Guild Bank

Hier alle informatie in en over DirtyDutch
Plaats reactie
Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Guild Bank

Bericht door Ghasm » 05-09-2010 15:09

We zijn bezig om de Guildbank op te schonen en opnieuw te verdelen. Onderstaande verdeling zal ingevoerd worden:

Main Tab
- Food (te maken met cooking en dan de food die buffs geeft voor de hogere levels)
- Potions (vanaf lvl 60)
- Scrolls (vanaf lvl 60 Buffs)
- eventueel Glyphs

Enchant Tab
- Enchanting items (zoals rods en mats voor de lvl 80 enchants)

Mats Tab
- BS/Engineering/Inscription/Alchemy/Leatherwork/
Let op! Alleen mats geen spullen zoals rods en dingen die je ervan maakt

Gems tab
- Epic gems, mocht je opzoek zijn naar een gem en hij staat toevallig hier, vraag een council om hem er af te pakken voor je.

Gear Tab
- Rare / Epic level 70 - 80

Officers Tab
- Epic Gems
- (Epic) Mats voor gems
- Epic Items
- Alles waar toestemming van een officer voor nodig is

Ik wil iedereen verzoeken zich zoveel mogelijk te houden aan de genoemde verdeling MAAR ook aan de eisen die we stellen aan de items op de GB. We willen proberen om de kwaliteit van de items die er op te vinden zijn kwalitatief beter maken. Dit om te voorkomen dat er items op staan en NIEMAND er gebruik van maakt en voor iedereen en ons dan met name richten tot de level 70 tot 80 binnen de Guild . Dit heeft allemaal te maken met de hoge rates op deze server waardoor het niet zo zinvol is om low level gear te houden op de GB, terwijl de meeste binnen no time level 80 zijn.

Ook mats ed willen we verbeteren zodat er dingen op komen te staan waar het merendeel van onze Guild wat aan heeft, in tegenstelling tot de situatie nu dat er maar weinig vanaf gehaald wordt.

Ik wil iedereen vragen om zich hier voor in te zetten, dmv het beschikbaar stellen van materialen ed die je vind of die je farmed. Dit om voor iedereen het toegankelijk te maken om zijn/haar proff te levelen. Uiteraard geldt hier dan ook dat het naast nemen ook om GEVEN gaat. Probeer hier zo eerlijk mogelijk mee om te gaan, dus niet alleen maar pakken ook eens iets terug zetten waar een ander wat aan heeft.

Ik hoop dat vooral dat laatste goed gaat.

Ik zal ook binnenkort nog eens kijken naar de rangen en de daarbij behorende toestemming tot de GB.

De beheerders van de Guild Bank zijn op dit moment Depil en Zeroshock, daarnaast zullen Holyserpent en ik zich ook bezig houden met invulling van de Bank.

Bedenk dat misbruik van de GB gestraft wordt zoals dat voor alle overtredingen van de Guild Regels is.
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Plaats reactie