pvp

Hier kun je alles kwijt over je paladin !
Plaats reactie
evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

pvp

Bericht door evillordie » 04-04-2010 20:50

Hallo guildies de laatste tijd heb ik me veel bezig gehouden met pvp ik heb tegen velen groepen gevochten samen met een priest.
We wonnen af en toe maar vaak niet xD in het begin ging et nog wel goed want dan is de rating nog makkelijk op te krikken en lose je haast tot niks van je rating als je verliest.
Maar nu ik op de 1300 zit verliezen we als we arena gaan doen alleen maar rating daarom zou ik graag wat tips willen want ik weet eigenlijk niet echt hoe ik met mij char om moet gaan.
ik zal wel even een screen maken van mijn action bars en dan mogen jullie hieronder zetten wat jullie er van vinden (wees niet te wreed :D)

Afbeelding

verder heb ik nog vragen voor mijn gear want ik weet niet of alles geschikt is voor pvp ik heb geen zin om al die gear hier neer te zetten dus check dit even http://armory.neverendless-wow.com/char ... Evillordie
en ik zoek nog steeds naar een goede retri pvp talent build ....

ik hoop dat jullie me kunnen helpen (en dat jullie et graag doen :P)

groeten Evillordie
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 05-04-2010 01:50

Jo Evil,

Morgen als je in game bent en hulp nodig hebt kan ik je wel 1 en ander vertellen en of uitleggen als dat nog nodig is.

Persoonlijk vind ik je actie balk er nogal rommelig en onoverzichtelijk uitzien, maar goed dat komt omdat ik mijn balken gewend ben.

Ff kijken, een screen hier uploaden lukt me niet, dus daar mag ik me dan morgen weer eens in verdiepen.
Ik hoor je wel als het nog nodig is.

Grt,
Kruijs
Afbeelding

evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

Bericht door evillordie » 05-04-2010 06:53

ja ik vind ze zelf ook erg rommelig heb ook geen idee hoe ik ze neer moet zetten :P drm zou ik graag van andere pala's hun action bars zien
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 07-04-2010 01:32

Evil,

Ik heb geprobeerd om hem te uploaden maar krijg 1 of andere link ipv het plaatje, ben bang dat uik iets verkeerd doe. helaas ben ik vanavaf morgen wel op vakantie voor een week en ben ik bang dat ik je niet snel kan helpen mits je morgenavond nog ff online bent, dan kunnen we misschien ff via skype ofzo contacten. Anders moet je ff andere pala checken, zal toch wel iemand zijn die je snel kan helpen.

Ik heb morgen eventueel later op de avond tijd om je te helpen.

Grt,
Kruijs
Afbeelding

evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

Bericht door evillordie » 07-04-2010 06:15

nou ja ik kan wel vlug uitleggen hoe het moet: je zoekt eerst op je toetsen bord prtScn die inklikken als je op WoW bent
dan komt er bij je map bij c:/programfiles/wow ik zeg maar wat
dan zie je daar Screen shots staan daar staat ie als et goed is bij zo ja je doet nog alles goed ^^
dan ga je naar deze site :P
en als je een bericht typt staat hieronder voeg een foto toe daar op klikken
krijg je zoon schermpje. gwn bladeren naar je screen map en aan klikken dat plaatje dan openen dan formaat instellen en dan adult opslag
verzend je bericht en klaar :P ik hoop dat et uitgebreid genoeg was xD
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 07-04-2010 13:21

Afbeelding

Blijkbaar gelukt!! :-), hopelijk heb je er iets aan, ik zal proberen om vanavond een foto van mijn talent tree erop te zetten.
Foto is hopelijk duidelijk genoeg, had nog geen bijzondere screens verder :-), mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Verder heb je voor pvp zeer veel resilence nodig en daarna voldoende hitrating, als ie rond de 300 is en je mist niet vaak, dan is het meer dan voldoende, daarnaast heb je dan veel crithit nodig! hoe hoger hoe beter!

Wat betreft talent tree, ik heb hem niet aangepast naar PvP en weet ook niet of dat nodig is. Ik zal hem dus asap hierop zetten. Ps zorg er zoveel mogelijk voor dat je strenght gems in je gear doet, hier krijg je dan dubbel aan attack power door bij :-), dus 16 strenght = ook 32 attack power (weet ik overigens niet 100% zeker), helaas zijn mijn gems lang niet allemaal correct, maar vind het moeilijk om de juiste te vinden en vergeet ze ook regelmatig te vervangen hehe :-)

Ps: Somers is zeer ervaren PvPer, dus je kan het hem ook vast vragen.

Grt,
Kruijs
Afbeelding

Kruijs
Berichten: 575
Lid geworden op: 25-01-2010 19:43

Bericht door Kruijs » 07-04-2010 13:45

Ook gevonden online :-), dit is mijn talent tree:

http://armory.neverendless-wow.com/char ... js/talents

ben benieuwd of dit beetje gelijk ligt aan die van jou, ben ook erg benieuwd hoe andere guildies zoals kickthebaby etc hem hebben.

grt,
Kruijs
Afbeelding

evillordie
Berichten: 511
Lid geworden op: 29-01-2010 12:13

Bericht door evillordie » 08-04-2010 07:11

ja bedankt ben ook al bij Somers geweest ^^ alleen hij schijt geen ervaring te hebben met paladin
Drunai Paladin named evillordie ^^

Afbeelding

somers
Berichten: 453
Lid geworden op: 08-03-2010 21:55

Bericht door somers » 15-04-2010 13:33

evillordie schreef:ja bedankt ben ook al bij Somers geweest ^^ alleen hij schijt geen ervaring te hebben met paladin
:lol:

Over priest en enchancement shaman mag je altijd vragen stellen, voor de rest over PVP algemeen niet over je talenttree en button plaatsen want ik heb met andere klassen geen pvp ervaring buiten deze twee.

grtz
Afbeelding

Plaats reactie