[WOTLK] Sons of Hodir


hier vind je alle guides over bijvoorbeeld reputations, leveling, proffesions.
Plaats reactie
Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

[WOTLK] Sons of Hodir

Bericht door Wiszdom » 19-05-2012 10:24

Na de mooie post van Arlana zal ik er even op door gaan.

Sons of Hodir.

voordat je begint met deze stappen onthoud dat je in latere stap relic of ulduar nodig zal hebben dus neem deze in elke stap als je ze loot mee

Stap 1: Slag Covered Metal
Slag Covered Metal is een item wat je altijd kon vinden in stormpeaks dit is nu niet langer het geval maar je kan deze nog wel voten.

stap 2: accepts de Quest en verzamel 10 Furious Sparks @ Fjorn's Anvil en Frostfield lake. (zuid oost Stormpeaks).

stap 3. als je de Quest hebt ingeleverd krijg je vervolg Quest dat je met iemand moet praten die heel hoog op zo'n toren staat ook in stormpeaks.
als je deze Q hebt ingeleverd ga je van "Hated" naar "Revererd"

stap 4. nu kan je sons of hodir Quests gaan doen. maar omdat er veel bugged zijn kan ik aanraden om het laaste beetje te doen of door Emblem of Triumph of door Relics of ulduar in te leveren bij lilliehoof.
(vergeet niet Sons of Hodir van "At War" te halen als je naar dun niffelum gaat)


GL

UP-DATE: by Depil
Ook kan je exalted worden door reputation tokens te kopen met Emblems of Triumph. zie stap 1 van de volgende guide:
[WOTLK] reputation farm met raiding emblems (Kirin Thor, Knights of the Ebon blade, The Wyrmrest Accord, Argent crusade)
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 19-05-2012 11:04

Neem me niet kwalijk, maar dit kan ook gewoon met emblems of triumph. Je hebt ongeveer 30 EoT nodig om van hated naar exalted te gaan. Dit kan je gewoon doen bij de emblems of triumph vendor in dala.

arlana
Berichten: 71
Lid geworden op: 23-04-2012 21:58

Bericht door arlana » 19-05-2012 12:01

Ja dat klopt ook :P
maar als je te weinig EoT hebt kun je makkelijk dat doen en de rest met EoT kopen, ik vindt dat na mijn mening veel makkelijker ;)
Arlana ofterwijl:
(arthas)
- Arlana (rogue)
- Magther (mage)
- Dirtdroid (DK)
- Belgacomc (shammy)

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 19-05-2012 12:14

Je hebt niet echt vaak te weinig EoT, als je braaf elke dag je rdf doet, mischien 2 ofzo, dan heb je echt ONEINDIG EoT
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 19-05-2012 12:15

Daar heb je wel gelijk in :D In principe krijg je op dezelfde manier je reputatie: Óf je doet de rdf met tabard, óf je krijgt de reputatie door de EoT in te leveren. Jullie manier is inderdaad ook erg handig, helaas is het voor mij nu te laat om dat nog te doen, aangezien ik allang excalted ben met al die dingen :)

Plaats reactie