Is mijn character zo goed?

Hier kun je alles kwijt over je hunter !
Plaats reactie
valandil
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-01-2013 09:20

Is mijn character zo goed?

Bericht door valandil » 21-01-2013 22:19

wotlk.chardev.org/?profile=476118
Hallo, zo wil ik mijn hunter graag maken. Heeft iemand tips of verbeteringen?

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 21-01-2013 22:26

Tips: Vote braaf 2x per dag om je relentless set te kunnen voten. Probeer elke dag 1 rdf te doen om Emblems of Frost te sparen voor Herkuml Wartoken. Doe verder battlegrounds om honor te krijgen. Geef je vote points niet uit aan meer dan je wapens en je relentless 5set, rest is goed ingame te krijgen van honor.

Verbeteringen: 2h is als ik me niet vergis beter voor hunter. Als het goed is gebruik je je melee alleen voor 1 slag, bijv Wing Clap, en dan ben je weer buiten bereik zodat je ranged weapon weer kan gebruiken. Je krijgt dus als het goed is niet tijd voor meerdere slagen, dus dan is dual wielden niet handig.

Waarschijnlijk zit dit vol onwaarheden, bullshit en onzin. Bekijk maar of je iets met mijn geweldige tips kan :D

EDIT: Ik zie nou dat je spell pen zit te gemmen. Als ik me niet vergis doet hunter vrijwel alleen physical damage, dus dan kan je beter voor armor penetration gaan als je een penetration wil gemmen.
Afbeelding

valandil
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-01-2013 09:20

Bericht door valandil » 21-01-2013 22:35

In deze guide staat dat ik 75 spell penetration moet hebben.
Ik heb ergens anders gelezen dat je 2 wapens moet hebben omdat de disarm van rogues ofzo alleen je mainhand weg haalt en dat je dan nog deterence kan gebruiken omdat je nog een wapen hebt ofzo.

Plaats reactie