Er was eens een Maestro

Stel hier jezelf voor zodat iedereen weet wie je bent :)
Plaats reactie
maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

Er was eens een Maestro

Bericht door maestro » 17-08-2011 08:24

hallo allemaal.

jullie hebben me vast wel eens een keertje ingame gezien als FuryMaestro (een dwarf warr) en Combatmaetr (die bestaat sinds kort)

in het echt heet ik "Prive" ik woon in Groningen waar we allemaal over eens kunnen zijn dat dat de beste stad van de hele nederlanden is. ik ben 13 jaar en zit in de 2e van het gymnasium (jullie denken wat een nerd, ik zeg "helemaal niet ik had 2 cijfers lager als een 6 en 4 of 5 zessen).

ik ben begonnen met trails van de echte wow te spelen in groep 7 begin groep acht...dus 2-3 jaar geleden, uiteindelijk heb ik 1x de echte wow gespeeld met 1 maand gratis. ik vond dit redelijk leuk alleen te duur om elke maand opnieuw te kopen. ik kom bij NE door onze goede vriend Ownertjenl/Dkownanl, en door hem ook bij DD "de beste beslissing in mijn korte leventje.

ik heb 2 accounts op WoW, nl. FuryMaestro en Combatmaestr (dat was een typfout).

op dit moment speel ik het meest op combatMaestr. je zult me ook vaak online vinden (in weekend soms 8 uur per dag on) en door de weeks veel s'avonds maar ook om 4 uur enzo.

ik hoop dat jullie nu allemaal ietjepietjes meer weten van mijn nietige geschiedenis.

PS: Ik kan er niet tegen als iemand met kanker ofzo scheld

PPS: tot nu had ik bij dd een fijne tijd.

PPPS: ik hou heel erg van events orginiseren maar ik heb alleen mining 450 en enchanting 230 (gisteren begonnen) en ik verdien dus niet zo heel veel geld.

en nu is het verhaaltje uit.

Maestro

PPPPS: zeg JA voor tubbie dirtyLoyal want hijs echt een toffe vent(en)
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 17-08-2011 18:39

welkom op de forums meastro!

een nerd vindt ik een stom word. want wat ik geleerd heb op de middelbare school is dat hoge cijfers helemaal niet nerd zijn!
als je iets slechtere cijfers heb raad ik je aan om wat minder WoW te doen en even wat meer school :P als iemand dat doet vindt ik hem pas een niet-nerd :P
PS: Ik kan er niet tegen als iemand met kanker ofzo scheld
dit woord word ook niet echt graag gezien in de guild chat. als dit word gezien word er ook echt wel duidelijk iets van gezecht. en aan de bedoeling er van kan het ook nog een mute/gkick worden :P

Streiven
Berichten: 39
Lid geworden op: 20-06-2011 21:38

Bericht door Streiven » 18-08-2011 00:03

Heey van harte welkom op Ne en natuurlijk DD!


Ik las dat je een keer een event wil organiseren ofs
Wisp me even als je zin hebt om een keer er een te organiseren en natuurlijker uit te voeren!

GR,

Jagermeistro.

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 18-08-2011 00:28

ik hoor hier 2 geinspireerde Gmembers!
jongens verzin een leuk event samen en organizeer het + een mooie datum.
dan wil ik wel een deeltje sponsoren

Ghasm
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 1596
Lid geworden op: 06-12-2009 14:07

Bericht door Ghasm » 18-08-2011 08:01

Welkom bij DD!

Mocht het een goed georganiseerd Event zijn dan zal de Guild bank van DD wel een handje helpen, dus laat het geld of items geen probleem zijn om iets te organiseren!

Mocht je graag meer organiseren voor DD dan rad ik je aan om t volgende topic even te lezen http://dirtydutch.forum2go.nl/event-lea ... t1200.html

Veel plezier in DD
Afbeelding

Ghasm
The legendary and retired Guildmaster of DirtyDutch

maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

Bericht door maestro » 18-08-2011 09:29

Streiven schreef: Ik las dat je een keer een event wil organiseren ofs
Wisp me even als je zin hebt om een keer er een te organiseren en natuurlijker uit te voeren!
oops dit had ik nog niet gelezen en nu ben ik al begonnen in me 1tje maar oke. je mag wel emehelpen hoor als je wilt?

en ghasm, ik vind het nog een beetje vroeg om me al kandidaat te stellen daarvoor, voor die titel, ik ben nog geen eens dirty met me chars dus ik vind dat ik dan zo'n rang nog lang niet verdien, eerst maar es dirty worden.

nu ga ik ontbijten en rollen in de modder :P word je lekker dirty van :P
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 18-08-2011 17:52

Welkom en leuk dat je ook ons forum gevonden hebt!

13 jaar? Ik vind je nu al zeer sociaal en duidelijk overkomen in je berichten, helemaal top!

Geld, rewards en dergelijke zijn geen probleem, dit is namelijk niet iets wat jij moet betalen, zowel de gbank als mensen uit de guild zullen met regelmaat helpen om te sponseren, indien je iets gaat en wilt organiseren vraag dan ook sponsoren :-).

Oh en ik heb nogal wat kennis mbt events organiseren dus indien je tips nodig hebt hoor ik het wel, macros, regels etc etc.

Greets,
kruijs
Afbeelding

maestro
Berichten: 400
Lid geworden op: 16-08-2011 21:13

Bericht door maestro » 26-09-2011 09:28

met macro's kan ik wel omgaan enzow maar ik snap niet hoe je het pvp systeem in een arena zoals Dire maul werkt
Afbeelding
Proud Member Of DirtyDutch

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 26-09-2011 18:14

zit je in een party met iemand dan kan je ze neit in de arena aanvallen. als ze neit in de party zitten kan je ze wel aanvallen ongeacht de faction.

oftewel hier kan je ffa,2v2,(team)vs(team) en andere pvp events houden.
bomb dodge kan eventueel ook daar. summon je met een lock alle gemaakte lvl 1's

Plaats reactie