werkt nog niet)

Time Lost Proto Drake:
is een rare mob die af en toe rond vliegt in Storm Peaks en heeft verschillende routes. maar schijnt op NE te spawnen op 1 plek voor een grot boven iets te noorden van een ally dorpje wat in het westen van stormpeaks. nogmaals weet niet hoe dat nu is. drop is wel bijna 100% (Edit by Kor: Dit klopt hij spawnt voor de grot bij Bor's Breath en blijft daar stil staan. Hij vliegt dus niet rond :p , de drop rate is 100% dus als je hem vind heb je de draak ;))

Black drake:
Drop Sarth 3D 10 man. Op NE hoeft 3D dacht ik niet maar is alweer een tijdje geleden.

Twillight drake:
zie Black Drake. maar dan 25 man.

Azure Drake:
deze mount komt uit Alexstrasza's Gift. dit is een container die hoord te spawnen na de dood van Malygos. deed het nooit weet niet hoe het nu is. er zijn 2 draken 1 in 10 man en 1 voor 25 man weet zo niet welke waar dropt.

Blue Drake:
zie Azure Drake.

Black Qiraji Resonating Crystal:
zoek dat maar lekker op op Wowhead

Mimiron's Head:
drop van Yogg-Saron in ulduar 25 man

Black War Bear:
weet niet of die al besproken was in topic. krijg je naar achievment for the alliance. wat je moet doen is in de 4 steden van horde de leiders killen. Thrall, Cairne Bloodhoof, Sylvanas en Lor'themar Tharon.

verder heb je nog nightmare maar geen idee hoe je die krijgt en mischien zijn er nog wel meer van ICC en Ruby sanctum en al het andere nieuwe maar dat weet ik niet.

dit is mijn lijstje.
ik doe dit nu uit mijn hoofd dus als ik iets vergeten ben of als er iets niet 100% klopt meld het dan maar even.
Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 11-09-2010 19:02

haha thx voro je steun ik zal hem er bij zetten.
maar eigenlijk was de topic voor VOTE mounts. maar goed. altijd goed om het er bij te hebben.

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 11-09-2010 20:37

vote mounts ja maar ghasm kwam met een lijst op forum en mijn lijstje is daar aanvulling op. denk dat alleen red en blue dragonhawk en albino mis votable zijn maar dat is niet leuk want die krijg je met mount achiev. rood zou dan wel kunnen aangezien die horde is.
Afbeelding

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 11-09-2010 20:39

Op die link staan een aantal mounts en je kan ze gewoon opzoeken denk dat er wel een stuk of 30te voten zijn.

En als je het helemaal zeker wilt weten dan pak je Wowhead erbij en kan je elke mount opzeken om te zien of tie te voten is.

Wowhead.com is ur friend!!
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 11-09-2010 22:39

all mounts van elf,human,dreanei,dwarf,gnome zijn ook allenmaal vote able. maar dat zet ik er niet bij want die kan je natuurlijk gwn kopen.

waltere
Berichten: 311
Lid geworden op: 24-01-2010 00:06

Bericht door waltere » 12-09-2010 14:07

Ghasm schreef:Op die link staan een aantal mounts en je kan ze gewoon opzoeken denk dat er wel een stuk of 30te voten zijn.

En als je het helemaal zeker wilt weten dan pak je Wowhead erbij en kan je elke mount opzeken om te zien of tie te voten is.

Wowhead.com is ur friend!!
^ de uwe niet de mijne

Plaats reactie