scity's logboek

Hier kun je alles kwijt wat niet WoW-gerelateerd is !
Plaats reactie
scity
Berichten: 507
Lid geworden op: 05-01-2010 19:00

Bericht door scity » 29-12-2010 22:21

vervolg op 28-12-2010
had facking lange dag! dus geen tijd om wat te schrijven ;)
heb van 12 tot 9 gewerkt en daarna door naar een vergadering! was om 1 uur thuis... pff benen waren egt helemaal naar de kloten!
maarja moet maar even, het is vakantie dus vel werken en andere dingen regelen!


29-12-2010
vandaag, 6 uur ging de wekker :O wat natuurlijk lekker vroeg is-.- haha maar ach is niet erg, moest om 7 uur op werk zijn! 10 voor zeven kom ik daar aan! deur dicht :O ik zo van: WTF waarom nou :( sta ik daar in de kou buiten peukie te doen, gaat er ineens een raam open boven me en komt er een of andere mongol naar buiten kijken en gooit een EI naar me toe :O! naja manager kwam er net aan en deed deur voor me open(A) dus ik sprint omhoog naar de kantine en doe nood deur open en gooi die gast naar buitenXD haha ben ik weggelopen, hoor ik later om 8 uur ofzo dat die gozer van het dak geklommen was en had zitte bellen naar manager dat deur open moest! terwijl manager gewoon in kantine zat :P hahaha sukkel :P
maarja! dat was dus me ochtend even!
voor de rest niet veel gebeurd op werk, was om 4 uur klaar en ging ik samen met me vriendin naar huis toe! even lekker gedoucht en op bed gelegen! 7 uur eten en daarna naar me oma! wat suuuuppppeeeer saai was:P haha
ach nu zit ik thuis achter de pc dit stukje te typen wat best zinloos is :P maar toch ook weer grappig :P haha

nou morgen weer een stukje van mijn leven:D
haha
kusjes an iedereeen :oops:
x
Scity 80 prot warrior
scitylock 80 demo lock

Laurensvk
Berichten: 113
Lid geworden op: 04-05-2010 23:25

Bericht door Laurensvk » 30-12-2010 11:16

omfg jij hebt echt geen leven xD
Play WoW, that's life!

scity
Berichten: 507
Lid geworden op: 05-01-2010 19:00

Bericht door scity » 30-12-2010 16:46

Laurensvk schreef:omfg jij hebt echt geen leven xD
klopt:D
Scity 80 prot warrior
scitylock 80 demo lock

Plaats reactie