Do you like my siggy?!?!

Hier vind je alle topics die te maken hebben met siggs en screens.
Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 18-12-2009 17:21

shaward schreef:
Ghasm schreef:
shaward schreef: @Jack: beetje off topic, maareuh, Jack ga jij je nog met de logo contest bemoeien. Of strijk ik zonder enige tegenstand alle prijzen op?
Er is ook nog zoiets als een jury!
Ja, cker, maar in het geval van 1 deelnemer, zou de jury dan van doorslaggevende invloed zijn???

aaaah, ik zie wat je bedoeld: Uitslag: "De enige deelnemer is wegens onregelementaire inzending gediskwalificeerd. De Jury verdeeld de prijzen onder zichzelf." :shock:

.
Kwartje is gevallen !!!

Ow voor andere deelnmers... de jury staat open voor giften :wink:


Uiteraard moet het bovenste als geintje gezien worden en is de jury oprecht en eerlijk in hun oordeel!
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 18-12-2009 17:26

myrthy schreef:hee Ghasm leuke sigg, maar zoals andere is de border te wit :p
ik zou het een kleurtje geven dat er net bij past.

Ps: geef de text ook een kleurtje :D
Thnx, ik zal eens naar kijken wat ik er aan kan veranderen en wat het resultaat wordt! Als ik t wat vind post ik m wel
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 19-12-2009 09:44

Heb t geprobeerd maar vind het resultaat niet echt geslaagd, maar voor de liefhebbers kom maar met de op- en/of aanmerkingen...

Afbeelding


Maar heb er nog wel 1 die ik met jullie wil delen, roep maar wat je er van vindt... zit nog beetje te klooien met dingen dus alle ideeen zijn welkom :wink:

Afbeelding

Ik vind zelf zwart/wit sigs wel iets hebben, maar net als met die andere tis t nog net niet. Bedoel ik mis iets of er moet nog iets aan gebeuren, maar kom er zelf ff niet op.
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Bocus
Berichten: 65
Lid geworden op: 07-11-2009 09:52

Bericht door Bocus » 19-12-2009 11:12

mooie sigs ghasm

Voor de zwart/witte, is het misschien mooi om wolverine eruit laten te springen (buiten de afmetingen van de sig) en misschien iets meer wit rechts bij zn arm/schouder, daar zie ik de contouren wat lastiger

misschien heb je er iets aan miss niet :lol: Ikzelf kan iig zoiets niet maken :P

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 04-01-2010 12:46

Bocus schreef:mooie sigs ghasm

Voor de zwart/witte, is het misschien mooi om wolverine eruit laten te springen (buiten de afmetingen van de sig) en misschien iets meer wit rechts bij zn arm/schouder, daar zie ik de contouren wat lastiger

misschien heb je er iets aan miss niet :lol: Ikzelf kan iig zoiets niet maken :P
Heb geprobeerd om daar een verandering in aan te brengen maar t resultaat is niet echt geweldig, vind dit t beste resultaat hebben. Dat de contouren wegvallen komt door het zwart/wit effect. In kleur is t niet, maar de keuze voor het zwart/wit heeft te maken met de tegenvallende kleuren door al het gepruts. VInd zelf dat je door het zwart/wit het gevoel krijgt dat ie er echt door de achtergrond heen springt. Tenminste dat is het beoogde effect dat ik wilde bereiken

:roll:

Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik dit tot een paar maanden geleden ook niet had gedacht dat ik zou kunnen maken... je moet mn eerste sigs echt niet naast de laatste paar leggen, das geen gezicht. Je ziet wel mooi dat je vooruitgang boekt door gewoon te proberen.

Dus Bocus nu je gestopt bent met wow en je zoekt nog een hobby die minder tijd in beslag neemt dan WoWen, ga photoshoppen :wink:
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 05-03-2010 16:56

Het is weer zover, had weer ff tijd om een beetje te pielen in PS en zie hier t resultaat....

Afbeelding

&

Afbeelding

enjoy!
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Bericht door shaward » 05-03-2010 22:06

As always:
Zou het niet beter kunnen
Nice!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

Bericht door evillordie » 06-03-2010 07:53

die ghasm is echt geweldig! ik ben niet zo van superman alleen wel mooi gemaakt ^^
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 07-11-2010 12:39

Om maar weer eens een heel oud topic te rezze :roll:

Verveelde me een beetje en heb mn Photoshop weer ff aangezwengeld en het werkte gewoon nog...

Heb ff een soort van bannertje voor op t forum gemaakt.

Afbeelding

Laat maar weten of jullie het wat vinden of eventueel een op- of aanmerking hebben!!
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

somers
Berichten: 453
Lid geworden op: 08-03-2010 21:55

Bericht door somers » 07-11-2010 12:53

WOW nice ghasm, wel cool dat je dan kan. :D
Afbeelding

Plaats reactie