How To: Registreren op het DirtyDutch forum

Hier alle informatie in en over DirtyDutch
Plaats reactie
Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

How To: Registreren op het DirtyDutch forum

Bericht door Depil » 30-12-2012 23:20

Welkom bij het DirtyDutch forum
Ben je nog niet geregistreerd op het forum, en lukt het je ook niet om te registreren.
post dan hier een bericht als je iets wilt achterlaten aan een vraag.

Under Construction: je kan hier nog niet posten als je niet geregistreerd bent, zodra dit probleem is opgelost is dit wel mogelijk.

Zolang het gerelateerd is aan Neverendless-wow en DirtyDutch zal er op geantwoord worden.
Als dit niet het geval is zal het mogelijk verwijderd worden.



/DD


Ik zal hier ook even een kleine instructie toevoegen hoe je je moet registreren op het forum zonder problemen te krijgen.

STAP 1:
Om te beginnen met registreren moet je hier heen(klik op het plaatje om er direct heen te gaan)
Afbeelding



STAP 2:
op de Link klikt zul je bij de voorwaarden aankomen, lees deze door en als je er mee akkoord gaat klik dan op de bovenste link (aangegeven met de rode pijl)
Afbeelding



STAP 3:
eenmaal daar aangekomen moet je je Username invullen, dit is bij voorkeur de naam die je gebruikt in-game
In mijn geval speel ik in-game met het character genaamd Depil, en noem ik mezelf op het forum dus Depil.
Daar onder moet je je email adress invullen, als je al een account gemaakt hebt met je email adres dan kan je niet nog een keer een account aanmaken met het zelfde adres en natuurlijk het wachtwoord moet ingevuld worden.

Nu komt er een dingetje waar veel mensen tegen aanlopen. het Bevestigings wachtwoord.
Dit MOET! met hoofdletters gedaan worden anders zal hij fout wezen en moet je opnieuw de code invullen.
Hier onder in de afbeelding zie je een plaatje met XSQ7Z5 staan. Alle letters moeten dus in hoofdletters, ook mogen er geen spaties tussen staan.
Afbeelding

De rest die onder de Bevestigings wachtwoord staat hoeft niet perse ingevuld te worden en kan later altijd nog aangepast worden.


STAP 4:
Nu dat je dit gedaan hebt maak je de registratie compleet door op Verzend te drukken.
Er zal nu een mailtje naar de forum beheerder worden gestuurd met het verzoek om het account te activeren.
Als dit gebeurd is dan pas kan je het forum op met het zojuist gemaakte account

Als dat gebeurd is heb je een forum account en kan je op alle forums kijken.
Ook kan je overal posten en nieuwe topics creeren, maar let er op, houd je wel aan de regeltjes ;)





voor de al geregistreerde die dit lezen, dit subforum is leesbaar voor niet geregistreerde vandaar deze guide
:DD:

arlana
Berichten: 71
Lid geworden op: 23-04-2012 21:58

Bericht door arlana » 02-01-2013 13:34

Ben je nog niet geregistreerd op het forum, en lukt het je ook niet om te registreren.
post dan hier een bericht als je iets wilt achterlaten aan een vraag.
Deppie, als je iets op een forum wilt posten moet je geregistreerd zijn.
Ik zeg het maar even :P
Arlana ofterwijl:
(arthas)
- Arlana (rogue)
- Magther (mage)
- Dirtdroid (DK)
- Belgacomc (shammy)

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 02-01-2013 13:36

Arlanameneer snapt het :D

Volgens mij was Depil een beetje moe/dronken toen ie dit schreef...


Ook wil ik even melden dat ik het heel erg flauw van Deppie vind dat ie een nep email adres heeft gebruikt.
Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 02-01-2013 13:53

hmm, klopt arlana
ik ben hier nog mee aan het werk.

het zou moeten kunnen, maar als ik de settings zodanig zet dat het zou moeten kunnen. dan kan het niet xD
toch bedankt, ik zal de text tijdelijk aanpassen tot het me gelukt is.

Lovely
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-12-2012 13:11

Bericht door Lovely » 02-01-2013 17:50

contact me ingame. stuur ingame mail naar depje, oid

:)

arlana
Berichten: 71
Lid geworden op: 23-04-2012 21:58

Bericht door arlana » 02-01-2013 23:50

Hehe geen probleem, ik las het pas ook de 2e keer :P
En, ja lovely, misschien iets van ingame contact opnemen ofzo.
Arlana ofterwijl:
(arthas)
- Arlana (rogue)
- Magther (mage)
- Dirtdroid (DK)
- Belgacomc (shammy)

Plaats reactie