Ticket Voucher Farm


hier vind je alle guides over bijvoorbeeld reputations, leveling, proffesions.
Plaats reactie
Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Ticket Voucher Farm

Bericht door Depil » 10-01-2013 19:13

het is weer NEcon 2013. en natuurlijk wilt IEDEREEN heel graag al die leuke mounts en pets.
hierbij dus een kleine guide hoe je het snelste tickets kan farmen.


WAAR?
Ik doe het zelf altijd in Stockade in SW. dit omdat als je klaar bent de uitgang erg dichtbij is en de uitgang ook de ingang is.
er zijn ook mensen die Deadmines gebruiken. maar als je bij de uitgang bent moet je weer een rot eind lopen voor de ingang. kost weer een stukje tijd dus.
continue stockades farmen kan overigens wel saai worden, dus een keertje Deadmines doen kan wel om jezelf eens een pleziertje te doen met afwisseling


HOE?: te killen
Ik pull altijd zo veel mogelijk mobs tegelijkertijd en doe dan een aoe damage om ze allenmaal in 1x te killen.
LET OP! mocht je niet zo goed geared zijn dan kunnen al die mobs nog wel eens je dood wezen.
ik ben niet verantwoordelijk voor jou dood ^^

je kan ook stuk voor stuk killen als je niet goed geared bent, het gaat wel een stuk langzamer maar er is anders geen betere weg.

HOE?: te looten
als je de manier hier boven gebruikt om te killen blijf je natuurlijk met het probleem dat ze dood over elkaar heen vallen en dat je sommige niet kan looten.
nu een trick hoe je dus snel kan looten.
ga naar Interface > Controls > zet hier "Auto Loot" op ON

nu krijg je dus al die troep spullentjes ook in je bags waar je niks aan hebt. dit is makkelijk op te lossen met een macro.

Code: Selecteer alles

/script for bag = 0,3,1 do for slot = 1, GetContainerNumSlots(bag), 1 do local name = GetContainerItemLink(bag,slot); PickupContainerItem(bag,slot); DeleteCursorItem(bag,slot) end; end
deze macro delete ALLE!!!!! items uit jou 1e, 2e, 3e en 4e bag. items in bag 5(meest linkse) laat die dus zitten.
als je deze macro gebruikt let er dan dus op dat je geen waardevolle items in je bags heb zitten.
en dat je tickets ook in bag 5 zitten. als je 250 tickets hebt is je stack vol en komt er een nieuwe stack in bag 1. verplaats deze naar bag 5 voor je de macro weer gebruikt

zo ga je dus stockades in
Afbeelding
IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR ITEMS DIE JIJ PERONGELUK HEBT VERWIJDERT MET DE MACRO!!


het resultaat!
Afbeelding



hier is hoe ik he doe:


veel plezier, en mocht je nog vragen hebben wisper me ingame of vraag ze hier.

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 10-01-2013 19:53

Ik ben teleurgesteld dep. Had op z'n minst van jou wel Portable Black Holes verwacht. Loop je daar een beetje met je Frostweave bag en je Papa's Brand New Bag. Bespottelijk.
Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 10-01-2013 20:08

haha, heb niet meer nodig.
ben het geld uitgeven aan veel te dure bags die ik amper gebruik zat ;)

heb al 2 bank accounts waarvan de volledige bank vol gepropt is met portable holes ;)

Crove
Berichten: 476
Lid geworden op: 05-03-2012 21:04

Bericht door Crove » 10-01-2013 23:38

7:30 Coos Kruisenga has come online xD
Afbeelding
Master of light and retired council of DirtyDutch.

xjefreey
Berichten: 9
Lid geworden op: 10-12-2012 19:05

Re: Ticket Voucher Farm

Bericht door xjefreey » 12-01-2013 20:28

heey bedankt he dit is gewoon zo handig

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 12-01-2013 20:43

graag gedaan
hoop dat je er nog veel succes en plezier mee hebt ^^

Plaats reactie