Naxx Bosses


hier vind je alle guides over bijvoorbeeld reputations, leveling, proffesions.
Plaats reactie
Rivaia
Berichten: 54
Lid geworden op: 07-05-2010 22:29

Naxx Bosses

Bericht door Rivaia » 27-05-2010 01:07

Ik zal dit wel zo nu en dan edite maar voor nu heb ik 2 dingen waar je op moet letten bij 2 verschillende bosses.


1. Sappahire; Na 2 minuten vechten met deze boss geeft hij instance 60k crit aan de heleraid, dit maakt het onmogelijk om hem te verslaan, ook al zou je tank dit overleven, je healers doen dat niet.

2. Anub; A:Deze boss moet je in 1x verslaan, dit is niet onmogelijk, maar wel erg lastig. Zodra de hele raid de kamer inloop sluit er een deur achter je. (Dus wanneer je raid dood gaat kan je niet meer terug)
B: Ik weet niet hoe dat precies zit, maar de hele raid word steeds de lucht in gelanceerd. Dit is niet instance kill of iets, maar het geeft je wel een extra 3k damage van het vallen, daarbij komt de normale AoE damage van de boss waardoor je dus sterke AoE healers nodig heb.
Hoe je krijg je hem neer? Lees deze wall of text :) http://dirtydutch.forum2go.nl/naxxramas ... -t503.html

3. Patchwork; Standaard informatie maar wel handig om te weten, deze moet je binnen een bepaalde tijd neer hebben gemaakt anders gaat hij in enrage mode. Je pro tank is dan in 2 klappen dood en hij gaat iedereen af met 50k Crit damage. (Ik zal wel een keer opnemen hoelang het werkelijk duurt.)



Dit heb ik ff snel uit me hoofd gedaan, het is uber laat dus spel fouten en alles moet je ff niet opletten

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 27-05-2010 07:39

Mooi opzetje, we hebben een tijd terug geprobeerd om wat dieper op Naxx in te gaan door uit te zoeken wat de bosses doen en wat wij moeten en kunnen doen om m neer te krijgen.

Zie de link http://dirtydutch.forum2go.nl/naxxramas ... -t503.html Toevallig hebben we daar toen Anub te grazen genomen en heeft Shaw uitgelegd wat de tactiek is om m neer te krijgen en dit is met succes gelukt.

Misschien wordt t weer tijd om dat op te pakken. En bedankt voor je bijdrage :D
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 27-05-2010 12:36

Patchwerk heeft 6min berserk timer. daarnaast doet hij ook frenzy als hij op 5% hp is als dit gebeurt gewoon door rammen en niet denken dat de 6 min op zijn en zoals veel doen weg rennen wat sowieso al geen nut heeft.

verder anub valt de AoE best mee je moet alleen niet in de buurt zijn als de boss locustswarm begint te casten moeten de dps'rs al op weg zijn naar het midden (de groene circel) vervolgens loopt de tank via het slijm buiten om naar de andere kant van de kamer. de boss is makelijk tekiten omdat wanneer hij locust swarm doet hij maar 60% movingspeed heeft.

verder wil in binnenkort met een groepje Grobbulus en Razu proberen
Afbeelding

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 27-05-2010 14:20

Ik zag dat bij Anub ook kleine spinnejes als adds spawnen. Eerder deed'ie dat niet. Zal in het weekend weer ff aan het IRT opzetje werken.
Thnx everybody :D

Ow en ik ga graag mee naar Grob en Razu
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 27-05-2010 17:16

wil niet zeggen dat je niet naar anub moet gaan ofzo hoor maar denk dat ik al wel want licht kan schijnen op die spinnetjes. de spinnen spawnen zoals het hoord uit de corpse van doeie spelers. het aantal weer ik niet pcies. verder stellen de spinnetjes niet echt veel voor ze zijn makelijke te kille zonder OT als het maar niet teveel worden. 1 speler neer kan nog wel maar als "alle" melee dood gaat door bijv locus kan dit wel voor problemen zorgen voor healers en Rdps wat meestal clothies zijn. verder is Anub eigenlijk een boss waar niemand dood zou mogen gaan als je een beetje je kop er bij houd en de tank/heal goed genoeg is. als dps dood gaan aan locusswarm is beetje slordig en dus nu niet alleen minder dps op boss omdat je dood bent maar ook nog adds voor de rest van de raid.
Afbeelding

Plaats reactie