Discipline priest PVP

Hier kun je alles kwijt over je priest !
Plaats reactie
Carebear
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-10-2009 15:10

Discipline priest PVP

Bericht door Carebear » 30-11-2009 21:42

Aangezien we steeds meer priests in de guild krijgen, lijkt het mij handig om er is een pvp topic over te starten :D

Hierbij de build die ik gebruik:
http://www.wowhead.com/?talent#bxcbuhGiRIosfktbxph:ATo

De punten van Blessed recovery(holy) kunnen ook in de talent Silent Resolve (Disc)

Hierbij een korte beschrijving van de mainskills, die ik gebruik. Als het niet duidelijk is laat even een berichtje achter.
Power Word: Shield - Zorg dat je teammembers en jijzelf altijd de shield op hebben.
Prayer of Meding - Handige snelle heal skill, in het begin van arena cast je dit op je eigen (je wordt 9 van de 10 keer gelijk aangevallen). Zodra cooldown over is gelijk weer casten.
Renew - Altijd handig als je rond rent extra heal over time.
Penance - Primary heal skill, als iemand wordt aangevallen heal je hiermee.
Desperate Prayer - cooldown 2 min maar instant cast dus gebruik deze als nood voor je eigen.
Pain suppression - Mocht je teammember of jij te veel damage ontvangen, dan zorgt deze ervoor dat dit met 40% wordt gereduceerd. Het is kwestie van timing wanneer je het kan gebruiken dus oefenen.
Power infusion - Kan je op een caster casten of op je eigen. Erg handig als je gaat manaburnen of mee dpsen.
Flash of light - Mocht penance, prayer of mending en power word shield allemaal op cooldown staan en je moet toch healen dan gebruik ik meestal pas flash of light.
Dispel - Handige skill, dispell je curses mee en buffs van je vijand.

Voor de rest kan je het beste naar battleground gaan of arena en healen.
In battleground kan je meestal niet in je eentje een heal team redden, je zou bijvb op 2 mensen + jezelf kunnen focussen.

Tegen melee classes die je aanvallen. Shield, prayer of mending, renew casten en kiten. Gebruik je Dots (shadow word: pain en dev plague. Physic scream geeft je de tijd om penance te casten zodat je weer op vol HP zit. Tegen de meeste warriors zal je dood gaan. Ook sommige Ret pala's kunnen vervelend zijn maar ze hebben geen charge en hun judgement kan je dispellen zodat je niet langzamer rent.

Tegen casters, voornamelijk mages en shamans, dispel hun buffs zoals heroism, icy veins en al die nare dingen die hun sneller laten casten + meer damage laten doen.
Tegen warlocks.. als je een warlock eruit healt dan is de warlock gewoon slecht. Anders is het zoveel mogelijk uit range blijven en hopen dat je teammaat hem molt.

cutCurtis
Berichten: 357
Lid geworden op: 17-10-2009 23:12

Bericht door cutCurtis » 01-12-2009 18:40

Mijn Priest is ook Discipline, vind het wel leuk, alhoewel shadow ook wel fun is
Afbeelding

Belpriest !

myrthy
Berichten: 125
Lid geworden op: 15-10-2009 17:46

Bericht door myrthy » 01-12-2009 19:09

hee ik heb nu gewoon een priest om te raiden, maar als offspec kan ik natuurlijk deze gebruiken.

dankje :D
Afbeelding

Myrthy 80 Arcane Mage
Azune 80 Holy Priest
Furypoeper 80 Fury Warrior
Afbeelding
Als je dirty en dutch bent :D

ricky22
Berichten: 95
Lid geworden op: 25-10-2009 10:42

Bericht door ricky22 » 17-12-2009 20:56

Ik doe nu Shadow en Offsped is Holy

Maar euh.. Shadow is egt Hard :O Niet te stoppe :p
Raise Your Fist For Angerfist !

Plaats reactie