Hulp fury warrior help!

Hier kun je alles kwijt over je warrior !
Plaats reactie
Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Hulp fury warrior help!

Bericht door Shaep » 07-01-2013 20:42

Hee mensen,

Ik heb een warrior, ooit stiekem getrade met iemand, waar ik pas weer op probeerde te spelen. Ik heb hem gebruikt als tank, momenteel doe ik er arena mee, maar ik wilde wel eens fury proberen. Ik heb gelukkig goede gear (niet zelf gehaald, maar dat boeit niet :P) dus ik dacht dat het wel een goede dps zou zijn. Ik heb namelijk een stuk of zeven iLevel 277 gearstukken.

Ik zocht dus een rotatie op op internet, ik kwam op: Bloodthirst - Whirlwind - ... - ... - Bloodthirst - ... - Whirlwind - Bloodthirst etc, en Execute en Victory Rush gebruiken als het kan. Bovendien gebruikte ik cleave de hele tijd.

Zo gezegd zo gedaan, ik ging mee met een rdf. Ik begon me leuk aan die rotatie te houden en na een bossfight dacht ik: "Hee, laat ik eens naar de dpsmeter kijken!"
Maar tot mijn grote schrik had ik nog minder dps gedaan dan een 5.6k gs warrior die mee was, terwijl ik 6.2k gs ben! Ik haalde 4k dps, die andere warrior haalde 5k dps.

Mijn warrior is Sheap - http://armory.neverendless-wow.com/char ... thas/sheap

Kunnen jullie mij alstublieft hulp geven betreffende fury warrior en mij vertellen wat ik verkeerd doe? Volgens mij heb ik wel redelijke gear, ook al zitten er een paar tankstukken in volgens mij, aangezien ik 13% parry heb :P
Ook mijn talents zijn volgens mij wel redelijk, aangezien ik ze van Depil heb overgenomen...

Ik dacht misschien ligt het aan het feit dat ik 2x hetzelfde wapen aanheb, misschien telt hij dan door een bug de stats niet op, maar ik heb wel gewoon meer dan 5k attackpower enzo, dus dat klopt wel...

Ik dank u allen bij voorbaat!

Shaep

Ps: Ik hoop dat er hier wel mensen reageren, ik vroeg 2x iets op het NE forum over mijn rogue, maar daar wordt ik straal genegeerd :P

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 07-01-2013 21:25

de fury rotatie in PvE is zeeeeer simpel
geen volgorde of zo maar gewoon whirlwind, bloodthirst en cleave spammen.
natuurlijk is er altijd de voorkeur bij meerdere mobs om whirlwind en cleave voorang te geven op bloodthirst.
(gezien de healing van bloodthirst bugged is boeit het niet echt wanneer je die doet, je moet hem alleen als een dps spell zien)
mocht je een gebrek aan Rage hebben.(langzaam genereren van rage) stop dan met het gebruiken van cleave en spam alleen bloodthirst en whirlwind

execute kan je beter NOOIT! gebruiken. ik vind het een waste van mn Rage. de damage die ik met execute doe is niks vergeleken met bloodthirst. en het kost me ook nog een al mn rage als ik het gebruik. weg halen die spell dus ;) verder kan je nog heroic throw gebruiken tijdens boss fights als je tog op cooldown van whirlwind en bloodthirst zit te wachten. mocht je geen aoe damage doen vanwegen een mob die je levend moet houden gebruik dan alleen bloodthirst en heroic strike en heroic throw kan dan natuurlijk ook.


mijn talents zijn opzich wel goed, maar houd er wel rekening mee dat ze pvp zijn. en niet specefiek pve. er zou dus nog wat aan verandert kunnen worden om iets meer dps er uit te krijgen.

wat betreft je weaps daar is niks mis mee, ik heb nog nooit van zoon bug gehoord ;)

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 08-01-2013 07:20

Maar hoe verklaar je dan dat ik zo'n lage dps haal?
Ook zag ik de andere warrior heroic strike gebruiken. Zou ik die ook moeten gebruiken, of is dat alleen voor tanken ofzo, het zegt namelijk in de tooltip dat het 'a high amount of thread' geeft...

Ik zal het vanavond nog even proberen met de talents van powerswarr, dat zijn wel pve fury talents. Het lijkt me sterk dat dit alleen ligt aan talents....

Depil
Forum beheer
Forum beheer
Berichten: 2039
Lid geworden op: 17-10-2009 13:44

Bericht door Depil » 08-01-2013 17:12

ik gebruik voor dps altijd Cleave ipv Heroic Strike.
waarom? ik heb de talent Improved Cleave. daardoor doet cleave meer damage als Heroic Strike.
als je deze talent niet hebt kan je geloof ik beter Heroic Strike gebruiken (als je tegen 1 mob vecht) maar dit damage verschil is ook zo klein dat je voor alsnog gewoon beter cleave kan gebruiken.
wat betreft dat threat, geen idee. zoals ik al zei, ik gebruik altijd cleave ^^


en wat betreft dat jij lagere dps hebt heb ik geen verklaring voor. mischien tog dat de andere warrior betere stats heeft?? (GS betekent natuurlijk niks)
en mischien gebruikte die warrior op dat moment (ben even de naam kwijt) damage increase spell.

wakawakamush
Berichten: 303
Lid geworden op: 21-09-2011 21:02

Bericht door wakawakamush » 08-01-2013 18:50

Qua tank gear heb je schouders en handen aan, misschien iets om te vervangen. Ook heb je volgens armory pvp trinket, en iets als death's choice lijkt me voor pve toch net iets handiger. behalve je chest, neck en wrist heb je verder full pve, dus dat zou op zich geen probleem moeten zijn. Volgens armory heb je ook een heleboel hitrating, dus ook dat zou geen probleem moeten zijn.

Met andere woorden, je gear is redelijk, maar aantal dingen zijn toch minder, en ik heb geen flauw idee wat er verkeerd is.

Ik heb ook mijn googleskillz gebruikt en dit gevonden, wat me ook stiekem best wel goed lijkt. Maar, ik heb geen verstand.
Afbeelding

Shaep
Berichten: 202
Lid geworden op: 30-11-2011 14:10

Bericht door Shaep » 08-01-2013 19:01

De stats van mij is op zich niet veel mis mee, ik verander die tankstukken niet omdat die gear zelf heel erg goed is en bovendien heb ik alleen maar pvp gear dus geen vervangende stukken. Ik vind niet dat mijn gear 'redelijk' genoemd kan worden, het is beter dan redelijk.

Ik heb trouwens ook improved cleave, dus het was idd wel goed dat ik cleave gebruikte.

Die andere warrior was wel veel minder gegeared btw. Powerswar keek naar mijn stats, mijn stats zijn beter dan die van powerswar, maar hij haalt een veel hogere dps dan ik. Het ligt niet aan de gear dat ik zo'n slechte dps haal, die warrior is gewoon verdoemd. Ik heb al eerder Fury geprobeerd, het kan gewoon niet op deze warrior, daarom was ik er ook mee gestopt.

Plaats reactie