dirty is back!

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Plaats reactie
dirty
Berichten: 146
Lid geworden op: 15-02-2012 08:40

dirty is back!

Bericht door dirty » 24-07-2013 17:15

hallo mensen,

ik weet niet of mensen mij herinneren maar ik ben de lvl 80 arms warrior dirtyassasin ik heb ook accounts met dirtydead en dirtydeadz. ik ben altijd het duo met durty geweest zijn main is durtyassasin. maar ik wou even zeggen dat ik na een jaar weg geweest weer terug ben en dat ik sws as weekend weer online zal zijn op wotlk ne server. hoop dat ik jullie snel weer zie ingame.

mvg,
dirty
main: dirtyassasin
arms pvp warrior
fury pve warrior

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 24-07-2013 19:38

hey dirty!!
welkom terug! :D

mischien dat je uit de guild gekickt bent vanwege de 6maanden-inactief-is-kick regel. maar dat maakt niks uit. je kan zo weer iemand wisperen van de guild voor een invite.

tot ingame! 8)

dirty
Berichten: 146
Lid geworden op: 15-02-2012 08:40

Bericht door dirty » 24-07-2013 20:34

hee depil,

herken je mij nog? heb ook rogue dirtydead! is alles weer goed in de guild? toen ik voorlaatst weer speelde was er niks meer actiefs. ik zou graag weer leuke raids regelen met paar mensen die op dat moment dan online zijn. komt allemaal wel weer goed! krijg ik ook weer mijn oudere rang terug of zal ik daar maar ff voor werken^^
main: dirtyassasin
arms pvp warrior
fury pve warrior

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 25-07-2013 01:23

ja zeker dat ik jou nog ken ;)
zo lang geleden is dat nou ook weer niet toch?

je oude rang kan je zo weer terug krijgen, dat is geen probleem. het kicken is puur om de guild schoon te houden zodat er geen chars van 2jaar oud in blijven zitten. dit doen ze echter wel in veel andere guilds en dan zeggen ze dat ze 1k+ members hebbe.... :?

de guild is wel wat rustig met members. maar hierbij moet ik wel zeggen dat het in het algemeen met Neverlendess ook niet zo goed gaat. ik weet niet waar alle members heen gaan. maar het aantal lijkt maar niet te stijgen.

dirty
Berichten: 146
Lid geworden op: 15-02-2012 08:40

Bericht door dirty » 25-07-2013 10:49

haha dat is mooi!! naja denk jaartje of net iets langer dan half jaartje!

maar ik zou graag weer willen helpen met de guild! is een leuke activiteit en uitdaging!
main: dirtyassasin
arms pvp warrior
fury pve warrior

Plaats reactie