Het officer team

Stel hier jezelf voor zodat iedereen weet wie je bent :)
shaward
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07-11-2009 01:06

Het officer team

Bericht door shaward » 13-02-2010 22:27

Hallo Guildies,

Ook het Council team van Dirty Dutch wil iedereen van harte welkom heten.
Bij deze willen we ons ook aan jullie voorstellen.
Bij ons kun je elk moment terecht met iedere vraag met betrekking tot de Guild.
Wij zijn er voor om te helpen binnen de Guild de omstandigheden optimaal te maken om iedereen zoveel mogelijk plezier aan het spelletje te laten beleven.

Zit je ergens mee, of begrijp je iets niet, zit je iets dwars?
Schroom niet om een van ons ingame te /w.
Een post op het forum kan uiteraard ook altijd. Of als je meer privacy nodig hebt mag je aan ons altijd een PM via het forum sturen.

Het Council team bestaat uit:

Depil
Ik ben in maart 2009 op deze server gekomen en lid geworden van de guild De Nederlanders, deze guild is even later DirtyDutch geworden en ben sinds het begin van de guild dus al lid. Ik ben hier dus echt op gegroeit en heb geen enkel andere ervaring met andere guilds. wel heb ik veel vrienden gehad in andere guilds en waren die guilds voornamelijk ook bevriend met DirtyDutch. zo hadden we The Shadow Legion met de guild leader Urkele waar ik nog steeds goed mee bevriend ben of The Corporation met Deathburn als leader. ik den dat veel mensen deze 2 guilds en leaders wel kennen uit DirtyDutch. zo hebben we nu We Never Walk Alone met als leader Kruijs, onze oude leader van DirtyDutch.
maar goed los van al deze vrienden en vrienden guilds dus. ik speel nu al een aardige tijd WoW en dat allenmaal op NE en samen met de guild DirtyDutch. ik ben begin 2012/eind 2011 lid geworden van het officer team om hun te versterken in het leaden van de guild. en kort daarna heb ik het guild lead stokje van Ghasm over genomen. dit was op Mei 2012. Daarna kwam helaas DirtyDutch met daarme ook ik in een dipje en ben ik even gestopt als leader en gestopt met spelen en hebben we het Council Systeem ingestelt. daarbij waren alle councils samen guild leaders. kort na de zomer vakantie was ik weer begonnen met spelen van wow en ben ik weer vrolijk het council team ingestapt en hebben we DirtyDutch weer uit het dipje gehaald. nu zijn we met zijn allen nog altijd vrolijk bezig om de guild actief, leuk en vooral gezellig te houden!

~Depil


Trikket (weinig online wegens omstandigheden)
~



Knett (weinig online wegens omstandigheden)
~


Powerhauz
~

Shaep (weinig online wegens omstandigheden)
~


Oud officers zijn:
Saffier, Dutchy, Shaward, Darkforcer, Somers, Hydrofoob, Ghasm, Kruijs Zeroshock, Wilco, Cruva en ben geloof ik nog een groot deel vergeten


P.S. Deze post zal nog verder aangevuld worden. Het is de bedoeling dat alle officers zelf de post aanvullen onder hun eigen naam.
Last Updated On: 22-07-2013
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 25-03-2010 21:57

Heb t topic even aangepast aan de nieuwe situatie en voor die gene die willen kunnen ze een klein stukje bij hun eigen naam zetten :D
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 09-05-2010 08:55

Heb de officers weer naar de nieuwe situatie aan gepast! En voor die gene die willen kunnen ze er een (klein) verhaal bij hun naam zetten.
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 31-08-2010 12:57

vergeet sommers er niet aan toe te voegen :)

cutCurtis
Berichten: 357
Lid geworden op: 17-10-2009 23:12

Bericht door cutCurtis » 31-08-2010 13:38

Somers = EVENT Officer denk ik ;)

Dat is iets anders als co leader
Afbeelding

Belpriest !

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 31-08-2010 13:42

hij staat aangegeven als co-leader :P

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 31-08-2010 16:59

HAD inderdaad nog geen tijd gehad (en was t een beetje vergeten) om een bericht te posten.

Maar dan op deze manier toch nog even iedereen laten weten dat Somers EN Korati het Officers team hebben versterkt.

EN voor SOmers betekent dat idd dat hij een soort van Officer EVent leader is... Sterkte daarmee :shock:
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Danphos
Berichten: 323
Lid geworden op: 25-01-2010 19:45

Bericht door Danphos » 31-08-2010 21:15

Een beetje mij vergeten :< /cry
Afbeelding

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 31-08-2010 21:18

Danphos schreef:Een beetje mij vergeten :< /cry
Wie vergeet jou nou Kor... je staat er toch gewoon netjes tussen of niet soms!?
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Wiszdom
Berichten: 418
Lid geworden op: 10-01-2010 21:32

Bericht door Wiszdom » 01-09-2010 18:23

het is kor toch nog gelukt om naar boven te klimme in de guild :S
Afbeelding

Plaats reactie