Voxado

Stel hier jezelf voor zodat iedereen weet wie je bent :)
Trikket
Council
Council
Berichten: 337
Lid geworden op: 17-10-2009 16:01

Bericht door Trikket » 17-06-2013 20:44

Dat gaan we toch proberen ja :)
Gaan om te beginnen de hordes eens afstraffen in de BG's :)

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 18-06-2013 21:11

Trikket schreef:Dat gaan we toch proberen ja :)
Gaan om te beginnen de hordes eens afstraffen in de BG's :)
dat zou heel fijn wezen! ally staat er laatste tijd niet zo goed voor ;)

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 19-06-2013 09:37

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


DUTCHY
ik ben een Vieze Nederlander

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 22-06-2013 23:44

Dafrenzel schreef:gaan de meeste nu weer terugkomen?
Dat zou mooi... was altijd wel gezellig, toch?
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Trikket
Council
Council
Berichten: 337
Lid geworden op: 17-10-2009 16:01

Bericht door Trikket » 22-06-2013 23:54

Na ja ik kom af en toe weer eens online, een paar BG's doen, en werkelijk de hordes zijn in de meerderheid, daar moet dringend iets aan gedaan worden.
Dus via deze weg alle DD's kom aan he, laat zien dat wij de hordes aan kunnen en ze hun vakantie eens lakker naar de kl.... kunnen helpen :)
Dus ik ga vanaf nu een beetje meer online komen, als is het maar om die hordes een lesje te leren, hopelijk de rest van de DD's ook he, en met een paar healers moet dit wel lukken, alleen kan ik het ook niet aan :(
En Ghasm hoop je daar ook regelmatig te zien :)

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 22-06-2013 23:59

Trikket schreef: En Ghasm hoop je daar ook regelmatig te zien :)
Ha die Trikk.... ik probeer zo nu en dan weer eens ingame te komen buurten. Moet zeggen dat gaen er gewoon niet meer in zit.

Naast dat de chars niet meer mee kunnen met iedereen, alle specs gereset zijn, ik eigenlijk niet veel zin meer kan maken om weer veel tijd in WoW te stoppen. Heb nu al te weinig tijd voor alles dat ik wil en moet doen.

Ik blijf t forum wel volgen, soms wat vaker dan andere keren.... ik blijf het leuk vinden en vind t soms wel jammer dat ik er de tijd niet meer voor heb.

Ik vind t geweldig dat jij en Vox hun weg weer terug weten te vinden.

Enjoy je game tijd en maybe binnenkort ingame een keertje bijkletsen!
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Trikket
Council
Council
Berichten: 337
Lid geworden op: 17-10-2009 16:01

Bericht door Trikket » 23-06-2013 00:12

Na ja hier zo een beetje het zelfde, echt gewoon geen lol;meer aan WOW, doe mijn best maar het lukt niet echt, hoop dat ik samen met vox terug meer zin krijg in wow, maar als dat niet lukt, denk ik er voor goed mee te stoppen. Maar we zien wel he, als de hordes weer over Voxie en Trikke gaan praten, en sorry, ook over de DD's, dan kan het misschien wel weer beter gaan en kom ik weer meer online :-). Maar zoals gezegd, alleen kunne we ze ook niet aan, dus hoop dat de rest van DD ons gaat helpen hier mee :)

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 23-06-2013 22:29

Trikket schreef:Na ja hier zo een beetje het zelfde, echt gewoon geen lol;meer aan WOW, doe mijn best maar het lukt niet echt, hoop dat ik samen met vox terug meer zin krijg in wow, maar als dat niet lukt, denk ik er voor goed mee te stoppen. Maar we zien wel he, als de hordes weer over Voxie en Trikke gaan praten, en sorry, ook over de DD's, dan kan het misschien wel weer beter gaan en kom ik weer meer online :-). Maar zoals gezegd, alleen kunne we ze ook niet aan, dus hoop dat de rest van DD ons gaat helpen hier mee :)
Haha, ik geloof niet dat de Hordes ooit over mij gepraat hebben en dat zullen ze ook nooit doen. Hoeveel tijd ik weer online ben....

t was en zal nooit mn ding zijn, dat PvP.
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

Plaats reactie