Ik leave.

Hier kun je alles kwijt over World of Warcraft, Neverendless of DirtyDutch.
Plaats reactie
wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Ik leave.

Bericht door wakawakamush » 12-02-2013 23:44

Beste DDers,

Ik heb zonet besloten om uit de guild te stappen.

Zoals sommige van jullie misschien wel weten was mijn warrior vanmiddag enige tijd gemute. Dit nadat Cruva besloot een grapje niet leuk te vinden, mij te demoten zonder iets te melden bij andere councils en offline te gaan. 

Dit was opzich geen probleem, ik heb met Dep besproken wat er vanuit mijn opzicht gebeurde en ik kon gewoon weer verder praten in de guild. 

Een paar minuten geleden geeft Cruva weer contact met mij opgenomen via whapp om me te vertellen dat ik volgens hem eigenlijk alleen maar beetje te sfeer zat te verzieken (en ja, Cruva, dat was te strekking van je verhaal). 

Ik wil niet langer in DD blijven als er een council is die vind dat ik ongewenst ben, dus morgenochtend haal ik mijn chars uit de guild. 

Ik hoop jullie nog ooit te spreken, 
Waka

Afbeelding

Crove
Berichten: 476
Lid geworden op: 05-03-2012 21:04

Bericht door Crove » 12-02-2013 23:56

Ik ga hier niet in op de verdere inhoud van wat ik gezegd heb op whapp.

Feit is dat ik wel degelijk contact heb gehad met andere councils, niet alles wat ik zeg kan jij zien.

Ik heb al tegen je gezegd dat het geen kwestie is van één grapje niet leuk vinden, maar een optelsom van verschillende dingen.

Daarbij heb ik nooit gezegd dat je ongewenst bent en dat vind ik ook niet! Ook jij bent een gewone DDer, die het recht heeft om in de guild te zitten. Ik wil hier, zoals ik al zei, ingame met je over praten en ik hoop dat je op je beslissing terug komt. Nogmaals, je bent niet ongewenst!

Als ik dingen gezegd heb die jij als beledigend of iets in die richting hebt opgevat, dan spijt dat me zeer. Ik heb nooit die intensie gehad.

Cruva
Afbeelding
Master of light and retired council of DirtyDutch.

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 13-02-2013 00:11

Erg overtuigend hoor, applaus.

Ik zou graag gewoon blijven, maar de manier waarop jij je als council tegenover mij gedraagt vind ik gewoon niet kunnen. Ik begrijp dat je je graag als de correcte council wil gedragen en niet de indruk wil wekken dat je mij voor trekt omdat je me IRL kent, maar ik vind dat je echt bent doorgeslagen.

Over met andere councils praten: Ik heb het met zowel Dep als Sheep over de situatie gehad, en beide wekten ze niet de indruk dat jij het gemeld heb ofzo dat ik gedemote was en waarom, iets wat volgens mij wel normaal is.
Afbeelding

hendrik
Berichten: 238
Lid geworden op: 03-12-2009 04:03

Bericht door hendrik » 13-02-2013 02:11

jammer waka ik zal je missen in guildchat ,was t niet altijd eens met wat je zei maar je gaf wel leven aan de chat dus t word stil zonder jou
hoop dat je als nog van gedachten verrandert en bij ons blijft
en inderdaad die shaman van jou mag ik niet
gr als je iets nodig heb kan je me t altijd vragen

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 13-02-2013 17:18

jammer waka :(
ik heb btw geen contact meer gehad met shape of cruv na ons gesprekje. en heb dat nu nog steeds niet gehad. ik kom net pas online sinds gister avond.

verder gaan we de duscussie hier niet houden die houden we ingame wel ;)

Ik hoop dat we je nog terug kunnen zien in DD!!


groetjes Depil

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 13-02-2013 18:01

Ik zou mezelf erg verbazen als ik permanent uit DD wegblijf, ik kan niet zo lang zonder jullie en ik weet dat er nergens een guild als deze is.

Het is gewoon dat ik de manier waarop Cruva fun had met zijn councilpowers niet plezierig vond. Ook is het voor mij minder prettig dat hij nu nog steeds heel enthousiast bezig is met er voor te zorgen dat het lijkt alsof ik een vreselijke mens ben door even net de dingetjes iets te verdraaien.
Afbeelding

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 15-02-2013 12:15

Ik kom vandaag weer terug in de guild. Ik vind nog steeds wel dat Cruva zich beter anders had kunnen gedragen, maar het is me gewoon te saai zonder DD :D




Ik verwacht wel taart...
Afbeelding

Plaats reactie