PvP Rogue Voor Dummies

Hier kun je alles kwijt over je rogue !
holyserpent
Berichten: 422
Lid geworden op: 01-01-2010 13:54

PvP Rogue Voor Dummies

Bericht door holyserpent » 04-02-2011 18:48

Ik maak hier een korte Rogue uitleg + welke spells belangrijk zijn om te gebruiken.
Deze spells zijn voor de Mutilate spec: http://armory.neverendless-wow.com/char ... /talents/2

Let op!!! Voor de mensen die Key Binds gewend zijn.
Die zitten niet in deze guide Heb ik er express uitgehaald want dat moet je pas doen als je ervaren bent met Rogue

Voor elke Spec dan ook is de : Sap macro een geweldige macro
Hij gaat als volgt:
/cleartarget
/targetenemyplayer
/cast Sap

Die 3 regels en hij sapped automatisch de dichtstbijzijnde speler(erg handig tegen Rogue in stealth en Druid in Prowl)

Uit Stealth
Afbeelding



In Stealth
Afbeelding




Rood = spells die je NIET in stealth moet gebruiken (Stealth, Sprint, Medaillion of the Ally/Every Man For Himself, Disarm, Vanish, Blind, Evasion, Mutilate, Eviscerate, Kidney Shot, Cloak Of Shadows, Couge, Kick, Cold Blood, Fan of Knives, Expose Armor)( Helemaal rechts staat Gnomish army Knife voor ress 30 Min Cd)

Geel = spells die je in stealth WEL moet gebruiken (Sprint, Cheap Shot, Garrote, Ambush, Distract, Sap, Sap Macro)( Eventueel Life Blood maar herbalist requierd daarvoor)

Rood/Geel = spells die in/uit stealth te gebruiken zijn(Sprint, Life Blood, Distract)

Wit = Meest gebruikte poisons (Wound Poison VII, Deadly Poison IX)







Stuns: Cheap Shot, Sap, Sap macro, Kidney Shot, Blind(Geen Stun Maar Tegenstander Kan niks), Couge, Kick (Silence/Interrupt)

Damage: Ambush (Behind), Fan of Knives (Area), Garrote (Behind), Mutilate, Eviscerate, Couge (Deelt Beetje Damage)

Overig: Sprint, Stealth, Vanish, Disarm, Distract, Life Blood, Expose Armor, Cold Blood, Medaillion of The Ally/Every Man for Himself, Cloak of Shadows. (Alle spells onder overige spreken voor zichzelf zoniet slijten ze er vanzelf in)



Combo Points: Combo Points zijn punten die je voor sommige aanvallen krijgt,
Met Combo Points kun je andere aanvallen doen die ze vereisen zoals Kidney Shot en Eviscerate. Des te meer Combo Points op een target des te sterker de spell werkt. Je kunt maximaal 5 Combo Points op een target hebben, als je combo points op een target hebt kun je ze neit op een andere erbij hebben Dus maar eentje kan ze hebben





PvP : Als begin moet ik zeggen dat een Rogue het beste begint in Stealth.
Voor een target heb je verschillende beginnen per Class.

Priest, Warlock, Druid, Hunter, Shaman, Warrior, Paladin, Death Knight
Sap->Cheap Shot->Mutilate tot 4-5 Combo Points-> Kidney Shot-> Mutilate-> Vanaf hier meerdere mogelijk heden in verband met hoe de tegenstander reageert. Improviseren dus!!!

Mage
Sap->Garrote->Mutilate tot 4-5 Combo Points-> Kidney Shot( Meestal blinken ze hier weg Dus let op je kunt Cloak of Shadows hier nodig hebben EN Sprint kan handig zijn ook. nu geld ook weer : Improviseren

Rogue, Druid(in Prowl)
Sap macro-> Garrote->Mutilate tot 4-5 Combo Points-> Kidney-> Mutilate tot 4-5 Combo Points-> Nu kan je Rapture doen eventueel in verband met vanish.
Heb hem niet erbij gezegt omdat Eviscerate een veel meer gebruikte en sterkere spell is dus die mag hier nu ook. Improviseer maar weer
Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 04-02-2011 19:00

tx holy!! ik neem je action bar ff over, alleen zie ik geen rood :-)

Je spec haal ik ff van armory
Afbeelding

holyserpent
Berichten: 422
Lid geworden op: 01-01-2010 13:54

Bericht door holyserpent » 04-02-2011 19:03

Bovenste Plaatje Rood :P en Wit
Onderste Geel :)
Afbeelding

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 04-02-2011 22:40

bij dat bovenste plaatje ben je uit stealth volgens de text :P
maar om daar een plaatje bij te zetten dat je dood is is dan beetje verwarrend als je snapt wat ik bedoel :P


verder is het spr nice guide! ga ik zeker gebruik van maken in de toekomst!

kryptoniast
Berichten: 131
Lid geworden op: 07-05-2011 11:09

Bericht door kryptoniast » 13-05-2011 07:19

en welke moet je gebruiken bij subtility

holyserpent
Berichten: 422
Lid geworden op: 01-01-2010 13:54

Bericht door holyserpent » 13-05-2011 14:37

Pfff daarvoor moet ik een hele nieuwe guide maken :S dat duurt me wss te lang haha
Afbeelding

kryptoniast
Berichten: 131
Lid geworden op: 07-05-2011 11:09

Bericht door kryptoniast » 13-05-2011 17:12

oh das jammer :( helaas maarja ik kan er niets aan doen of je da wil doen of neit :)

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 16-08-2011 22:07

zoals ik zei ik zou van deze guide gebruik gaan maken in de toekomst
maar ikkan helaas de screens neit zien. geen idee wrm
maar zou je er mischien nieuwe op willen zetten die ik wel weer zien kan?? :D

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 18-08-2011 01:07

niemand die even ze action bars kan posten?? :P
(+stealth action bar als dat kan)

holyserpent
Berichten: 422
Lid geworden op: 01-01-2010 13:54

Bericht door holyserpent » 18-08-2011 01:47

hmm dit is oud mutilate spec :S moet eigenlijk nieuwe maken voor subtyl..
das beter vind ik...
Afbeelding

Plaats reactie