In het licht van de maan

Stel hier jezelf voor zodat iedereen weet wie je bent :)
Plaats reactie
Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

In het licht van de maan

Bericht door Dafrenzel » 06-06-2011 13:39

Jaaaa! Al ren ik weer een tijdje rond, Maanschaduw is terug van weggeweest en beter dan ooit te voren.

Maar wie is Maanschaduw nu? Wie zit achter haar en Frenske, Fransbank en de guildtwink Sunshine?
Dûh ik dus, Frans uit Sittard (nu Puth), Limburg.

geschiedenis
ik begon met wow op de retail servers een jaartje of 3 terug ongeveer, denk ik......niet helemaal zeker meer. Als goede Nederlander begin je dan met een trial speelt die uit, activeert de hele zooi, speel weer een maand gratis.
Koopt Burning Crusade, speel weer een weekje of 2 voor noppes. En dan maar dokken.

Hier, op deze betaalzooi is de originele Maanschaduw geboren. Night elf, druid.
Main spec: tonk
Off spec: heal
Guild: Commanders of the Earth
Realm: Bronzebeard (PVE)
Guild leader: Catmus (druid)

Leuk weetje: was in 'battle' met hem voor betere heal in het beginstadium. Al had hij betere gear, ik healde meer en beter.
Ander leuk weetje: lvl 77 tank in Nexus heroic, volledig blauwe gear. In de groep: hele zooi epic, naxx gear...en een dikke DK erbij. Aggro: alles bij Maan!

Goed, genoeg opgeschept. Na een tijd vond ik het wel welletjes en stopte ermee. Ik zocht wat later naar een private server en begon bij Toxic. Leuke server, 3 realms. Na een tijd ging deze server dood en werd over genomen door een ander, maar dat beviel me niet. Weg dus bij Toxic (eerste keer dat Maan stuk ging :( ).

Vervolgens nieuwe blizzlike server gezocht en ik kwam bij NE terecht. Jaa, leuke server, en in de oude dagen super twinks, irritante horde donors, etc etc. Half jaartje volgehouden daarna gestopt wegens desinteresse.
Maanschaduw 2e keer dood :( :( )

Na 27 september, zwartste dag van 2010 voor mij, heb ik een tijdje gewacht met de terugkomst....maar ik had dringend ontspanning nodig.
En zo het geschiedde....Maan is terug en HOE!
Heel snel naar lvl 80, voten totdat ik een ons weegde en nu zo af en toe, ownen waar ik maar kan ownen! De beer is los, de boom in bloei en het licht van de maan schijnt op me....Long live Elune!

Greets,
Maanschaduw
Afbeelding

Nabila
Berichten: 229
Lid geworden op: 02-06-2010 16:21

Bericht door Nabila » 06-06-2011 14:48

haha mooi verhaaltje, welkom terug ook. Veel plezier in deze prachtige guild en hopen dat jij je plezier hier kunt behouden ;)
Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 06-06-2011 17:48

hahaha wat een super verhaal :P
ik geloof dat niemand zich ooit een keer heeft voorgestelt op het DD forum :P
1 in zn soort :)

fijn om je weer terug te zien maan! :D

mcfriet
Berichten: 324
Lid geworden op: 21-06-2010 22:25

Bericht door mcfriet » 06-06-2011 22:59

1 woord... epic =| ik heb je gemist frans ^^
Afbeelding

Shardin

Dafrenzel
Berichten: 339
Lid geworden op: 05-06-2011 23:16

Bericht door Dafrenzel » 06-06-2011 23:53

Ach je moet iets natuurlijk. Het is leuk om weer terug te zijn en om te zien dat ik het nog niet helemaal verleerd ben. Tot in game weer.

Maan.
Afbeelding

Plaats reactie