Shaep

Stel hier jezelf voor zodat iedereen weet wie je bent :)
Plaats reactie
Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Shaep

Bericht door Shaep » 28-04-2012 19:17

Hallo mensen,

Na al bijna een jaar in de guild te zitten, leek het mij handig om mijzelf ook nog maar eens voor te stellen. Ik begon met WoW spelen doordat Waka het al speelde, hij heeft mij ook deze guild gewezen. Ik begon met een hunter, Wilx, die ik tot lvl 80 heb geleveled. Nu is het het geval dat ik dramatisch slecht ben op mijn hunter :D Daarom ging ik op zoek naar een andere class, die ik misschien wel snapte, en die heb ik gevonden. Ik heb een resto druid gemaakt, genaamd Shaep. Deze class snap ik tenminste, in tegenstelling tot hunters :D Ik zal binnenkort een guide schrijven voor Resto Druid, op aanvraag van kruiskop.

Mijn naam in het echte leven is Wilco, ik ben 14 jaar (bijna 15) en woon in Sneek, in Friesland. Mijn naam zal enige verwarring scheppen, aangezien we al een wilco in de guild kennen. Dit is wel te merken als ik op teamspeak zit. Ik wordt daar soms Wilco genoemd, omdat Waka, kaaskip, Kruiskop en dragoniaer (een nieuw lid) mij kennen als Wilco, omdat ik hen ken IRL. Dat heeft waka ook al gezegd in het stukje waarin hij zich voorstelde.

Ik heb geprobeerd om al mijn characters te beginnen met "Wil", maar dat is niet gelukt, door mijn main Shaep. Een voorbeeld van andere characters zijn: Williest, willadin, Willage en Fatilid. Hiervan zijn Fatilid en Williest ook lvl 80. Het schept ook nog verwarring, omdat Wilco bijna al zijn characters begint met Willy, en dat lijkt op wat ik doe :)

Ik denk erover na om te solliciteren voor Dirty Loyal, omdat ik, vooral sinds de laatste paar maanden, redelijk tot erg actief ben op WoW, en in de guild. Bij deze is dit dus gelijk een soort sollicitatie naar Dirty Loyal, omdat ik denk dat ik actief genoeg ben, en het spel goed snap, zelf raids en rdf's organiseer etc. Ik bezit momenteel de rank Dirty op Shaep, Fatilid en Wilx.

Dit ben ik, als jullie nog meer willen weten kunnen jullie me altijd contacteren ingame, aangezien ik probeer om dagelijks online te zijn.


Wilco (Shaep, Wilx, Fatilid)

kaaskip
Berichten: 68
Lid geworden op: 10-04-2012 09:54

Bericht door kaaskip » 29-04-2012 17:12

Ja hoor... Schrijf gelijk maar een half boek :P

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 05-05-2012 19:06

Welkom op de forums wilco! :D
en als je het niet erg vind ik blijf je shaep noemen ^^ brengt inderdaad wat verwarring met onze wilco de paladin :P

mocht je nog vragen hebben over het forum of wat dan ook, feel free to ask me :)

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 05-05-2012 20:09

Tuurlijk :)

Wilco
Berichten: 447
Lid geworden op: 13-02-2010 16:08

Bericht door Wilco » 06-05-2012 13:52

Welkom mede wilco maar wilco gaat nu weer weg van het topic wilco waar wilco zich heeft voorgesteld dus doei wilco.

GR wilco

Bedoelde je nou in de war brengen dit is egt niet verwarrend
ik ben een Vieze Nederlander

Plaats reactie