ImageShack Picture Upload Guide


hier vind je alle guides over bijvoorbeeld reputations, leveling, proffesions.
Plaats reactie
Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

ImageShack Picture Upload Guide

Bericht door Depil » 25-11-2010 00:05

zou je ook eens graag een leuk screen shot willen laten zien van hoe goed jij was in een battle ground of arena? of heb je gewoon een ander leuk iets vast weten te leggen en dit met ons wilt delen? en weet je niet hoe dit moet? lees dan deze guide! :P

het uploaden van een plaatje is heel makkelijk als je het eenmaal door hebt. eerst moet je natuurlijk wel even een plaatje hebben dat je wilt uploaden.

als je dat plaatje eenmaal hebt ga je naar http://my.imageshack.us/

Daar klik je op de "Browse" knop. nu ga je naar de plaats waar jou plaatje staat. laat ik even als voorbeeld een plaatje van World of Warcraft nemen. deze bevonden zich in de map C:\Program Files\World of Warcraft\Screenshots
tenzij je WoW ergens anders hebt geinstaleert dan meot je daar even kijken in de map Screenshots.

vervolgens zoek je je plaatje op in de map en klik je hem aan en druk je op openen. nu druk je op de knop onder aan "Upload Now" nu wacht je heel even en kom je bij een scherm met je plaatje met daar onder allenmaal links.
Afbeelding

je neemt de link die achter de text "Direct Link" staat. die copy je en als je zeker wilt weten of je het goede plaatje wel hebt dan paste je die link boven aan in je adres balk van je browser.

nu ben je klaar en heb je een link van JOU screenshot!
stel nou dat je een ander voormaat plaatje wilt? dat kan ook met imageshack! nog voordat je op "Upload Now" drukt staat daar iets boven iets over "Image Resize" daar onder haal je die opties naar beneden en kies je de voor jou gewenste voormaat.

wil je het plaatje nou ook nog op het forum zetten dan druk je boven aan het schermpje waar je typt op de knop Afbeelding

cutCurtis
Berichten: 357
Lid geworden op: 17-10-2009 23:12

Bericht door cutCurtis » 25-11-2010 17:39

Mooie guide, er zijn er zeker nog die niet weten hoe het moet dus voor die mensen kan dit wel handig zijn.
Afbeelding

Belpriest !

Voxado
Berichten: 397
Lid geworden op: 29-03-2010 20:43

Bericht door Voxado » 25-11-2010 17:43

Mooi,

Ik dacht laat ik even een topic maken onder Graphics & Design
Daar staat ook veel uitleg btw :p
Voxado

Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 25-11-2010 18:56

@belpriest
ja ik heb hem ook ff speciaal hier voor iemand gemaakt omdat hij het neit echt snapte :D



@ vox.
idd, die is wel nice ja vox. maar niet zo veel details als bij die van mij ;)
zet er anders ff een link in naar dit forum voor imageshack.

Plaats reactie