Do you like my siggy?!?!

Hier vind je alle topics die te maken hebben met siggs en screens.
Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 07-11-2010 16:34

Depil schreef:die lettertype zier er een beetje uit als voor een forum van een shooter game. maar met die achtergrond is het echt spr vet

alleen die text links boven iets aan passen (weghalen of mooier maken) en dan vind ik hem wel spr vet om hem boven op het forum te hebben!
Dus je vind het lettertype wel goed?? Snap wat je bedoelt en denk dat dat ook wel beetje komt door de kleur die ik gebruikt heb.

Zal m anders eens zonder die tekst aan de zijkant doen... Vond het een beetje kaal namelijk, mag je zelf bekijken wat je mooier vind.
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 07-11-2010 19:11

ik vind hem helemaal top zoals die is,
maar ik zou hem graag 1x willen zien zonder die text aan de zijkant.

maar ik denk idd dat het dan wel een beetje kaal word. dus als je dat plaatje op het forum wilt hebben raad ik je aan om de text een beetje op tevrolijken en mischien als het kan een beetje inkorten

je kan ook proberen links en rechts een beetje text neer te zetten. maar dan word het weer een beetje symetrisch en dat is niet heel mooi denk ik.



een ander idee voor een banner is die zelfde text (Dirty Dutch guild) met een ander plaatje waarbij de lich king rechts zit en de text links staat.

naja ik zie wel wat je er van gaat maken. ik vind deze iig spr vet ook

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 07-11-2010 19:20

Depil schreef:
een ander idee voor een banner is die zelfde text (Dirty Dutch guild) met een ander plaatje waarbij de lich king rechts zit en de text links staat.
Klinkt een beetje als jouw sig als ik het zo hoor :wink:

Ik moet alleen ff op mn laptop kunnen om m aan te passen, dus dat komt iets later vanavond wel
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 07-11-2010 20:47

Hier is ie dan zonder tekst:

Afbeelding

of deze met een iets aangepaste tekst en de tekst iets minder aanwezig:

Afbeelding
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 07-11-2010 21:12

Ghasm schreef:Klinkt een beetje als jouw sig als ik het zo hoor
ja idd zo iets, maar dan een ander plaatje want die van mij is gwn lelijk en gwn bewerkt met paint xD
maar je zou wel die lich king uit mijn banner kunnen gebruiken en ergens op andere achtergrond plakken. of iets dergelijks
Ghasm schreef: of deze met een iets aangepaste tekst en de tekst iets minder aanwezig:

Afbeelding
DEZE IS ZO SPR VET!! XD die verandering in de text doet het hem echt man!
GJ!! Daan is trots op je ;)


EDIT: bij deze een request om het mooie plaatje van ghasm te gebruiken als banner op het forum

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 07-11-2010 21:24

Haha thnx, maarre ff tussen jou en mij... ik kan die banner er zelf op zetten. * fluistert* ben namelijk samen met DarkForcer beheerder van het forum *fluister* maarre ssssst he :wink:

Ow als je trouwens wilt dat ik een sig voor jou maak moet je t maar gewoon zeggen hoor. Ben weer aan t knutselen.
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Plaats reactie